Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ccc - zdjęcie

ccc

Rejestracja: 20.09.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.07.2019 22:40
-----

#195106 dodawanie nowej klasy do diablo stats ver 2.0

Napisane przez Abes Mapper w 09.12.2010 21:57

To jest to samo.

Spróbuj tak:

else if($i==7){ $pclass ='Ninja';} else if($i==8){ $pclass ='Łowca';} else{ $pclass ='Zjawa';}

  • +
  • -
  • 1


#42064 Diablomod WWW Stats ver 2.0

Napisane przez PEREF w 09.02.2009 16:33

Hmm trochę się teraz namieszało z tymi tabelami

w modzie jest dbmod_tablet

w statystykach WWW dbmod


po za tym myślę, że bezpośredni link powinien się odnosić do "wszyscy"


GJ Gutek



Pozdrawiam.


#41446 Diablomod WWW Stats ver 2.0

Napisane przez GuTeK w 07.02.2009 16:53

Nowa wersja skryptu statystyk

Dodano:
- Panel admina
- ranking wszystkich graczy
- naprawiony jeden mały bug z wersji 1.4

Instalacja:
Po ściągnięciu rozpakowujemy archiwum z statystykami i otwieramy plik config.php

Znajduje się w nim coś takiego:

/*************************************************
*	To jest plik konfiguracyjny, proszę
*	wpisz wszystkie dane mysql'a tutaj
*
*	Szczególy na http://amxx.pl
*
*	Credits:
*		GuTeK
*		Miczu
*************************************************/
/*------------------------------------------------
				Info:
   $dbuser wpisz tam login do logowania do bazy mysql
   $dbpassword hasło do loginu bazy mysql'a
   $dbname nazwa databasy w mysqlu
   $dbhost ip serwera na którym jest wasz server mysql
   $dbtable nazwa tabeli w bazie danych
   $ile - ile ma się wyświetlić graczy w ranku 
   $amdlogin - login do panelu admina
   $admhaslo - hasło do panelu admina
------------------------------------------------------*/


$dbuser 		= "root"; 
$dbpassword 	= "";
$dbname 		= "test";
$dbhost 		= "localhost";
$dbtable 		= "dbmod";
$ile  			= "150";
$admlogin 		= "test";
$admhaslo 		= "1";

i zmieniamy wartości na takie jakie my mamy.
Potem tylko wgrywamy wypakowane pliki na hosting na którym jest strona i już gotowe.

Żeby wejść do panelu admina trzeba wpisać taki link http://waszastrona.pl/acp/

Osoby znające PHP na pewno by mnie spytały mnie dlaczego login i hasło do panelu admina jest w pliku konfiguracyjnym dlatego, że większość osób nie umiała by dodać nowej tabeli do bazy a co dopiero rekordu dlatego dałem login i hasło do pliku konfiguracyjnego.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 14


#149988 [Diablo Mod] Diablo 5.9l Nowy

Napisane przez patryk1345 w 07.07.2010 10:51

Diablo Mod 5.9l Poprawiony i edytowany !


Dołączona grafika

Archiwum Diablo.rar (Download na samym końcu postu) rozpakuj i wrzuć zawartość na serwer

Wejdź amxmodx/configs/ i w plugins.ini dopisz na samym końcu:
diablo_200.amxx
diablo_daj_wez.amxx

Dołączona grafika

addons/amxmodx/configs/amxx.cfg:
diablo_xpbonus 20 //Ilość expa za zabicie (standardowo ustawione na 7)
diablo_xpbonus2 40 //Ilość expa za wykonania celu mapy (standardowo ustawione na 75)
diablo_xpbonus3 20 //Okresla ile dosw. dostajesz za wygranie rundy przez twoj team
diablo_durability 1 //Okresla ilosc tracenia jakosci za każdym razem,kiedy uderzy cie przeciwnik
diablo_spawnchance 7 //1/x - szansa na zrespienia gracza
SaveXp 1 //1/0 zapisywanie doświadczenia
diablo_classes abcdefghijkl //które klasy maja być dostępne
diablo_avg 0 //zaczynanie od sredniej serwera (liczonego od lvl 1)
diablo_dmg_exp 0 //za ile zabranego hp wrogowi dostaje sie 1 exp (domyslnie 20, 0 - off)
addons/amxmodx/configs/sql.cfg
diablo_sql_host "Adres bazy MySQL"
diablo_sql_user "Użytkownik bazy"
diablo_sql_pass "Hasło użytkownika"
diablo_sql_database "Nazwa bazy danych"
diablo_sql_table "dbmod"
diablo_sql_save "Zapis bazy 0-2"

0 - Nick
1 - IP
2 - STEAMID

Dołączona grafika

Dodatki:
- Naświetlanie Ninja
- Wskrzeszanie Nekromanty zależne od inta
- Komenda /daj
- Doświadczenie za wygraną runde
- Komenda /exp
- Frakcje (Darmowe i Premium)
- Zablokowane rozwalanie bsow
- Naprawa oslepienie przeciwnika
- Naprawa LJ
- Poprawa spamu przy wejsciu na serwer
- Komenda na dawanie dośw. amx_givexp <nick> <exp>
- Naprawa Arabian Boots
- Naprawa mocy pistoletowych
- Naprawa dawania dośw przez zabicie 1/x HE
- Naprawa "leczacej" miny
- Błąd w logach - set_user_frags i get_user_maxspeed
- Nowe klasy:
a) Imperator - 110 HP (Po naładowaniu nożu - 1/5 HE)
B) Duch - 130 HP (Po naładowaniu nożu - Redukcja obrażen i lekka niewidzialność)
c) Ezreal - 120 HP (Po naładowaniu nożu - Większy dmg i speed)
d) Skoczek - PREMIUM, 150 HP (Po naładowaniu nożu - Funkcja wingow +6)
- Poprawione wszelkie błędy dot. zwiększenia max lv

Niedługo:
- Nowe itemki
- Nowe klasy
- Nowe moce
- Nowe modele oraz dźwięki !
- Nowy sklep

Dołączona grafika

/komendy (pokazuje wszystkie komendy diablomoda)
/pomoc (tego chyba nie muszę tłumaczyć)
/czary (pokazuje menu z statystykami)
/rune (pokazuje menu sklepu możemy w nim ulepszać rożne przedmioty lub kupić księgę doświadczenia)
/reset (resetuje wszystkie punkty rozdane w statystykach)
/klasa (dzięki tej komendzie możemy zmienić swoja klasę)
/item lub /przedmiot (pokazuje informacje na temat przedmiotu tzn co robi itp.)
/drop (wyrzuca przedmiot)
/savexp (zapisywanie doświadczenia)
/klasy (wyświetla opis postaci)
/exp (Pokazuje ile expa posiadamy oraz ile nam brakuje)


Download:
http://www.sendspace...9b3fe7073112792



Zakaz kopiowania bez zgody autora.
Stworzone na bazie Diablo Mod 5.9l przy użyciu dost. poradników.


  • +
  • -
  • 35


#193380 Serwer nie laczy sie z sql pomozcie : (

Napisane przez KariiO w 02.12.2010 20:18

db4free.net jest właśnie takie pół na pół proponuję proserwer.pl mały kosztem sms ale za to full wypas :)
  • +
  • -
  • 1


#40194 Func, Trigger i respawn w QuArK

Napisane przez ZBAGI w 03.02.2009 16:22

Dołączona grafika

Witam w tym poradniku nauczycie sie jak zrobić drabinkę i innego typu byty (byty=funkcje) :)

Zaczniemy od drabinki,
Najpierw zróbcie nowa mapę, (lub włączcie swoja)
jak już pewnie zauważyliście samo nadanie textury drabinki nie wystarczy,
trzeba jeszcze dodać byt (inaczej "funkcje")
funkcja drabinki to func_ladder znajdziecie ja tu:
Dołączona grafika
po naciśnięciu wyskoczy nam klocek na mapie to jest właśnie byt
Dołączona grafika
textura bytu jest nie ważna bowiem to jest funkcja a funkcji nie widać w grze ;P
Jak już mamy funkcje trzeba zrobić drabinkę (zwykły klocek)
Dołączona grafika
mamy juz drabinke teraz tzreba funkcje nadac tej drabince :)
wiedz dostawiamy funkcje do drabinki
Dołączona grafika
no i juz mamy drabinke :)
pamiętajcie by byt nie był za dozy ani nie był za daleko od klocka (drabinki) bo będzie to wyglądać jak by gracz latał w powietrzu
(UWAGA, byt musi dotykać zwykłego klocka, ale nie może być w nim bo przy kompilacji (tworzeniu bsp) mogą wystąpić problemy ! [idealna szerokość bytu to ~1u] )

niektórym nie wychodzi to od razu wiec dam tutaj plik .qkm byście mogli zobaczyć jak to zrobić
(ten plik można otworzyć QuArK'iem)
http://amxx.pl/files...y_zbagi_205.rar
no i mamy drabinke :)

=================================================================

no to teraz byty tigger
najbardziej używanym bytem tigger (przynajmniej przeze mnie) to tigger_hurt (zabieranie HP)
a znajdziecie go tutaj:
Dołączona grafika
i przy tym bycie już trzeba więcej ustawiać, czyli
-typ zabierania HP (Ogień czy trucizna itp.)
-oraz ilość zabierania HP (na sec)
przy drabince niczego takiego nie musieliśmy robić wiedz pokażę wam wszystko po kolei :)

Najpierw ustawiamy klocek w tym miejscu gdzie ma sie tracić HP, tak ze jak gracz wejdzie w ten klocek to zabiera mu HP, oczywiście jak wcześniej wspomniałem tego klocka nie widać bo to byt
(przypomnienie:Byt=funkcja)
( i tutaj w porównaniu z drabinka ten byt może być w powietrzu i nie musi być blisko klocka)
Dołączona grafika
po uformowaniu klocka klocek zadaje jakies tam obrazenia i bez zadnego typu obrazen,
no ale chcemy by by klocek np. od razu zabijał i było widać ze to np. ogień zabił cię
no wiedz wszystkie ustawienia znajdziece w ustawieniach bytu :D
znajdziecie go tutaj :
-najpierw naciskamy na listę bytów i klocków :
Dołączona grafika
następnie szukamy tigger_hunt i naciskamy na niego:
po naciśnięciu byt został zaznaczony,
Dołączona grafika
następnie otwieramy opcje bytu
Dołączona grafika
no i tutaj mamy wszystko, kto umie angielski powinien zrozumieć wszystko, kto jednak nie rozumie, wytłumaczę gdzie co jest ;P
dmg - ilosc zabierania HP (na sec) i tutaj ustawiamy więcej lub 100 HP jeśli chcemy od razu zabić :)
damagetype - czyli inaczej rodzaj obrazen, czyli ustawiamy np. shock jeśli chcemy by dane obrażenia były od prądu, (radze pobawić sie tymi typami żeby później wiedzieć co jest czym ;P)
reszta nie powinna was na razie interesować ;P
po zakończeniu mamy już byt który zabiera x HP na sec rodzajem obrażeń jakimś tam ;P (zależy jaki ustawiliście ;P)

no i tutaj by ułatwić naukę tez wyśle wam plik który możecie otworzyć QuArK'iem
http://amxx.pl/files... ... gi_167.rar
=======================================================

No to teraz Respawn,
jak już wiecie z lekcji 1 na starcie dostaje sie 1 respawn CT
no ale co jak chce sie więcej respawnow CT
no można skopiować ten jeden respawn fakt, no ale co jak chcecie resp TT ?
no to jest banalnie łatwe ;P
wystarczy nacisnac :
Dołączona grafika

Info_player_start - RESP CT (Counter Terrorist)
Info_Player_Deathmatch - RESP TT (Terrorist)

UWAGA
Podane byty są tylko przykładami, proponuje pobudować rożne byty i popatrzeć jakie one maja działanie :)



Pomogłem ?
poproszę + O:)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3