Zmień:
sv_downloadurl "http://www6957.fastd...er.com/cstrike/"
Na
sv_downloadurl "http://www6957.fastd...ier.com/cstrike"
I restart serwera.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Cytrynowy nie posiada znajomych
Napisane przez Cytrynowy w 22.06.2014 11:19
Zmień:
sv_downloadurl "http://www6957.fastd...er.com/cstrike/"
Na
sv_downloadurl "http://www6957.fastd...ier.com/cstrike"
I restart serwera.
Napisane przez Cytrynowy w 18.04.2014 09:20
Napisane przez Cytrynowy w 22.03.2014 12:34
Stabilnego serwera za grosze nie można oczekiwać, wiadomo - niższa cena = gorsza jakość, ale żeby chociaż ten serwer dawali, a nie jakieś dziwne akcje, że serwer znika z panelu
Ten dział jest do pisania swoich opinii na temat danej firmy. Takie jest nasze zdanie o gameserv i nie musimy przedstawiać żadnych dowodów, abyś w to uwierzył. Każdy ma swoje zdanie na ten temat i uszanujmy to
Napisane przez Cytrynowy w 25.02.2014 18:47
#include)|(1<
#include
#include
#include
#include
#include
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<1)
new const nazwa[] = "[Premium]Zawodowy Snajper";
new const opis[] = "Ma 1/1 z Scouta, 1/4 z Deagle, 1/2 z HE, 3 skoki grawitacyjne";
new const bronie = (1<new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 25;
new const wytrzymalosc = 15;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Cytrynowy");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,4) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 2) == 1)
{
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Napisane przez Cytrynowy w 24.02.2014 22:15
Napisane przez Cytrynowy w 01.02.2014 12:10
Doładowując przez panel tak, ale nie w API.
$typ - Typ sms, dostępne wartośći : 1,2,3,4,5,6,9,19,25
71480 => 1, 72480 => 2, 73480 => 3, 74480 => 4, 75480 => 5, 76480 => 6, 79480 => 9, 91400 => 19, 91900 => 25
Jak widzisz jest tu 9 wartości, sms za 30.75 jest wartością 10tą o numerze 92550, której w API nie ma
Napisane przez Cytrynowy w 28.12.2013 14:54
Napisane przez Cytrynowy w 26.12.2013 16:47
Napisane przez Cytrynowy w 19.10.2013 19:57
Panel użytkownika:
- Możliwość przedłużenia zakupionych usług tak jak w panelu admina, bez potrzeby wchodzenia na nowo w "Listę usług" i wpisywania ponownie nicku/sid
- Zmiana danych konta (hasło, adres email,gg)
- Może opcja kontaktu z administratorem (coś jak helpdesk-pomoc) z możliwością dołączenia do wiadomości zdjęcia lub pdf, pomogłoby przy płatnościach tradycyjnym przelewem
- Edycja usługi (zmiana z sid na nick i odwrotnie)
Propozycja ogólna co do możliwości sklepu:
- Automatyczne przeładownie wpisów przez RCON'a (amx_reloadadmins) po dokonaniu zakupu (nie trzeba wtedy czekać na zmianę mapy, zakupiona usługa działa natychmiast)
- Przypomnienie na email bądź gg o kończącej się usłudze (dzień, kilka przed)
- Możliwość doładowanie portfela nie tylko przez sms, a również przy pomocy płatności internetowych
- Przypomnienie hasła przez email (wygenerowanie nowego lub wysłanie linka do formularza gdzie możemy ustawić nowego hasło)
- Możliwość kupna usługi na stałę
Napisane przez Cytrynowy w 18.10.2013 07:05
Napisane przez Cytrynowy w 19.06.2011 17:05
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Vote alltalk" #define AUTHOR "FaLLeN" #define VERSION "1.0" new wyborow[3] public plugin_init() { register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "AUTHOR") set_task(180.0, "start_vote"); } public start_vote(id) { new menu = menu_create("Wlaczyc AllTalk?", "menu_handler") menu_additem(menu, "Tak", "1", 0) menu_additem(menu, "Nie", "2", 0) menu_addblank(menu, 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) new players[32], inum get_players(players, inum, "ch") for(new i = 0; i < inum; i++) { menu_display(players[i], menu, 0) } set_task(30.0, "finish_vote") wyborow[1] = wyborow[2] return 1 } public menu_handler(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_cancel(id) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], name[32] new access, callback menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, _, _, callback) new key = str_to_num(data) get_user_name(id, name, 31) switch (key) { case 1: { client_print (0, print_chat, "[AllTalk] %s zaglosowal na tak.", name); } case 2: { client_print (0, print_chat, "[AllTalk] %s zaglosowal na nie.", name); } } ++wyborow[key] menu_cancel(id) return PLUGIN_HANDLED } public finish_vote() { if(wyborow[1] > wyborow[2]) { client_print(0, print_chat, "[AllTalk] Alltalk zostal wlaczony, zadecydowaly o tym glosy %d osob.", wyborow[1]) server_cmd("sv_alltalk 1"); } else if(wyborow[2] > wyborow[1]) { client_print(0, print_chat, "[AllTalk] AllTalk zostal wylaczony, zadecydowaly o tym glosy %d osob.", wyborow[2]) server_cmd("sv_alltalk 0"); } }