Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Łatwe pluginy - ochrona na początku rundy i inne

Nowy Plugin

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Karpaj

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:111
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Szamo
Offline

Napisano 02.05.2011 16:53

Witam. Prosiłbym o edycję lub napisanie 3prostych pluginów.
1. Komenda /spec tylko dla admina z flagą "d". Jeśli ktoś może mi też wytłumaczyć jak zrobić, aby nie trzeba było czekać na koniec rundy żeby przejść do innego teamu (nieograniczona ilość zmian teamów w rundzie)
2. Plugin który będzie ochraniać każdego po respawnie przez 3sekundy. (nie ma to być na początku rundy, tylko po respawnie, plugin ma być na gungame)
3. Prosty plugin, który za każdą zabitą osobę daje nam +5hp


Pozdrawiam, + polecą za wszelką pomoc
  • +
  • -
  • 0

#2 frN

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:13
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mikołaj
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 02.05.2011 18:14

2. http://forums.allied...ead.php?p=17711
3.
#include <amxmodx>
#include <fun>

new g_cvarHPBonus;

public plugin_init( )
{
register_plugin( "HP Bonus", "1.0", "frN" );

register_event( "DeathMsg", "onDeath", "a" );

g_cvarHPBonus = register_cvar( "amx_hp_bonus", "5" );
}

public onDeath( )
{
new iKiller = read_data( 1 );
new iVictim = read_data( 2 );
if( iVictim != iKiller )
{
new health = get_user_health( iKiller );
new hpbonus = get_pcvar_num( g_cvarHPBonus );
new nhealth = health+hpbonus;
if( is_user_alive( iKiller ) )
{
if( nhealth < 100 )
{
set_user_health( iKiller, nhealth );
}
else if( nhealth >= 100 )
{
set_user_health( iKiller, 100 );
}
}
}
}

  • +
  • -
  • 2
Dołączona grafikaDołączona grafika

#3 Karpaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:111
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Szamo
Offline

Napisano 03.05.2011 13:15

pozwolę sobie podbić temat, gdyż jeszcze pkt. 1 nie został spełniony :P
Muszę też sprawdzić czy ta 3działa
  • +
  • -
  • 0

#4 frN

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:13
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mikołaj
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 03.05.2011 14:13

1. Spec Switch dla admina z flagą D (ADMIN_BAN).
Komendy:
/spec - Przejście na spect.
/back - Powrót do poprzedniego teamu (ożywia od razu).

Wydaje mi się, że po respawnie (w tej samej rundzie) można już zmienić team, ale nie jestem pewien. :)

Załączone pliki


Użytkownik frN edytował ten post 03.05.2011 14:14

  • +
  • -
  • 2
Dołączona grafikaDołączona grafika

#5 Karpaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:111
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Szamo
Offline

Napisano 04.05.2011 11:28

Wielkie dzięki Frn, jednak ten pierwszy kod z dodawaniem HP dało by radę trochę edytować?
Po pierwsze aby ktoś kto ma 100hp, mógł dostać do 105 (najlepiej max ustalić 125, tak jakby zabił 5osób z rzędu nic nie tracąc hp)
A po drugie, aby na chacie było napisane "[Nazwa sieci] Dostales 5hp za zabicie gracza xxx (tutaj zeby wyswietlały się nicki zabitych)
I jeszcze raz dzięki za pomoc :)
  • +
  • -
  • 0

#6 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.05.2011 14:21

1.

#include <amxmodx>
#include <cstrike>

#define VERSION "1.0"

new const gszFlaga[] = "d";

public plugin_init() {
register_plugin("Spectator", VERSION, "diablix");
register_clcmd("say /spec", "cmdSpec");
}

public cmdSpec(id){
if(!(get_user_flags(id) & read_flags(gszFlaga) || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)) return;

user_silentkill(id);
cs_set_user_team(id, CS_TEAM_SPECTATOR);

client_print(id, 3, "[AMXX] Zostales przeniesiony na specta");
}

  • +
  • -
  • 0

#7 frN

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:13
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mikołaj
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 04.05.2011 15:06

Wielkie dzięki Frn, jednak ten pierwszy kod z dodawaniem HP dało by radę trochę edytować?
Po pierwsze aby ktoś kto ma 100hp, mógł dostać do 105 (najlepiej max ustalić 125, tak jakby zabił 5osób z rzędu nic nie tracąc hp)
A po drugie, aby na chacie było napisane "[Nazwa sieci] Dostales 5hp za zabicie gracza xxx (tutaj zeby wyswietlały się nicki zabitych)
I jeszcze raz dzięki za pomoc :)


Proszę :P
Cvary:
amx_hp_bonus x - Ilość dodatkowego HP za zabicie
amx_hp_max x - Maksymalna ilość HP jaką może mieć gracz
amx_hp_prefix "Nazwa sieci" - Nazwa wyświetlana na początku wiadomości o dodatkowym HP

#include <amxmodx>
#include <fun>

new g_cvarHPBonus, g_cvarMaxHP, g_cvarPrefix;

public plugin_init( )
{
register_plugin( "HP Bonus", "1.0", "frN" );

register_event( "DeathMsg", "onDeath", "a" );

g_cvarHPBonus = register_cvar( "amx_hp_bonus", "5" );
g_cvarMaxHP = register_cvar( "amx_hp_max", "125" );
g_cvarPrefix = register_cvar( "amx_hp_prefix", "Nazwa sieci" );
}

public onDeath( )
{
new iKiller = read_data( 1 );
new iVictim = read_data( 2 );

new vName[ 32 ];
new szPrefix[ 32 ];

get_user_name( iVictim, vName, 31 );
get_pcvar_string( g_cvarPrefix, szPrefix, 31 );

if( iVictim != iKiller )
{
new health = get_user_health( iKiller );
new hpbonus = get_pcvar_num( g_cvarHPBonus );
new nhealth = health+hpbonus;
if( is_user_alive( iKiller ) )
{
if( nhealth < get_pcvar_num( g_cvarMaxHP ) )
{
set_user_health( iKiller, nhealth );
}
else if( nhealth >= get_pcvar_num( g_cvarMaxHP ) )
{
set_user_health( iKiller, get_pcvar_num( g_cvarMaxHP ) );
}
client_print(iKiller, print_chat, "[%s] Dostales %d HP za zabicie gracza: %s", szPrefix, hpbonus, vName);
}
}
}

Użytkownik frN edytował ten post 04.05.2011 15:29

  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafikaDołączona grafika

#8 Karpaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:111
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Szamo
Offline

Napisano 04.05.2011 16:43

Działa super, tym bardziej że w cvarach a nie sma się edytuje :)
A jakbym chciał dodać jakieś kolory do tekstu wyświetlanego to wystarczy w cvarze zrobić !g ?

I jeszcze jedno z tym pluginem :
Spawn Protection - AlliedModders
Albo nie działa, albo działa inaczej niż powinnien... Trudno to wychwycić podczas gry, jednak ochrona nie działa z pewnością ustawionych w cvar 3sekund. Jest niby ta otoczka i wiadomość w HUD, ale zabić można. Czy da radę go edytować tak, że przy respawnie ( a nie starcie rundy/mapy) jest ta ochrona? I trwa ona te 3sekundy, chyba że w trakcie ochrony osoba strzeli w kogoś/coś?
  • +
  • -
  • 0

#9 Rafal_94

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:383
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Woźniki
Offline

Napisano 04.05.2011 17:13

Kolory tekstu to colorchat i w sma zmienic trzeba
!g !t !n to tylko ad_manager ma bo tak napisany został
www.amxx.pl/dokumentacja i wyszukaj colorchat
tam opis masz :) czyli podmieniasz client_print od powyższego sma na Colorchat(iKiller, GREEN, "[%s] ^x01 Dostales %d HP za zabicie gracza %s", szPrefix, hpbonus, vName)
nie testowałem ale powinno działać
  • +
  • -
  • 1

#10 Karpaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:111
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Szamo
Offline

Napisano 04.05.2011 18:40

Jak próbowałem to zmienić to trochę błędów wyskoczyło
hpbonus.sma(43) : error 017: undefined symbol "GREEN"
hpbonus.sma(43) : warning 215: expression has no effect
hpbonus.sma(43) : warning 215: expression has no effect
hpbonus.sma(43) : warning 215: expression has no effect
hpbonus.sma(43) : warning 215: expression has no effect
hpbonus.sma(43) : warning 215: expression has no effect
hpbonus.sma(43) : error 001: expected token: ";", but found ")"
hpbonus.sma(43) : error 029: invalid expression, assumed zero
hpbonus.sma(43) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.
Tak nazwałem to w sma

client_print(iKiller, GREEN, print_chat, "[%s] ^x01 Dostales %d HP za zabicie gracza: %s", szPrefix, hpbonus, vName);

Pewnie źle coś zrobiłem :P
Może powinno być ,print_chat GREEN,
hm?
  • +
  • -
  • 0

#11 frN

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:13
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mikołaj
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 04.05.2011 19:06

Sprawdź to:
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <colorchat>

new g_cvarHPBonus, g_cvarMaxHP, g_cvarPrefix;

public plugin_init( )
{
register_plugin( "HP Bonus", "1.0", "frN" );

register_event( "DeathMsg", "onDeath", "a" );

g_cvarHPBonus = register_cvar( "amx_hp_bonus", "5" );
g_cvarMaxHP = register_cvar( "amx_hp_max", "125" );
g_cvarPrefix = register_cvar( "amx_hp_prefix", "Nazwa sieci" );
}

public onDeath( )
{
new iKiller = read_data( 1 );
new iVictim = read_data( 2 );

new vName[ 32 ];
new szPrefix[ 32 ];

get_user_name( iVictim, vName, 31 );
get_pcvar_string( g_cvarPrefix, szPrefix, 31 );

if( iVictim != iKiller )
{
new health = get_user_health( iKiller );
new hpbonus = get_pcvar_num( g_cvarHPBonus );
new nhealth = health+hpbonus;
if( is_user_alive( iKiller ) )
{
if( nhealth < get_pcvar_num( g_cvarMaxHP ) )
{
set_user_health( iKiller, nhealth );
}
else if( nhealth >= get_pcvar_num( g_cvarMaxHP ) )
{
set_user_health( iKiller, get_pcvar_num( g_cvarMaxHP ) );
}
ColorChat( iKiller, RED, "[%s]^x01 Dostales ^x04%d HP ^x01za zabicie gracza: ^x04%s", szPrefix, hpbonus, vName );
}
}
}

:P
A co do spawn protection to nie wiem czemu nie działa. Sam używam tego pluginu i świetnie się sprawuje. Na pewno wszystko dobrze poustawiane? Sprawdź może logi czy błędów nie wywala. :D

Użytkownik frN edytował ten post 04.05.2011 19:12

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafikaDołączona grafika

#12 Rafal_94

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:383
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Woźniki
Offline

Napisano 04.05.2011 19:19

popełniłem błąd drobny z wielkością litery C w słowie ColorChat tylko i na górze trzeba dodać było #include ColorChat :)
drobny błąd

są pluginy DM które oferują w cvarach ochrone spawnowa przez ileś sekund po zrespieniu sie - osobiście uważam że 1 sek jest wystarczające
  • +
  • -
  • 0

#13 Karpaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:111
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Szamo
Offline

Napisano 04.05.2011 22:58

Tak, mod GunGame ma w swoim cfg czas ochrony. Nie działa
Wgrałem dodatkowo plugin który miał chronić - też nie działa...
Kod chyba będzie działać, jutro sprawdzę, bo już trochę zbyt późno
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych