Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

frN - zdjęcie

frN

Rejestracja: 30.09.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.05.2024 22:42
-----

#328169 Show IPs - dodanie sprawdzania SteamID

Napisane przez frN w 29.11.2011 19:00

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "ShowIps"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "R3X"
#define TASK_INFO 777
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /ip", "cmd_ShowIpList");
}
public cmd_ShowIpList(id){
/*
if(!access(id, ADMIN_BAN))
return PLUGIN_CONTINUE;
*/
console_print(id, "ID | UserID | Nick | IP | SteamID");
new Players[32], playerCount;
new id2, szName[32], szIP[32], SID[35];
get_players(Players, playerCount);
for (new i=0; i<playerCount; i++){
id2 = Players[i];

if(is_user_bot(id2))
continue;

get_user_name(id2, szName, 31);
get_user_ip(id2, szIP, 31);
get_user_authid (id2, SID, 34);

console_print(id, "%d | #%d | %s | %s | %s", id2, get_user_userid(id2), szName, szIP, SID);
}
client_print(id, 3, "[AMXX] Aby zobaczyc ip graczy uzyj /ip");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#245785 Ograniczenie statystyk (po 10 i wszystkie)

Napisane przez frN w 04.05.2011 20:06

Powinno działać:
Rozdawanie statystyk po 10:
		case 7: 
{
if(kondycja_gracza[id] + kondycja_klas[klasa_gracza[id]] < 100)
{
if(punkty_gracza[id] < 10)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
}
else
{
if(kondycja_gracza[id] + kondycja_klas[klasa_gracza[id]] + 10 < 100)
{
kondycja_gracza[id] += 10;
punkty_gracza[id] -= 10;
}
else
{
new punktydododania[33];
punktydododania[id] = 100 - kondycja_gracza[id] + kondycja_klas[klasa_gracza[id]];
kondycja_gracza[id] += punktydododania[id];
punkty_gracza[id] -= punktydododania[id];
}
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
}

Rozdawanie wszystkich statystyk:
		case 11: 
{
if(kondycja_gracza[id] + kondycja_klas[klasa_gracza[id]] < 100)
{
if(punkty_gracza[id] > 100 - kondycja_gracza[id] + kondycja_klas[klasa_gracza[id]])
{
punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + kondycja_gracza[id] + kondycja_klas[klasa_gracza[id]] - 100;
kondycja_gracza[id] = 100 - kondycja_klas[klasa_gracza[id]];
}
else
{
kondycja_gracza[id] = kondycja_gracza[id] + punkty_gracza[id];
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
}

  • +
  • -
  • 1


#245657 Łatwe pluginy - ochrona na początku rundy i inne

Napisane przez frN w 04.05.2011 15:06

Wielkie dzięki Frn, jednak ten pierwszy kod z dodawaniem HP dało by radę trochę edytować?
Po pierwsze aby ktoś kto ma 100hp, mógł dostać do 105 (najlepiej max ustalić 125, tak jakby zabił 5osób z rzędu nic nie tracąc hp)
A po drugie, aby na chacie było napisane "[Nazwa sieci] Dostales 5hp za zabicie gracza xxx (tutaj zeby wyswietlały się nicki zabitych)
I jeszcze raz dzięki za pomoc :)


Proszę :P
Cvary:
amx_hp_bonus x - Ilość dodatkowego HP za zabicie
amx_hp_max x - Maksymalna ilość HP jaką może mieć gracz
amx_hp_prefix "Nazwa sieci" - Nazwa wyświetlana na początku wiadomości o dodatkowym HP

#include <amxmodx>
#include <fun>

new g_cvarHPBonus, g_cvarMaxHP, g_cvarPrefix;

public plugin_init( )
{
register_plugin( "HP Bonus", "1.0", "frN" );

register_event( "DeathMsg", "onDeath", "a" );

g_cvarHPBonus = register_cvar( "amx_hp_bonus", "5" );
g_cvarMaxHP = register_cvar( "amx_hp_max", "125" );
g_cvarPrefix = register_cvar( "amx_hp_prefix", "Nazwa sieci" );
}

public onDeath( )
{
new iKiller = read_data( 1 );
new iVictim = read_data( 2 );

new vName[ 32 ];
new szPrefix[ 32 ];

get_user_name( iVictim, vName, 31 );
get_pcvar_string( g_cvarPrefix, szPrefix, 31 );

if( iVictim != iKiller )
{
new health = get_user_health( iKiller );
new hpbonus = get_pcvar_num( g_cvarHPBonus );
new nhealth = health+hpbonus;
if( is_user_alive( iKiller ) )
{
if( nhealth < get_pcvar_num( g_cvarMaxHP ) )
{
set_user_health( iKiller, nhealth );
}
else if( nhealth >= get_pcvar_num( g_cvarMaxHP ) )
{
set_user_health( iKiller, get_pcvar_num( g_cvarMaxHP ) );
}
client_print(iKiller, print_chat, "[%s] Dostales %d HP za zabicie gracza: %s", szPrefix, hpbonus, vName);
}
}
}

  • +
  • -
  • 1


#245236 Łatwe pluginy - ochrona na początku rundy i inne

Napisane przez frN w 03.05.2011 14:13

1. Spec Switch dla admina z flagą D (ADMIN_BAN).
Komendy:
/spec - Przejście na spect.
/back - Powrót do poprzedniego teamu (ożywia od razu).

Wydaje mi się, że po respawnie (w tej samej rundzie) można już zmienić team, ale nie jestem pewien. :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#244810 Łatwe pluginy - ochrona na początku rundy i inne

Napisane przez frN w 02.05.2011 18:14

2. http://forums.allied...ead.php?p=17711
3.
#include <amxmodx>
#include <fun>

new g_cvarHPBonus;

public plugin_init( )
{
register_plugin( "HP Bonus", "1.0", "frN" );

register_event( "DeathMsg", "onDeath", "a" );

g_cvarHPBonus = register_cvar( "amx_hp_bonus", "5" );
}

public onDeath( )
{
new iKiller = read_data( 1 );
new iVictim = read_data( 2 );
if( iVictim != iKiller )
{
new health = get_user_health( iKiller );
new hpbonus = get_pcvar_num( g_cvarHPBonus );
new nhealth = health+hpbonus;
if( is_user_alive( iKiller ) )
{
if( nhealth < 100 )
{
set_user_health( iKiller, nhealth );
}
else if( nhealth >= 100 )
{
set_user_health( iKiller, 100 );
}
}
}
}

  • +
  • -
  • 2


#244129 Blokowanie pułapek(Buttona)

Napisane przez frN w 01.05.2011 15:26

Use Button Once
Ten plugin ma funkcje blokowania wybranych przycisków :)
  • +
  • -
  • 1


#243856 Błąd w hudmsg

Napisane przez frN w 30.04.2011 23:36

Zamien 0 na attacker tutaj

show_hudmessage(0, "+%d Exp^n+%d Bonus Exp", xp_kill,xp_hs);

oraz tutaj

show_hudmessage(0, "+%d Exp", xp_kill);


  • +
  • -
  • 1