Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Granat - obsluga zdarzen


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 VirusX

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:48
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Zabrze
Offline

Napisano 16.06.2011 10:37

Witam.
Czy Szanowni potrafia mi powiedziec, jak wykryc trzy zdarzenia zwiazane z granatem?
-trzymanie w reku
-napiecie granata (wyciagniecie zawleczki)
-rzut ?

Chcialbym napisac funkcje, ktora bedzie emitowala sound zwiazany z kazdym z tych eventow. Niestety z powodu bardzo ograniczonego czasu (sesja) nie moge sobie pozwolic na kopanie w dokumentacji. Bardzo bym prosil o pomoc, za ktora z gory bardzo serdecznie dziekuje.

Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

#2 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 16.06.2011 11:08

Trzymanie w ręku przykład 1(wymagany moduł cstrike):
if(!cs_get_weapon_id ( id ) & CSW_HEGRENADE) 
{
// co się ma dziać kiedy granat jest w ręku
}


Trzymanie w ręku przykład 2 ( polecam tę metodę )

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

public plugin_init() {
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}

public CurWeapon(id)
{
new wid = read_data(2) // Id broni
new ammo = read_data(3) // liczba naboi w magazynku
//code
}


Id
He : 4
Smoke : 9
Flashbang : 25



Napięcie granatu :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

public plugin_init() {
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}

public CurWeapon(id)
{
new wid = read_data(2) // Id broni
new ammo = read_data(3) // liczba naboi w magazynku
if(buttons & IN_ATTACK||wid==4)
{
// tu piszesz to co się stanie podczas trzymania lpm
}
}

Użytkownik Fili:P edytował ten post 16.06.2011 11:18

  • +
  • -
  • 2

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#3 VirusX

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:48
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Zabrze
Offline

Napisano 16.06.2011 11:44

if(buttons & IN_ATTACK||wid==4)        {// tu piszesz to co się stanie podczas trzymania lpm        }


nie powinno byc

if(buttons & IN_ATTACK && wid==4)   ?
  • +
  • -
  • 0

#4 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 16.06.2011 12:57

oczywiście że powinno ;)
Nie wiem czy to będzie działało, ew. spróbuj w prethinku złapać in_attack i sprawdzić jaką broń ma aktualnie wtedy dopiero wykonywać działania.
Aby skrócić obliczenia polecam przy curweapon zapisać czy wybrał granat czy nie i potem sprawdzać zmienną a nie wykonywać za każdym razem funkcji get_user_weapon.
  • +
  • -
  • 0

#5 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.06.2011 13:51

Lub wydarzeniem Ham_Primary/SecondaryAttack
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych