Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ile zmiennych mozna zapisac do vault


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
26 odpowiedzi w tym temacie

#1 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 10.02.2013 18:40

Tak jak w temacie czy vault ma ograniczona pojemnosc czy tylko zalezy to od dlugosci nazw zmiennych bo mam 25 i pokazuje mi blad ze powinno byc zamkniecie a jest "," wiec urywa czytanie w pewnym momencie chyba

#2 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 10.02.2013 18:40

Może za długa linia ?
Pokaż kod
  • +
  • -
  • 1

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#3 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 10.02.2013 18:46

dokaldnie 24 zmiennych.. tez mi sie wydaje ze troche rpzy dlugie ;P ale nie wiem jak skrocic .. zmienic pewnie nazwy trzeba



new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-wpn", nazwa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i",w_glock[id],w_usp[id],w_p228[id],w_dgl[id],w_57[id],w_elite[id],w_uzi[id],w_tmp[id],w_mp5[id],w_ump[id],w_p90[id],w_m3[id],w_xm[id],w_ak[id],w_galil[id],w_m4[id],w_famas[id]w_sg552[id],w_aug[id],w_scout[id],w_awp[id],w_g3sg1[id],w_sg550[id],w_m249[id]);
nvault_set(w_vault,vaultkey,vaultdata);


#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.02.2013 18:59

Źle sformowałeś pytanie chodziło raczej o to jaką maksymalną długość może mieć value ( wartość ) przypisana do key ( klucza ) otóż nie ma ograniczenia długości.
A błąd o który ci prawdopodobnie chodzi to taki że masz za długą linię
  • +
  • -
  • 1

#5 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 10.02.2013 19:05

Ahaa..
A wiesz jak sie pozbyc tego bledu jak to zrobic aby dzialalo.Jak zmniejszyc ta linijke.. krotsze nazwy ?

#6 sekio

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:270
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:lodz
Offline

Napisano 10.02.2013 19:25

Jak masz za długą linie to co z nią robisz ??? , walnij sobie tam gdzieś w połowie enter.
http://www.youtube.com/watch?v=T0qmmWiGAho
http://elite-skill.eu/

#7 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 10.02.2013 19:26

to nic nie przeszkodzi w zapisie ?

#8 sekio

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:270
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:lodz
Offline

Napisano 10.02.2013 19:44

No tylko zrób enter przy przecinku np ,w_elite[id] .
http://www.youtube.com/watch?v=T0qmmWiGAho
http://elite-skill.eu/

#9 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 10.02.2013 19:58

spoko..sprawdze to jutro bo schodze z kompa juz.. jutro napisze czy wszystko gra

#10 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 11.02.2013 14:20

Nie dziala z tym enterem ..

#11 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 11.02.2013 15:05

Pokaż jak to zrobiłeś.
  • +
  • -
  • 0

#12 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 11.02.2013 15:18

no po prostu po w_p90, dalem ^n

Użytkownik Yakashi edytował ten post 11.02.2013 15:19


#13 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 11.02.2013 15:34

^n dodaleś ?
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-wpn", nazwa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i",w_glock[id],w_usp[id],w_p228[id],w_dgl[id],w_57[id],w_elite[id],w_uzi[id],w_tmp[id],w_mp5[id],w_ump[id],w_p90[id],
w_m3[id],w_xm[id],w_ak[id],w_galil[id],w_m4[id],w_famas[id]w_sg552[id],w_aug[id],w_scout[id],w_awp[id],w_g3sg1[id],w_sg550[id],w_m249[id]);
nvault_set(w_vault,vaultkey,vaultdata);

  • +
  • -
  • 1

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#14 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 11.02.2013 16:01

nadal nie dziala.. to jest moj caly kod.. zrobi ktos tak aby dzialalo ?



public ZapiszBronie(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-wpn", nazwa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i",w_glock[id],w_usp[id],w_p228[id],w_dgl[id],w_57[id],w_elite[id],w_uzi[id],w_tmp[id],w_mp5[id],w_ump[id],w_p90[id],w_m3[id],w_xm[id],w_ak[id],w_galil[id],w_m4[id],w_famas[id]w_sg552[id],w_aug[id],w_scout[id],w_awp[id],w_g3sg1[id],w_sg550[id],w_m249[id]);
nvault_set(w_vault,vaultkey,vaultdata);
}

public WczytajBronie(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-wpn", nazwa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i",w_glock[id],w_usp[id],w_p228[id],w_dgl[id],w_57[id],w_elite[id],w_uzi[id],w_tmp[id],w_mp5[id],w_ump[id],w_p90[id]^n,w_m3[id],w_xm[id],w_ak[id],w_galil[id],w_m4[id],w_famas[id]w_sg552[id],w_aug[id],w_scout[id],w_awp[id],w_g3sg1[id],w_sg550[id],w_m249[id]);
nvault_get(w_vault,vaultkey,vaultdata,255);

replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");

new gl[32],up[32],p28[32],dl[32],577[32],elit[32],uz[32],tm[32],m5[32],up45[32],90[32],em3[32],1014[32],a47[32],gall[32],em4[32],fms[32],s52[32],ag[32],sct[32],awm[32],g3[32],s550[32],m24[32];

parse(vaultdata, );

w_glock[id] = bool:str_to_num(gl);
w_usp[id] = bool:str_to_num(up);
w_p228[id] = bool:str_to_num(p28);
w_dgl[id] = bool:str_to_num(dl);
w_57[id] = bool:str_to_num(577);
w_elite[id] = bool:str_to_num(elit);
w_uzi[id] = bool:str_to_num(uz);
w_tmp[id] = bool:str_to_num™;
w_mp5[id] = bool:str_to_num(m5);
w_ump[id] = bool:str_to_num(up45);
w_p90[id] = bool:str_to_num(90);
w_m3[id] = bool:str_to_num(em3);
w_xm[id] = bool:str_to_num(1014);
w_ak[id] = bool:str_to_num(a47);
w_galil[id] = bool:str_to_num(gall);
w_m4[id] = bool:str_to_num(em4);
w_famas[id] = bool:str_to_num(fms);
w_sg552[id] = bool:str_to_num(s52);
w_aug[id] = bool:str_to_num(ag);
w_scout[id] = bool:str_to_num(sct);
w_awp[id] = bool:str_to_num(awm);
w_g3sg1[id] = bool:str_to_num(g3);
w_sg550[id] = bool:str_to_num(s550);
w_m249[id] = bool:str_to_num(m24);

}


#15 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 12.02.2013 14:36

@Odswiezam

#16 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 13.02.2013 14:18

Refresh

#17 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 14.02.2013 12:14

public ZapiszBronie(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-wpn", nazwa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i",w_glock[id],w_usp[id],
w_p228[id],w_dgl[id],w_57[id],w_elite[id],w_uzi[id],w_tmp[id],w_mp5[id],w_ump[id],w_p90[id],w_m3[id],w_xm[id],w_ak[id],
w_galil[id],w_m4[id],w_famas[id]w_sg552[id],w_aug[id],w_scout[id],w_awp[id],w_g3sg1[id],w_sg550[id],w_m249[id]);
nvault_set(w_vault,vaultkey,vaultdata);
}

public WczytajBronie(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-wpn", nazwa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i",w_glock[id],w_usp[id],
w_p228[id],w_dgl[id],w_57[id],w_elite[id],w_uzi[id],w_tmp[id],w_mp5[id],w_ump[id],w_p90[id]^n,w_m3[id],w_xm[id],w_ak[id],
w_galil[id],w_m4[id],w_famas[id]w_sg552[id],w_aug[id],w_scout[id],w_awp[id],w_g3sg1[id],w_sg550[id],w_m249[id]);
nvault_get(w_vault,vaultkey,vaultdata,255);

replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");

new gl[32],up[32],p28[32],dl[32],577[32],elit[32],uz[32],tm[32],m5[32],up45[32],90[32],em3[32],1014[32],a47[32],
gall[32],em4[32],fms[32],s52[32],ag[32],sct[32],awm[32],g3[32],s550[32],m24[32];

parse(vaultdata, );

w_glock[id] = bool:str_to_num(gl);
w_usp[id] = bool:str_to_num(up);
w_p228[id] = bool:str_to_num(p28);
w_dgl[id] = bool:str_to_num(dl);
w_57[id] = bool:str_to_num(577);
w_elite[id] = bool:str_to_num(elit);
w_uzi[id] = bool:str_to_num(uz);
w_tmp[id] = bool:str_to_num™;
w_mp5[id] = bool:str_to_num(m5);
w_ump[id] = bool:str_to_num(up45);
w_p90[id] = bool:str_to_num(90);
w_m3[id] = bool:str_to_num(em3);
w_xm[id] = bool:str_to_num(1014);
w_ak[id] = bool:str_to_num(a47);
w_galil[id] = bool:str_to_num(gall);
w_m4[id] = bool:str_to_num(em4);
w_famas[id] = bool:str_to_num(fms);
w_sg552[id] = bool:str_to_num(s52);
w_aug[id] = bool:str_to_num(ag);
w_scout[id] = bool:str_to_num(sct);
w_awp[id] = bool:str_to_num(awm);
w_g3sg1[id] = bool:str_to_num(g3);
w_sg550[id] = bool:str_to_num(s550);
w_m249[id] = bool:str_to_num(m24);
}

Btw. następnym razem radziłbym Ci stosować tablice wymiarowe.
  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#18 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 14.02.2013 13:21

Wiem wlasnie ale nie za bardzo sie znam na tych tablicach.. moglbys podac mi jakis przyklad ?

Nadal nie dziala.. moglbys mi pokazac jak to zrobic na tych tablicach ?

Użytkownik Yakashi edytował ten post 14.02.2013 13:26


#19 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 14.02.2013 15:59

Jaki error pokazuje Ci kompilator ?
Zamiast wypisywać wszystkie zmienne, te new gl[32] itp. robisz jedną zmienną z tablicą wielowymiarową czyli:
new zmienna[wielkość_tablicy][wielkosc_drugiej_tablicy], a w Twoim przypadku będzie to wyglądać tak:
new weapons[23][32]
a potem zamieniasz to:
w_glock[id] = bool:str_to_num(gl);
na to:
w_glock[id] = bool:str_to_num(weapons[0]);
i tak dla wszystkich zmiennych tylko zamiast 0, wstawiasz kolejne liczby (1, 2, 3, ..., 22)

Zastanawia mnie też czemu nie jest wypełnione to:
parse(vaultdata, );
Bo pewnie tutaj Ci błąd wyskakuje. Musisz ją wypełnić a taki sposób:
parse(vaultdata, weapons[0], 31, weapons[1], 31, weapons[2], 31, ..., weapons[22], 31)

Jak zrobisz tak jak opisałem, a nadal nie będzie się kompilować to pokaż kod.

Użytkownik radim edytował ten post 14.02.2013 16:01

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#20 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 14.02.2013 16:14

Wiem wiem to mialem wypelnione tylko nie skopiowalem ze swiezego sma.. blad byl w calej linijce

parse(vaultdata, );


A pokazesz mi jak zrobic taka tablice..przykladowo

GLOCK
USP
DEAGLE
M4A1

bron[4][32]

i ze oczywiscie jak zmienna bedzie nastawiona na GLOCK to gracz dostanie glocka i bd przykladowo zapisane bron[1][32] i pod tym bedzie ten glock a bron[2][32] to juz usp

I jak to zrobic takie sprawdzenie czy gracz majac bron[1][32] (glock) wykonal pewne zadanie i zapisalo sie np do new bool:wykonal[2][4][32] <-- nie wiem czy to dobrze psize ale chodzi mi o to zeby zapisywalo na czy wykonal na jakiej broni i jaki gracz

1- nie wykonal
2- wykonal

Bo ogolnie chodzi mi o oefekt ze gdy wejde w menu i będę chciakl wybrac glocka on bedzie sprawdzal (true,false) czy wykonalem to co bylo zalozone.. jezeli tak to oczywiscie dostaje bron, jezeli nie to nei dostaje..

I sek w tym ze wlasnie chcialbym uzyc 2 zmiennych do tych wszystkich broni.. wiem ze dziwnie to napisalem i w ogóle ale czegos takiego nie robilem wiec jak ktos bedzie wiedzial niech mi wytlumaczy jak da sie osiagnac taki efekt

Użytkownik Yakashi edytował ten post 14.02.2013 16:16





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych