Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

VirusX - zdjęcie

VirusX

Rejestracja: 18.10.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.03.2019 20:45
****-

#377270 Jak to zoptymalizowac?

Napisane przez DarkGL w 08.03.2012 17:41

jeśli chodzi ci o samo wyświetlanie sprite to wiele nie zdziałasz
jeśli chcesz wysyłać ten message do wszystkich do usuń pętle i pobieranie graczy i daj MSG_BROADCAST
  • +
  • -
  • 1


#361384 [ROZWIĄZANE] Blokowanie cyfr w sayu

Napisane przez hardbot w 09.02.2012 21:20

Jeśli chodzi ci o plugin, który będzie blokował IP to proszę oto lista ;)
http://amxx.pl/topic...-advertisement/
http://amxx.pl/topic/700-dont-say-ips/
http://amxx.pl/topic...eklamy-w-nicku/


Jeśli zaś nie jest tak proszę zapodaje inną wersję.

Spoiler



#361378 [ROZWIĄZANE] Blokowanie cyfr w sayu

Napisane przez DarkGL w 09.02.2012 21:14

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>



#define PLUGIN "New Plug-In"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "DarkGL"





public plugin_init() {

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	

	register_clcmd( "say" ,		"sayHandle" );

	register_clcmd( "say_team" ,	"sayHandle" );

}



public sayHandle ( id ){

	new 	szSay[ 256 ] ,

		bool:bStop	=	false ;

	

	read_argv( 1 , szSay , charsmax( szSay ) );

	

	for( new i = 0 ; i < strlen( szSay ) ; i++ ){

		if( isdigit( szSay [ i ] ) ) {

			bStop	=	true;

			

			client_print( id , print_chat , "Ten serwer jest cool" );

			

			break;

		}

	}

	

	return bStop ? PLUGIN_HANDLED : PLUGIN_CONTINUE;

}

</amxmisc></amxmodx>
  • +
  • -
  • 1


#327506 [ROZWIĄZANE] Poszukuję klucza francuskiego albo cos na ksztalt

Napisane przez DarkGL w 27.11.2011 20:32

http://amxx.pl/topic...ition-wersja-3/
klasa inżynier ma taki model
  • +
  • -
  • 2


#322868 IPB czy vBulletin?

Napisane przez Portek w 17.11.2011 13:20

A jak to wyglada w kwestii pozycjonowania, botow od googla oraz innych? Czy istnieja takie pod ipb?

SEŁO master widzę... Każdy silnik ma swoje wady i zalety, każde forum jest inne ze względu na obciążenie generowane przez użytkowników, przez hosting, a nie od dziś wiadomo że google lubi fora które szybciej są generowane.

To że silnik ma moduł 'SEO' nie znaczy że z automatu wskoczy na pierwsze pozycje - choćby dlatego że nie Ty jedyny masz taki moduł. SEO to nie tylko moduły, ale też zdrowy rozum, "mocne" linki i cała masa innych rzeczy. Ale odpowiadając na pytanie: http://community.inv...ile/3232-ipseo/
  • +
  • -
  • 1


#322969 [ROZWIĄZANE] Renderowanie bytu w zaleznosci od wartosci zmiennej

Napisane przez DarkGL w 17.11.2011 17:52

set_rendering(ent, kRenderFxNone, 255, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
gdzie ostatnia liczba to wartość od 255 do 0
255 to maksymalna widoczność
0 nie widać wogóle enta

do ustawiania wartości przezroczystości możesz użyć switch
http://amxx.pl/topic...laracja-switch/
  • +
  • -
  • 1


#322899 [ROZWIĄZANE] Renderowanie bytu w zaleznosci od wartosci zmiennej

Napisane przez DarkGL w 17.11.2011 15:42

po remove_entity(g_bwEnt[ player ]); dodaj
g_bwEnt[ player ] = 0;
  • +
  • -
  • 1


#272240 Komenda say kupujaca item

Napisane przez kapi10072 w 21.07.2011 17:00


#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>

const TASK_SPEED_BOOST = 100
#define ID_SPEED_BOOST (taskid - TASK_SPEED_BOOST)

// Hack to be able to use Ham_Player_ResetMaxSpeed (by joaquimandrade)
new Ham:Ham_Player_ResetMaxSpeed = Ham_Item_PreFrame

new g_itemid_boost
new cvar_boost_amount
new cvar_boost_duration
new g_has_speed_boost[33]

public plugin_init()
{
register_plugin("[ZP] Extra Item Speed Boost", "1.2", "MeRcyLeZZ")

g_itemid_boost = zp_register_extra_item("Przyspieszenie", 2000, ZP_TEAM_HUMAN | ZP_TEAM_ZOMBIE)
cvar_boost_amount = register_cvar("zp_boost_amount", "100.0")
cvar_boost_duration = register_cvar("zp_boost_duration", "5.0")

RegisterHam(Ham_Player_ResetMaxSpeed, "player", "fw_ResetMaxSpeed_Post", 1)
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_PlayerKilled")
register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0")
register_clcmd("say /speed", "zp_extra_item_selected")
}

public zp_extra_item_selected(player, itemid)
{
if (itemid == g_itemid_boost)
{
// Player frozen (or CS freezetime)
if (pev(player, pev_maxspeed) <= 1)
{
client_print(player, print_chat, "[ZM] Nie mozesz uzywac gdy jestes zamrozony")
return ZP_PLUGIN_HANDLED;
}

// Already using speed boost
if (g_has_speed_boost[player])
{
client_print(player, print_chat, "[ZM] Kupiles juz Przyspieszenie.")
return ZP_PLUGIN_HANDLED;
}

// Enable speed boost
g_has_speed_boost[player] = true
client_print(player, print_chat, "[ZM] Przyspieszenie aktywne!")

// Set the restore speed task
set_task(get_pcvar_float(cvar_boost_duration), "restore_maxspeed", player+TASK_SPEED_BOOST)

// Update player's maxspeed
ExecuteHamB(Ham_Player_ResetMaxSpeed, player)
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public restore_maxspeed(taskid)
{
// Disable speed boost
g_has_speed_boost[ID_SPEED_BOOST] = false
client_print(ID_SPEED_BOOST, print_chat, "[ZM] Przyspieszenie nieaktywne.")

// Update player's maxspeed
ExecuteHamB(Ham_Player_ResetMaxSpeed, ID_SPEED_BOOST)
}

// Remove speed boost task when infected, humanized, killed, or disconnected
public zp_user_infected_pre(id, infector, nemesis)
{
g_has_speed_boost[id] = false
remove_task(id+TASK_SPEED_BOOST)
}
public zp_user_humanized_pre(id, survivor)
{
g_has_speed_boost[id] = false
remove_task(id+TASK_SPEED_BOOST)
}
public fw_PlayerKilled(victim)
{
g_has_speed_boost[victim] = false
remove_task(victim+TASK_SPEED_BOOST)
}
public client_disconnect(id)
{
g_has_speed_boost[id] = false
remove_task(id+TASK_SPEED_BOOST)
}

// Remove speed boost at round start
public event_round_start()
{
new id
for (id = 1; id <= get_maxplayers(); id++)
{
g_has_speed_boost[id] = false
remove_task(id+TASK_SPEED_BOOST)
}
}

public fw_ResetMaxSpeed_Post(id)
{
if (!is_user_alive(id) || !g_has_speed_boost[id])
return;

// Apply speed boost
new Float:current_maxspeed
pev(id, pev_maxspeed, current_maxspeed)
set_pev(id, pev_maxspeed, current_maxspeed + get_pcvar_float(cvar_boost_amount))
}

  • +
  • -
  • 1


#270858 String formatted incorrectly - parameter 4

Napisane przez R3X w 17.07.2011 13:12

311 linijka wygląda tak
SayText(id, id, ZP_BANK_FMT, "ZP_BANK_NO_AMMO")
a poprawnie jest tak
SayText(id, id, ZP_BANK_FMT, id,  "ZP_BANK_NO_AMMO")

  • +
  • -
  • 1


#259340 Granat - obsluga zdarzen

Napisane przez Fili:P w 16.06.2011 11:08

Trzymanie w ręku przykład 1(wymagany moduł cstrike):
if(!cs_get_weapon_id ( id ) & CSW_HEGRENADE) 
{
// co się ma dziać kiedy granat jest w ręku
}


Trzymanie w ręku przykład 2 ( polecam tę metodę )

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

public plugin_init() {
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}

public CurWeapon(id)
{
new wid = read_data(2) // Id broni
new ammo = read_data(3) // liczba naboi w magazynku
//code
}


Id
He : 4
Smoke : 9
Flashbang : 25



Napięcie granatu :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

public plugin_init() {
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}

public CurWeapon(id)
{
new wid = read_data(2) // Id broni
new ammo = read_data(3) // liczba naboi w magazynku
if(buttons & IN_ATTACK||wid==4)
{
// tu piszesz to co się stanie podczas trzymania lpm
}
}

  • +
  • -
  • 2


#257557 Wielokrotne wywolanie bloku instrukcji

Napisane przez Knopers w 10.06.2011 18:47

Kliknięcie guzika w prethinku - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Tam Miczu podał sposób jak to zrobić.
  • +
  • -
  • 1


#196765 Problem Snowball War - znika paka

Napisane przez lajT?. w 16.12.2010 10:25

Kod odpowiedzialny za to:
//This can affect gameplay
new const g_not_needed[][] =
{
"weaponbox",
"armoury_entity",
"grenade",
"func_bomb_target",
"info_bomb_target",
"info_vip_start",
"func_vip_safetyzone",
"func_escapezone",
"hostage_entity",
"monster_scientist",
"func_hostage_rescue",
"info_hostage_rescue"
}

  • +
  • -
  • 1


#190997 Czy jest plugin kickujacy NS ?

Napisane przez Meelo w 22.11.2010 23:28

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Non-Steam kicker"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "peku33"


public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
}
public client_authorized(id)
{
	if(get_maxplayers() <= get_playersnum() + 1)
	{
		new authid[64];
		get_user_authid(id, authid, 63);
		if(check_nonsteam(authid))
		{
			server_cmd("kick #%d Slot zarezerwowany dla graczy STEAM", get_user_userid(id));
		}
		else
		{
			new players[32], plnum;
			get_players(players, plnum, "bhc");
			new kickid;
			if(plnum > 0)
			{
				kickid = find_id_to_kick(players, plnum);
			}
			else
			{
				get_players(players, plnum, "hc");
				kickid = find_id_to_kick(players, plnum);
			}
			if(kickid)
			{
				server_cmd("kick #%d Pierwszenstwo maja gracze STEAM", get_user_userid(kickid));
			}
			else
			{
				//Brak wolnego slota do gry
				server_cmd("kick #%d Brak wolnego slota", get_user_userid(id));
			}
		}
	}
}
public check_nonsteam(authid[])
{
	if(containi(authid, "LAN"))
	{
		return true;
	}
	return false;
}
public find_id_to_kick(players[32], plnum)
{
	new authid[64];
	for(new i = 0; i < plnum; i++)
	{
		get_user_authid(i, authid, 63);
		if(check_nonsteam(authid))
		{
			return i;
		}
	}
	return false;
}


/* AMX Mod X
*   Slots Reservation Plugin
*
* by the AMX Mod X Development Team
*  originally developed by OLO
*
* This file is part of AMX Mod X.
*
*
*  This program is free software; you can redistribute it and/or modify it
*  under the terms of the GNU General Public License as published by the
*  Free Software Foundation; either version 2 of the License, or (at
*  your option) any later version.
*
*  This program is distributed in the hope that it will be useful, but
*  WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
*  MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the GNU
*  General Public License for more details.
*
*  You should have received a copy of the GNU General Public License
*  along with this program; if not, write to the Free Software Foundation,
*  Inc., 59 Temple Place, Suite 330, Boston, MA 02111-1307 USA
*
*  In addition, as a special exception, the author gives permission to
*  link the code of this program with the Half-Life Game Engine ("HL
*  Engine") and Modified Game Libraries ("MODs") developed by Valve,
*  L.L.C ("Valve"). You must obey the GNU General Public License in all
*  respects for all of the code used other than the HL Engine and MODs
*  from Valve. If you modify this file, you may extend this exception
*  to your version of the file, but you are not obligated to do so. If
*  you do not wish to do so, delete this exception statement from your
*  version.
*/

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

new g_ResPtr
new g_HidePtr

public plugin_init()
{
    register_plugin("Slots Reservation", AMXX_VERSION_STR, "AMXX Dev Team")
    register_dictionary("adminslots.txt")
    register_dictionary("common.txt")
    g_ResPtr = register_cvar("amx_reservation", "0")
    g_HidePtr = register_cvar("amx_hideslots", "0")
}

public plugin_cfg()
{
    set_task(3.0, "MapLoaded")
}

public MapLoaded()
{
    if (!get_pcvar_num(g_HidePtr))
        return
    
    new maxplayers = get_maxplayers()
    new players = get_playersnum(1)
    new limit = maxplayers - get_pcvar_num(g_ResPtr)
    setVisibleSlots(players, maxplayers, limit)
}

public ackSignal(id)
{
    new lReason[64]
    format(lReason, 63, "%L", id, "DROPPED_RES")
    server_cmd("kick #%d ^"%s^"", get_user_userid(id), lReason)
    
    return PLUGIN_HANDLED
}

public client_authorized(id)
{
    new maxplayers = get_maxplayers()
    new players = get_playersnum(1)
    new limit = maxplayers - get_pcvar_num(g_ResPtr)
    
    if (access(id, ADMIN_RESERVATION) || (players <= limit))
    {
        if (get_pcvar_num(g_HidePtr) == 1)
            setVisibleSlots(players, maxplayers, limit)
        return PLUGIN_CONTINUE
    }
    
    if(is_steam(id))
    {
        new tokick = get_fresh_ns()
        
        if(!tokick || !is_user_connected(tokick))
        {
            ackSignal(id)
            return PLUGIN_CONTINUE            
        }
        
        ackSignal(tokick)        
        return PLUGIN_CONTINUE
    }
        
    ackSignal(id)    
    
    return PLUGIN_HANDLED
}

public client_disconnect(id)
{
    if (!get_pcvar_num(g_HidePtr))
        return PLUGIN_CONTINUE
    
    new maxplayers = get_maxplayers()
    
    setVisibleSlots(get_playersnum(1) - 1, maxplayers, maxplayers - get_pcvar_num(g_ResPtr))
    return PLUGIN_CONTINUE
}

stock is_steam(id)
{
    static authid[33]
    get_user_authid(id, authid, 32)
    
    if(contain(authid, "0:0") != -1 || contain(authid, "0:1") != -1)
    {
        return true
    }
    return false
}  

stock get_fresh_ns()
{
    static who, itime, shortest = 0x7fffffff, players[32], num, i
    get_players(players, num)
    for(i = 0; i < num; i++)
    {
        if(is_steam(players[i]) || !is_user_connected(players[i]))
            continue
        
        if(get_user_flags(players[i] & ADMIN_RESERVATION))
            continue
        
        itime = get_user_time(players[i]) 
        if(shortest > itime )
        {
            shortest = itime
            who = players[i]
        }        
    }
    return who
}

stock setVisibleSlots(players, maxplayers, limit)
{
    new num = players + 1
    
    if (players == maxplayers)
        num = maxplayers
    else if (players < limit)
        num = limit
    
    set_cvar_num("sv_visiblemaxplayers", num)
}

albo to, albo to ;) takie znalazłem
  • +
  • -
  • 1


#181473 [minigun] Prosba o usuniecie funkcji

Napisane przez kyku w 19.10.2010 16:57

usun z kodu
register_event("DeathMsg","unminigun","a")

  • +
  • -
  • 1