Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ŁuKasz eKo - zdjęcie

ŁuKasz eKo

Rejestracja: 15.10.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.12.2011 11:36
-----

Moje tematy

Use_button_once - kilka poprawek

13.06.2011 14:39

Witam, otóż chciałbym się doradzić. Chodzi mi o plugin Use_button_once.
Załączony plik  use_button_once.sma   19,14 KB  36 Ilość pobrań
  use_button_once.amxx
W pluginie tym gdy TT wpiszą na sayu "free" na ekranie wyświetla się napis "FreeRun!"
Jest to bodajże jeśli się nie mylę linia około 619
Chodzi mi o to aby napis ten wyświetlał się do końca rundy. Obecnie po wpisaniu na ekranie wyświetla się i zaraz znika a tak jak mówię zależy mi aby do końca rundy ten napis się wyświetlał.

Druga sprawa to pytanie czy da radę zrobić taki myk iż po wpisaniu właśnie komendy free terroryście automatycznie odbierało by powiedzmy 50hp?

Realism for Paintball Gun & Mod

11.03.2011 16:39

Witam, od jakiegoś czasu używam moda Realism for Paintball Gun & Mod. Wszystko było w porządku lecz ostatnimi czasy serwer co jakiś czas się crashuje. Początkowo nie zwracałem na to uwagi jednak obecnie jest to dla mnie i graczy dość uciążliwie. Myślę, że może to być spowodowane owym błędem, który pojawia się w logach:

L 03/10/2011 - 20:50:30: Start of error session.
L 03/10/2011 - 20:50:30: Info (map "de_rats_1337") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110310.log")
L 03/10/2011 - 20:50:30: [FAKEMETA] Invalid entity
L 03/10/2011 - 20:50:30: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "paintball_mc_by_cmc.amxx")
L 03/10/2011 - 20:50:30: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pdata_int")
L 03/10/2011 - 20:50:30: [AMXX]    [0] 70317.attach::Item_PostFrame (line 174)
L 03/10/2011 - 20:50:30: [FAKEMETA] Invalid entity
L 03/10/2011 - 20:50:30: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "paintball_mc_by_cmc.amxx")
L 03/10/2011 - 20:50:30: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pdata_int")
L 03/10/2011 - 20:50:30: [AMXX]    [0] 70317.attach::Item_PostFrame (line 174)
L 03/10/2011 - 20:50:30: [FAKEMETA] Invalid entity
L 03/10/2011 - 20:50:30: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "paintball_mc_by_cmc.amxx")
L 03/10/2011 - 20:50:30: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pdata_int")

Oto sma pluginu: Załączony plik  paintball_mc_by_cmc.sma   10,53 KB  60 Ilość pobrań
  paintball_mc_by_cmc.amxx

Advanced Bans - pytanie o ustalenie czasów

03.01.2011 20:19

Witam, posiadam plugin Advanced Bans jednak za cholerę nie widzę gdzie można zmienić czasy banów.
Obecnie plugin jest ustawiony od perma do godziny, brakuje między innymi dnia, tygodnia itp.

Vote_bh

28.12.2010 18:13

Witam, otóż wszystko działa jak należy, lecz od czasu do czasu wyłącza się serwer.
Oto logi:
Start of error session.
L 12/28/2010 - 17:23:54: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20101228.log")
L 12/28/2010 - 17:23:54: Played 1 is not in game
L 12/28/2010 - 17:23:54: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "vote_bh.amxx")
L 12/28/2010 - 17:23:54: [AMXX] Run time error 10: native error (native "menu_cancel")
L 12/28/2010 - 17:23:54: [AMXX]    [0] textV5r033.sma::menu_handler (line 52)

linia 52:
menu_cancel(id)

Cała funkcja:
public menu_handler(id, menu, item)
{
	if (item == MENU_EXIT)
	{
		menu_cancel(id)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	new data[3], name[32]
	new access, callback
	
	menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 2, _, _, callback)
	
	new key = str_to_num(data)
	get_user_name(id, name, 31)
	
	switch (key) 
	{
		case 1: 
		{
			client_print (0, print_chat, "[csns.pl] %s zaglosowal na NIE", name);
		}
		case 2:
		{
			client_print (0, print_chat, "[csns.pl] %s zaglosowal na TAK", name)
		}
	}
	
	++choises[key]
	
	menu_cancel(id)
	return PLUGIN_HANDLED
}

Całe sma:
Załączony plik  vote_bh.sma   2,89 KB  38 Ilość pobrań
  vote_bh.amxx

Liczę na waszą pomoc :)

Invalid entity 22 - restarty serwera

23.12.2010 11:51

Witam wszystkich, mam bardzo poważny problem z codem, dlatego proszę Was o małą pomoc.

Cała sytuacja polega na tym,ze co jakiś czas serwer restartuje się i uruchamia ponownie. Miejsce to ma co około 20-30 minut.
W logach jest podane co jest nie tak. Błąd wygląda tak:

Displaying debug trace (plugin "QTM_COD_MOD_by_Sajjuk.amxx")
L 12/23/2010 - 11:37:57: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_int")
L 12/23/2010 - 11:37:57: [AMXX]    [0] QTM_COD_MOD_by_Sajjuk_52110.sma::PokazInformacje (line 2738)
L 12/23/2010 - 11:37:57: [ENGINE] Invalid entity 22
L 12/23/2010 - 11:37:57: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_COD_MOD_by_Sajjuk.amxx")
L 12/23/2010 - 11:37:57: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_int")
L 12/23/2010 - 11:37:57: [AMXX]    [0] QTM_COD_MOD_by_Sajjuk_52110.sma::PokazInformacje (line 2738)

Linia 2738:
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

Cała funkcja:
public PokazInformacje(id) 
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
	
	set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
		
		if(target == 0)
			return PLUGIN_CONTINUE;
		
		set_hudmessage(186, 85, 211, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	set_hudmessage(186, 85, 211, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Item : %s]^n[Wytrzymalosc itemu : %i/100^n, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id]);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}  

Proszę o pomoc jakąś ogarniętą osobę :)

Dodano 25 grudzień 2010 - 15:04:
Żyje na tym forum jakaś jedna osoba chociaż?