Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

djhak - zdjęcie

djhak

Rejestracja: 12.09.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.12.2013 21:07
-----

#334810 Call of Duty [COD] by Rob Zombie`

Napisane przez Rob Zombie ` w 15.12.2011 21:46

opis
Witam, przedstawiam wam moją modyfikację Call of Duty mod'a, którą wykonałem na zlecenie pewnych ludzi. COD wyposażony jest we:

-Frakcje
- 100 itemów (w tym słynny solider ^^)

- wytrzymałość itemu
- 48 Klas
- 10 Premium
- 10k lvl


Opis Klas:
	"Snajper",
	"Nozownik(Klasa Premium)",
	"Strzelec wyborowy",
	"Obronca",
	"Medyk",
	"Wsparcie ogniowe",
	"Saper",
	"Demolitions",
	"Rusher",
	"Rambo(Klasa Premium)",
	"Spadochroniarz",
	"LukiLagger",
	"Ciota",
	"Bombowiec(Klasa Premium)",
	"Mysliwy",
	"Kozak",
	"Awupek",
	"Szybcior",
	"Partyzant",
	"Pancernik",
	"Mysterio(Klasa Premium)",
	"Skoczek",
	"Terrorysta",
	"SWAT",
	"Kamikadze",
	"Amsterdam",
	"Zolnierz",
	"Spear(Klasa Premium)",
	"EMEJZING (Ekstra Klasa)",
	"EFFECTIVEL (Ekstra Klasa)",
	"Westernowiec",
	"Grendier",
	"TajemniczyGosc",
	"Terminator",
	"Admiral",
	"Zolnierz grom",
	"Predator",
	"Gangster",
	"Zabojca",
	"Narkoman",
	"Papay",
	"SilyDesantowe",
	"Szturmowiec",
	"INTERPOR (Ekstra Klasa)",
	"HANCOCK (Ekstra Klasa)",
	"KAPITAN (Ekstra Klasa)",
	"Kucacz",
	"Mason"


komendy

/klasy
/klasa
/przedmiot
/item
/drop
/wyrzuc
/daj
/oddaj
/reset
/sklep
/wytrzymalosc
/kup

komendy admina

cod_setlvl "nick" "lvl"
Dostępne dla ADMIN IMMUNITY!!

instalacja
Instalacja Pluginów AMXX - AMXX.pl: Support AMX Mod X

download

PRZEKLEJ - Cod Stary By Rob Zombie .rar. - Filmy, muzyka, zdjęcia

lub:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 13


#273184 zmniejszenie lvl dla gracza

Napisane przez alc0 w 24.07.2011 09:59

POD:
register_clcmd("flash", "BlokujKomende");

DAJ:
register_concmd("cod_nadajpoziom", "cmd_setlvl", ADMIN_IMMUNITY, "<name> <level>");

(inne tego typu komendy najlepiej wyrzuć)

Potem na końcu sma poszukaj:
public cmd_setlvl(id, level, cid)

I całą tą funkcję podmień na tą:

public cmd_setlvl(id, level, cid)
{
	if(!cmd_access(id,level,cid,3))
		return PLUGIN_HANDLED;
	new arg1[33];
	new arg2[6];
	read_argv(1, arg1, 32);
	read_argv(2, arg2, 5);
	new player = cmd_target(id, arg1, 2);
	new value = str_to_num(arg2)-1;
	
	doswiadczenie_gracza[player] = doswiadczenie_poziomu[value];
	poziom_gracza[player] = 0;
	SprawdzPoziom(player);
	return PLUGIN_HANDLED;
}


Tylko admin z immunitetem bedzie mógł zmieniać poziom "flaga a"
komenda cod_nadajpoziom "nick" "poziom"
  • +
  • -
  • 1


#270424 Bug przy AWP Sniper

Napisane przez LubieSpam w 16.07.2011 07:01

Po prostu wystarczy że zrobisz tak:

Znajdź (TakeDamage)

I to
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 27 && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0)
        {
                informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--;
                return HAM_SUPERCEDE;
        }

        if(wytrzymalosc_gracza[this]>0)
                damage -= redukcja_obrazen_gracza[this]*damage;
                
        if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 2 || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 3)
                damage-=(float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1])<damage)? float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1]): damage;
                        
        if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 5 && !UTIL_In_FOV(this, idattacker) && UTIL_In_FOV(idattacker, this))
                damage*=2.0;
                
        if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
                damage+=informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1];
                
        if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 12)
                damage-=(5.0<damage)? 5.0: damage;
        
        if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13)
                damage=float(health);
                
        if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 21)
                damage+=10;
                
        if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 22)
                damage+=20;
                
        if(weapon == CSW_KNIFE)
        {
                if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
                        damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
                if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos) && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
                        damage = float(health);
        }
        
        if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1)
        {
                SetHamParamEntity(3, this);
                SetHamParamEntity(1, idattacker);
        }

Zamień na to

if(damagebits & DMG_BULLET)
        {
                if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 27 && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0)
                {
                        informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--;
                        return HAM_SUPERCEDE;
                }
        
                if(wytrzymalosc_gracza[this]>0)
                        damage -= redukcja_obrazen_gracza[this]*damage;
                        
                if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 2 || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 3)
                        damage-=(float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1])<damage)? float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1]): damage;
                                
                if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 5 && !UTIL_In_FOV(this, idattacker) && UTIL_In_FOV(idattacker, this))
                        damage*=2.0;
                        
                if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
                        damage+=informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1];
                        
                if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 12)
                        damage-=(5.0<damage)? 5.0: damage;
                
                if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13)
                        damage=float(health);
                        
                if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 21)
                        damage+=10;
                        
                if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 22)
                        damage+=20;
                        
                if(weapon == CSW_KNIFE)
                {
                        if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
                                damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
                        if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos) && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
                                damage = float(health);
                }
                
                if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1)
                {
                        SetHamParamEntity(3, this);
                        SetHamParamEntity(1, idattacker);
                }
        }

  • +
  • -
  • 4


#239413 Nowe Rakiety

Napisane przez ELOS w 20.04.2011 19:23

ej słuchaj ja sobie z tym poradziłem ale nie każdy umie to zrobić ja np robiłem to po błędach a w na tym forum znowu spamujecie takimi bzdurami nie piszesz na temat to po co piszesz...
  • +
  • -
  • 1


#209796 Problem z banowaniem przez konsole i robienie ss,

Napisane przez Kawon w 26.01.2011 23:24

no i chce miec w amxmodmenu w opcji banowania w powodach dostepna 8 koende czyli mozliwosc samemu wpisania powodu

amxbans.cfg
ZNAJDŹ:
amxbans_custom_statictime -1

ZMIEŃ NA:
amxbans_custom_statictime 1

Nie mogłem się powstrzymać :D
ciągle piszesz

no ale przeciez mi jakos mysql dobrze laczyl bo i bany byly na stronie i srn dzialal
no ale czasami mi sie tak robil najczesciej w nocy ze sie nie mogl polaczyc z baza :/
no a te moduly to plik wrzucil Misieq z tego forum no i on calego mi instalowal
no ale dalej z reszta problemow nie wiem co i jak
no i nie dziala mi komenda do banowania przez konsole
no i chce miec w amxmodmenu w opcji banowania w powodach dostepna 8 koende czyli mozliwosc samemu wpisania powodu

to mnie dobija xD
ty masz 25 lat ? xD
  • +
  • -
  • 1


#121326 System Rezerwacji Nicków

Napisane przez radek_b11 w 29.03.2010 13:45

Źle sformułowałem zdanie.

Chodzi mi o to żeby można było rejestrować nick na hasło.
Tak jak działa np rank.
Tak jak komuś daje się admina na nick i hasło (nie na żadne ip czy steam id) (czyli każdy wejdzie kto będzie znał hasło)
Mam nadzieję że teraz jasno i zrozumiale :)

Bo jak komuś się zmieni IP to co ?
Chodzi mi o serwer NonSteam.


#206216 Zmiana nazwy sera, zle haslo rcon, czas

Napisane przez gameman w 15.01.2011 19:23

hmm a jak zrobic ze jak ban wygasnie to zeby nieznikal ze strony?

Dodano 16 styczeń 2011 - 08:10:
Odswiezam znajomosc regulaminu. Wie ktos jak to zrobic zeby te bany jak kogos odbanuje to pisze odbanowany i na stronce nieusuwa tego?

Dodano 16 styczeń 2011 - 08:10:
Odswiezam znajomosc regulaminu. Wie ktos jak to zrobic zeby te bany jak kogos odbanuje to pisze odbanowany i na stronce nieusuwa tego?

Dodano 17 styczeń 2011 - 14:55:
Odswiezam jak cos, chyba juz moge co nie Pavulon?:D :umowa:


#159600 [Statystyki WWW do Cod MOD MW] Jak zaintalować

Napisane przez Intex w 12.08.2010 23:59

Witajcie

W tym poradniku, opiszę wam instalacje statystyk Call of Duty Mod: MW na stronę www . Wpadłem na ten pomysł ponieważ, nie znalazłem w Internecie, jednego i dobrze opisanego poradnika, a sam miałem z tym problem.

Na początek pobieramy plugin stąd:

www.splowka.org.pl/download/StatystykiCodMOD.rar

Gdy już pobierzemy go rozpakowywujemy na pulpit, po czym otwieramy go i widzimy dwa foldery.

Dołączona grafika


1)AMXX - zawartość wrzucamy na FTP serwera Cs.
Plik

1)Klient.amxx to plugins
2)Klient.sma do scripting

Gdy wrzucimy to, wchodzimy do configs-> plugins.ini otwieramy to i na samym dole dopisujemy Klient.amxx, zapisujemy i przechodzimy dalej.

Dołączona grafika


2)WWW wrzucamy na FTP serwera WWW do katalogu public_html. Nazwę WWW możemy zmienić np: na cod.

Gdy zrobimy to wszystko otwieramy plik config.php z folderu WWW

i szukamy:

$host = "127.0.0.1"; - Wpisujemy IP swojego serwera Cs, bez portu.
$user = "Uzytkownik"; Nazwę użytkownika do logowania na FTP serwera Cs
$password = "Haslo"; Hasło do logowania na FTP serwera Cs.

Potem szukamy

$tytul = 'Tytul strony (wyswietlany u gory)';

I w miejsce tytuł strony wpisujemy nazwę ja wpisałem Statystyki serwera Cod.

$opis_strony = 'www.adres-strony-www.pl';
Natomiast Tu wpisujemy adres własnej strony/forum itp.

Jak to zrobimy, zapisujemy, to wchodzimy w przeglądarke i wpisujemy:

www.moja-strona.pl/nazwa-katalogu-WWW/update/php

Gdy pokaże nam się takie coś:

Dołączona grafika



Znaczy że wszystko zrobiliśmy dobrze, i statystyki już działają i powinno to wygląda taK:

Dołączona grafika



Aby to sprawdzić wchodzimy na www.moja-strona.pl/nazwa-katalogu-WWW

Jeśli ktoś z was ma wersję z 16 klasami, musi wejść do FTP www
public_html/nazwa_twojego_katalogu/index.php otwieramy to i szukamy:

public static $names = array(
		"NONE",
		"Snajper",
		"Komandos",
		"Strzelec wyborowy",
		"Obronca",
		"Medyk",
		"Wsparcie ogniowe",
		"Saper",
		"Demolitions",
		"Rusher",
		"Rambo (Klasa Premium)",
	);

I po Rambo dopisujemy swoje klasy np:

"Partyzant",
"Szpieg",
"Szturomowiec",
"Terrorysta",
"Rebeliant",
"Lekki Zolnierz"

Każdy wers musi być zakończony przecinkiem, oprócz ostatniego, jeśli tego nie zrobicie wyskoczy wam błąd.

Mam nadzieję że pomogłem niektórym z was. Nie śmiejcie się. ;)

Wykonane dla Splowka.org.pl. Zakaz kopiowania bez zgody autora.
By Intex.
  • +
  • -
  • 9


#30415 super hero mod

Napisane przez MafiaDL w 27.12.2008 01:46

to jak w końcu szukasz czy chcesz zeby ktoś ci dał link?

szukaj to bedzie http://amxx.pl/search.php

a plugin http://amxx.pl/viewtopic.php?t=5439
  • +
  • -
  • 1


#104898 GGshop

Napisane przez G[o]Q w 10.01.2010 22:16

Dołączona grafika

Plugin dodajacy na server sklepik dostepny po wpisaniu komendy /kup
Bonusy to
Mniejsza gravitacja
Wieksza szybkosc
Zoom
Chameleon
Niewidzialnosc
150 Armoru
+25 hp
Clip ammo

Bonusy kupujemy za punkty 1 punkt dostajemy za 1 zabojstwo.

Plugin tworzony pod server GunGame stąd nazwa ale mysle ze moze sie przydac na 4fun/Deathmatch/w skrajnych przypadkach FFA :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2