Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ŁuKasz eKo - zdjęcie

ŁuKasz eKo

Rejestracja: 15.10.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.12.2011 11:36
-----

#164184 Jak dodać nową klasę

Napisane przez kamilooss w 26.08.2010 15:47

enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, Cheater }; // tutaj dodajemy nazwę ;]
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130, 250};// tutaj dodajemy ilość hp dla klasy
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.15, 2.0}; // tutaj ustawiamy szybkość danej klasy
new const pancerz_klasy[] = { 0, 100, 100, 100, 150, 100, 0, 100, 100, 0, 150, 0}; // tutaj ustawiamy ilość pancerza dla danej klasy


jak masz to to usunac te sleshe ??
  • +
  • -
  • 1


#188885 Kupowanie wytrzymalosci.

Napisane przez Maussanti w 15.11.2010 18:31

Siema, dziś pokażę jak zrobić komendę /wytrzymalosc ktora umozliwia kupno WYTRZYMALOSCI, aby to zadzialalo musicie mieć poprawnie wgrane to:
[QTM COD:MW Mod] Jak dodać wytrzymałość itemu - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

A więc do dzieła:


Szukamy:
#include <nvault>


Dodajemy pod:

#include <colorchat>


Szukamy:
register_clcmd("flash", "BlokujKomende");


Dodajemy pod:
register_clcmd("say /wytrzymalosc", "kupwytrzymalosc")



I na koniec kodu:
public kupwytrzymalosc(id)
{
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id)
new jego_wytrzymalosc = wytrzymalosc_itemu[id]
new koszt_wytrzy = 10000
new ilosc_wytrzy = 20


if(kasa_gracza < koszt_wytrzy)
{
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x03Masz za malo kasy aby kupic wytrzymalosc. Uzbieraj %d.", koszt_wytrzy)
}
if(kasa_gracza >= koszt_wytrzy && jego_wytrzymalosc < 81)
{
cs_set_user_money(id, kasa_gracza -= koszt_wytrzy)
wytrzymalosc_itemu[id] += ilosc_wytrzy
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x03Kupiles %d wytrzymalosci", ilosc_wytrzy)
}
if(jego_wytrzymalosc >= 81)
{
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x03Musisz miec ponizej 81 wytrzymalosci, aby ja kupic!")
}
}



Komendy gracza:
say /wytrzymalosc - kupuje wytrzymalosc
Jak zmienic koszt i ilosc wytrzymalosci?
Tutaj:

public kupwytrzymalosc(id)
{
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id)
new jego_wytrzymalosc = wytrzymalosc_itemu[id]
new koszt_wytrzy = 10000
new ilosc_wytrzy = 20



if(kasa_gracza < koszt_wytrzy)
{
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x03Masz za malo kasy aby kupic wytrzymalosc. Uzbieraj %d.", koszt_wytrzy)
}
if(kasa_gracza >= koszt_wytrzy && jego_wytrzymalosc < 81)
{
cs_set_user_money(id, kasa_gracza -= koszt_wytrzy)
wytrzymalosc_itemu[id] += ilosc_wytrzy
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x03Kupiles %d wytrzymalosci", ilosc_wytrzy)
}
if(jego_wytrzymalosc >= 81)
{
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x03Musisz miec ponizej 81 wytrzymalosci, aby ja kupic!")
}
}

Tam gdzie
new koszt_wytrzy = 10000
Wpisujemy zamiast 10000 wlasny koszt
Tam gdzie
new ilosc_wytrzy = 20
Wpisujemy zamiast 20 wlasną ilość wytrzymalosci


Dla tych którzy mają Wytrzymałość oraz Sklep i chcą mieć wytrzymałość w sklepie..
Dobra, jeżeli masz sklep i wytrzymałość robisz tak:
Szukasz

Wklej.to - po prostu wklej to - paste: uWbA - Niestety tylko tak moge za dlugie jest

I zamieniasz na:
Wklej.to - po prostu wklej to - paste: 4Mal




Poradnik by Maussanti, wszelkie prawa zastrzeżone. :>


Wszelkie znalezione błędy proszę o wypisanie; )


  • +
  • -
  • 2


#199436 Invalid entity 22 - restarty serwera

Napisane przez Maussanti w 25.12.2010 15:53


public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(186, 85, 211, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(186, 85, 211, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Item : %s]^n[Wytrzymalosc itemu : %i/100", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;


Masz tamto na to co ja dałem zamień.
}
  • +
  • -
  • 1


#161924 Jak poprawnie zainstalować diablo na bazie z proserwer.pl/xaa.pl

Napisane przez Emixx. w 20.08.2010 13:31

Jak wiadomo często widzimy, jak ludzie proszą o pomoc z ustawieniem bazy na xaa.pl i połączeniem jej z serwerem :)
Zaprezentuje wam jak to zrobić kroczek po kroczku.

1. Musimy posiadać serwer na proserwer.pl (Tak aby była dostępna baza danych)
2. Logujemy się do Proserwer.pl I wchodzimy w zakładkę Zarządzanie (cPanel)
Mamy tam podane dane do cPanelu więc logujemy się.
Po udanym zalogowaniu ujrzymy taki oto widok :

Dołączona grafika

3. Zjeżdżamy na dół do sekcji Bazy Danych i klikamy na Menedżer zdalnego połączenia MySQL
4. W polu hosta dajemy znaczek % i klikamy Add Host.
Powinno to wyglądać tak:

Dołączona grafika

5. Następnym krokiem jest powrót do strony głównej cPanelu. Możemy się tam dostać przez kliknięcie w znaczek domka, w lewej górnej stronie ekranu.
6. Przechodzimy do Kreatora baz MySQL (Też w zakładce Bazy Danych)
7. W polu nazwa bazy danych wpisujemy dm
W tej chwili u mnie baza danych nazywa się emixx_dm
8. Następnym krokiem jest utworzenie nazwy użytkownika
Na screenie zaprezentowałem jak to zrobić.

Dołączona grafika

Po wypełnieniu i kliknięciu Create User mój uzytkownik ma nazwę emixx_dm
9. Następnym krokiem jest ustawienie praw użytkownika bazy danych.
W tym celu zaznaczamy opcję WSZYSTKIE PRZYWILEJE
Powinno to wyglądać tak :

Dołączona grafika

10. Klikamy Next Step
W tej chwili wyskakuje nam taki komunikat :

Dołączona grafika

Oznacza to, że wszystko zrobione pomyślnie. ;D

Jeśli takie coś nie wyskoczy przeczytaj 3x ten poradnik i pomyśl co źle zrobiłeś.


11. Teraz wystarczy wypełnić Cvary i dodać je do amxx.cfg

diablo_sql_host "twojastronawxaa"
diablo_sql_user "nazwauzytkownika"
diablo_sql_pass "haslo"
diablo_sql_database "nazwabazydanych"
diablo_sql_table "obojetniecowpiszemy

U mnie to wygląda tak:

diablo_sql_host "emixx.xaa.pl"
diablo_sql_user "emixx_dm"
diablo_sql_pass "*******" // oczywiście tekst zastąpiłem gwiazdkami.
diablo_sql_database "emixx_dm"
diablo_sql_table "dmod"

Aby zresetować tabelkę trzeba wejść do phpmyadmin która jest w cPanelu :)
Myślę że przyda się to wielu osobom.
Proszę o przyklejenie, komentarze i wszelkie wypowiedzi związane z oceną poradnika.


  • +
  • -
  • 21


#157485 Jak zrobić uposzczenie itemu po śmierci

Napisane przez camilost w 05.08.2010 02:57

Potrzebowałem plików do codmoda(dźwięków) i zajrzałem do głównego tematu, patrze FAQ i temat jak zrobić "Wyrzucenie przedmiotu po śmierci".
Napiszę dla tych co nie zrozumieli o co chodziło Verticus'wi, albo dla tych co sobie nie radzą.
Temat: CoD - Tracimy przedmiot gdy nas zabiją - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Działa tak że wysyła oddzielną wiadomość, że upuściłeś i nie wywala przedmiotu jeśli zabił Cię twój.
W .sma COD:MW Moda robimy to co jest napisane poniżej.

1. Szukamy
public Death()

W nim
new zdrowie = get_user_health(attacker);

Po tym dodajemy
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] && (get_user_team(id) != get_user_team(attacker)))
UpuscilPrzedmiot(id);


2. Szukamy
public WyrzucPrzedmiot(id)

Nad tym dodajemy
public UpuscilPrzedmiot(id)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0])
{
ColorChat(id,GREEN,"[COD:MW]^x01 Zginales i upusciles^x04 %s^x01.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
//client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wyrzuciles %s.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
UsunPrzedmiot(id);
}
return PLUGIN_HANDLED
}


Mam nadzieję, że pomogłem ^^.

PS. Jeśli nie lubisz kolorków dodaj komentarz (//) przed ColorChat, a usuń przed client_print.


Jeżeli sam nie potrafisz tego zrobić
Załóż osobny temat w dziale Scripting/Pluginy załącz SMA i powiedz o co prosisz.


@Zakaz kopiowania ^.^


  • +
  • -
  • 3


#11426 Restrykcja (blokada kupywania) broni na danej mapie!

Napisane przez PEREF w 28.07.2008 23:51

Info

Dzięki temu artykułowi dowiecie się jak zablokować daną broń, na danej mapie ;)

Wymagane pluginy

Nie będą to żadne dodatkowe pluginy, są to standardowe .amxx tj.

admin.amxx
restmenu.amxx

Jak to zrobić?

1. Tworzymy katalog maps w:

addons/amxmodx/configs/

2. Do katalogu maps wrzucamy plik nazwa_mapy.cfg np. de_dust2.cfg

3. Edytujemy plik de_dust2.cfg i dodajemy do niego linijkę:
amx_restrict on nazwa_broni
- wyłączenie broni na danej mapie
amx_restrict off nazwa_broni
- włączenie broni na danej mapie (używamy tej opcji, gdy defaultowo broń jest zablokowana na serwerze i chcemy, żeby na tej konkretnej mapie można było ją kupywać)


np.
amx_restrict on shield

Od teraz na mapie de_dust2 tarcza będzie wyłączona ;)

4. Lista skrótów wszystkich broni, granatów etc.

Cała nazwa broni -> Nazwa do wpisania do pliku
H&K USP .45 Tactical -> usp
Glock18 Select Fire -> glock
Desert Eagle .50AE -> deagle
SIG P228 -> p228
Dual Beretta 96G Elite -> elites
FN Five-Seven -> fn57
Benelli M3 Super90 (ręczny) -> m3
Benelli XM1014 (automatyczny) -> xm1014
H&K MP5-Navy -> mp5
Steyr Tactical Machine Pistol -> tmp
FN P90 -> p90
Ingram MAC-10 -> mac10
H&K UMP45 -> ump45
AK-47 (kałach) -> ak47
Gali -> galil
Famas -> famas
Sig SG-552 Commando -> sg552
Colt M4A1 Carbine -> m4a1
Steyr Aug -> aug
Steyr Scout -> scout
AI Arctic Warfare/Magnum -> awp
H&K G3/SG-1 Sniper Rifle -> g3sg1
Sig SG-550 Sniper -> sg550
FN M249 Para (machine gun) -> m249
Kamizelka -> vest
Kamizelka + helm -> vesthelm
Granat oślepiający -> flash
Granat wybuchowy -> hegren
Granat dymny -> sgren
Defuser -> defuser
NightVision -> nvgs
Tarcza -> shield
Amunicja do pierwszej broni -> primammo
Amunicja do drugiej broni -> secammo