Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

A może sma? - zdjęcie

A może sma?

Rejestracja: 02.10.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.08.2021 14:31
*****

#536243 NewCodMod

Napisane przez A może sma? w 21.04.2013 22:04

Spoiler

 
Klasy: Załączony plik  plugins.rar   126,41 KB  203 Ilość pobrań


Poprawiona funkcja + skompilowane klasy
  • +
  • -
  • 1


#521013 Jak zrobić limit klas?

Napisane przez A może sma? w 02.03.2013 17:46

Musisz stworzyć nowe tablice
np.
new limit_klas[MAKSYMALNA_ILOSC_KLAS]
new limit_klas_max[MAKSYMALNA_ILOSC_KLAS]


i w publicu UstawNowaKlase dodać nad
klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id]

limit_klas[klasa_gracza[id]]--;
limit_klas[nowa_klasa_gracza[id]]++;


zmodyfikować WybierzKlase(id):

Znajdź:
menu_additem(menu, klasa);

Zamień na:
menu_additem(menu, klasa, .callback = menu_cb);


Pod:
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");

Dodaj:
new menu_cb = menu_makecallback("WybierzKlase_Callback");


Nad:
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)

Dodaj:
public WybierzKlase_Callback(id, menu, item)
{
if(max_limit_klas[item] && limit_klas[item] >= max_limit_klas[item])
return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}


W plugin_cfg dodaj:
max_limit_klas[PobierzKlasePrzezNazwe("nazwa klasy")] = ileśtam;


w UsunUmiejetnosci dodaj na początku
limit_klas[klasa_gracza[id]]--;

Pisane na szybko, może nie działać ;F
  • +
  • -
  • 1


#517169 Ile zmiennych mozna zapisac do vault

Napisane przez A może sma? w 19.02.2013 16:16

Booom:

enum weapons { glock = 0,
usp, p228, dgl, es57, elite, uzi, tmp, mp5, ump, p90, m3, xm, ak, galil, m4, famas, sg552, aug, scout, awp, g3sg1, sg550, m249 }

new bool:unlocked_weapons[33][weapons]

public ZapiszBronie(id)
{
new vaultkey[64], vaultdata[256], temp[2];
formatex(vaultkey, 63, "%s-wpn", nazwa_gracza[id]);

for(new i = 0; i < _:weapons; i++)
{
formatex(temp, sizeof(temp), "%i#", unlocked_weapons[id][weapons:i])
add(vaultdata, sizeof(vaultdata), temp)
}

nvault_set(w_vault,vaultkey,vaultdata);
}

public WczytajBronie(id)
{
new vaultkey[64], vaultdata[256];
formatex(vaultkey,63,"%s-wpn", nazwa_gracza[id]);

nvault_get(w_vault,vaultkey,vaultdata,255);

new danegracza[weapons][2];

explode(vaultdata, '#', danegracza, weapons, 1);

for(new i = 0; i < _:weapons; i++)
{
unlocked_weapons[id][weapons:i] = danegracza[weapons:i][0] == '1' ? false : true;
}
}

stock explode(const string[],const character,output[][],const maxs,const maxlen)
{
new iDo = 0;
new len = strlen(string);
new oLen = 0;
do
{
oLen += (1+copyc(output[iDo++],maxlen,string[oLen],character))
}
while(oLen < len && iDo < maxs)
}

Zakładam, że działa, nie testowałem, bo nie ma jak ;F Kompilować się kompiluje, więc myślę, że problemów nie będzie ;)


Niezbędne rzeczy:
Pojęcie o zmiennych i tablicach.
http://amxx.pl/topic...-troche-o-enum/
http://amxx.pl/topic/42028-struktury/
Dodatkowo:
http://amxx.pl/topic/28415-typ/

Spoiler


W kodzie jest dużo dziwnych rzeczy, np. _:cośtam - zbytnio się tym nie przejmuj ;D Jest to wymagane, by nie było ostrzeżeń przy kompilacji
  • +
  • -
  • 1


#517045 NO STEAM = NO SUPPORT

Napisane przez A może sma? w 19.02.2013 04:38

Masz rację, Minha Le wraz z Jessem Cliffe stworzyli Counter Strike. Później zostali zatrudnieni przez Valve...
Aktualnie to właśnie Valve Software pracuje nad tą grą, serwuje nam aktualizacje i tak dalej... Co to oznacza? Ano to, że okradasz Valve Software...
  • +
  • -
  • 1


#517044 Dodawanie nowych pluginów/poradników/innych przez "Power Userów"

Napisane przez A może sma? w 19.02.2013 04:30

Cześć.
Myślę, że można by było usunąć akceptację pluginów/poradników i innych dziwnych rzeczy w działach, gdzie jest taki wymóg dla grupy power user. Dlaczego? Ano dlatego, bo raczej nikt z tej grupy nie ma "głupich pomysłów". Myślę, że dzięki temu kolorowi będą mieli ciut mniej pracy, a użytkownicy nie musieli by czekać, aż temat zostanie zatwierdzony.

Ot, taki dziwny pomysł mi się w głowie zrodził ;F
  • +
  • -
  • 3


#517043 Parachute+

Napisane przez A może sma? w 19.02.2013 04:22

Cześć. Trochę mi się nudziło ;P
opis
Ten plugin to przerobiona wersja tego: http://amxx.pl/topic...hron-parachute/

Czym się różnią oba pluginy? Ano w mojej modyfikacji spadochronu używa się ciut inaczej - komendą +parachute. Może się to komuś przyda ;F

Nie powinien powodować żadnych errorów.

Oczywiście gracz musi ją sobie sam zbindować.

komendy
+parachute - otwiera spadochron

cvary

parachute_fallspeed "100" - odpowiada za szybkość lotu
parachute_death "1" - odpowiada za efekt opadania na ziemię spadochronu po wylądowaniu (1 - efekt włączony/0 - spadochron znika od razu po kontakcie z podłożem)

instalacja
Nie jest to nic szczególnie trudnego:
kopiujemy parachute.mdl do katalogu cstrike/models
kopiujemy parachute+.amxx do cstrike/addons/amxmodx/plugins
dopisujemy parachute+.amxx do cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins.ini

wymagane moduly
- AMXX :P
- Mózg
- Engine
- Fakemeta

download
Plugin:
- wersja 1.0
Załączony plik  parachute+.sma   5,35 KB  654 Ilość pobrań
  parachute+.amxx
Model:
Załączony plik  parachute.zip   64,52 KB  685 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#516413 Model vip'a jako James Bond!

Napisane przez A może sma? w 17.02.2013 13:18

Powiedz mi po co ten temat?
http://amxx.pl/topic...james-bond-007/
  • +
  • -
  • 1


#498282 Monety za wygraną rundę

Napisane przez A może sma? w 06.01.2013 16:03

Znajdź:
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za wygrana runde.", doswiadczenie_za_wygrana);


Zamień na:
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia i %i monet za wygrana runde.", doswiadczenie_za_wygrana, ILOSC_MONET);
cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)+ILOSC_MONET);

Jako ILOSC_MONET wpisz jakąś liczbę.

Dodaj (gdziekolwiek, ale nie w funkcji) (jeśli nie masz):
native cod_set_user_coins(id, wartosc) 
native cod_get_user_coins(id)


  • +
  • -
  • 2


#498094 SMS Shop 2.0 by G[o]Q

Napisane przez A może sma? w 06.01.2013 00:22

Za 10 zł współpracuje ze wszystkim :D
  • +
  • -
  • 1


#498046 [ROZWIĄZANE] Menu każde inne dla klasy

Napisane przez A może sma? w 05.01.2013 21:44

http://amxx.pl/dokum...cod-get-classid
http://amxx.pl/dokum...-get-user-class

Edit: Wróć.

new klasa_gracza = cod_get_user_class(id);
new klasa_snajper = cod_get_classid("Snajper");
new klasa_bajerant = cod_get_classid("Bajerant");
if(klasa_gracza == klasa_snajper)
{
//akcja dla snajpera
}
else if(klasa_gracza == klasa_bajerant)
{
//akcja dla bajeranta
}

  • +
  • -
  • 1


#498009 [ROZWIĄZANE] Menu każde inne dla klasy

Napisane przez A może sma? w 05.01.2013 20:36

No super, wiemy już bardzo dużo o Tobie, to może teraz opowiesz nam o swoich problemach? Myślę, że użytkownicy chcieli by poznać czego dotyczy to menu. Tzn. wiemy już, że "klasy", lecz słowa mają wiele znaczeń w zależności od kontekstu wypowiedzi. Więc pozwól, że zapytam wprost: o jakie Ci klasy chodzi... (Tutaj chyba powinno coś być)?
  • +
  • -
  • 1


#497678 Paczka Perków by NothiNg

Napisane przez A może sma? w 05.01.2013 04:22

Takie małe, może idiotycznie pytanie: po co są w tej paczce standardowe perki? Jakiś ukryty w tym cel jest, czy po prostu zwykły szyt martetinkowy i 95 wygląda lepiej niż 45? ;>
  • +
  • -
  • 1


#460149 System Monet

Napisane przez A może sma? w 21.09.2012 23:23

Tak. System czyżyka ma inne natywy niż mój
  • +
  • -
  • 1


#453401 Klasa Chemik

Napisane przez A może sma? w 30.08.2012 00:33

Siema ;] Skoro już ją ktoś tu wrzucił, to teraz zrobi to jej autor ;)

Co robi klasa? Jest bardzo podobna do Medyka, lecz zamiast leczyć członków zespołu, rani wrogów ;]
Ma zmieniony model apteczki i kolor rozchodzących się pierścieni.
Pozsiada 2 trutki, które co 0,5 sekundy łącznie przez 7 sekund zadają obrażenia: 10+inteligencja/10 wszystkim będącym w jej polu rażenia.

Modele do models/QTM_CodMod

Łapatajcie:
Załączony plik  codclass_chemik.sma   4,1 KB  823 Ilość pobrań
  codclass_chemik.amxx
Załączony plik  modele.zip   5,26 KB  804 Ilość pobrań

:D
  • +
  • -
  • 17


#453397 [ROZWIĄZANE] Prośba o klase chemik

Napisane przez A może sma? w 30.08.2012 00:17

a te trutki sa + inte tak ja u lekarza??

Tak.
cod_inflict_damage(id, pid, 10.0, 0.1, ent, (1<<24))

10.0 to obrażenia podstawowe zadawane co 0.5 sekundy łącznie przez 7 sekund.
0.1 to czynnik inteligencji - co każde 10 punktów, dodawany jest 1 pkt obrażeń.

PS Autorem jestem ja, fajnie by było, gdyby klasa znikła z 2. postu...
  • +
  • -
  • 6