Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Fast Download [FD] nie działa na serwerze


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 TheMrZabek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:25
  • Lokalizacja:SKC
Offline

Napisano 22.06.2014 11:13

Siema mam problem z FD na serwerze ;/ a mianowicie dodałem na ftp fast downloandu  gfx maps sound sprites resource misc i models i dałem komendy z,linkiem na servers.cfg

// server.cfg PL
// by Serwerygier.com

// konfiguracja podstawowa

exec banned.cfg // laduj bany steamid/wonid
exec listip.cfg // laduj bany na ip

hostname "HotFrags.pl [JailBreak] [FreeVIP] [FD]@serwerygier.com"
sv_proxies 1 // liczba hltv proxy jakie moga sie podlaczyc do serwera, standard 1, wiecej nie zalecane
sv_region 3 // domyslne 0 - swiat, a poniewaz jestesmy w europie ustawiamy na 3

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// internet
sv_maxrate 0 // maksymalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna

sv_maxupdaterate 30 // maksymalna wartosc jaka klient moze miec cl_updaterate,
// jesli ma wiecej to bedzie mial tracone pakiety

sv_minrate 0 // minimalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna, domyslnie 4000,
// ustawanie wartosci powyzej 6000 zlaguje serwer i graczy
// zaleca sie krzymanie wartosci 0 ze wzgledu na serwery HLTV - po prostu mozna zaoszczedzic kase za lacze
sv_maxunlag 0.5 // amksymalny czas w sekundach kompensacji lagow

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Hasło Serwera i RCON
sv_password ""
//ustawienie dla serwerów Prywatnych *WYMAGANE*

//rcon_password "" // hasło RCON
// jesli ustawisz puste "" to rcon nie bedzie dzialal


sv_rcon_banpenalty 60 //czas bana za probe uzycia zlego hasła rcon za wielokrotne proby (banuje na ip), 0 to na zawsze
sv_rcon_minfailures 5 // limit zlych komend rcon aby dostac ban'a
sv_rcon_minfailuretime 30 // czas w jakim sa sprawdzane proby rcon,
// jak ktos zle wpisze rcon_password (albo nie poda) i wykona zbyt wiele komend rcon to dostanie bana
// wtedy pomaga jedynie restart serwera, poniewaz po odbanowaniu kazdy blad spowoduje nowego bana.

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// logi
// zaleca sie zachowanie ponizszych ustawien jesli chcesz uzywac HLStats albo PsychoStats
mp_logdetail 3 // poziom logow, 0 - wyłącz, 1 - tylko trafienia przeciwnika standard , 2, - tylko trafienia tp, 3 - loguj oba (tp i wroga)
mp_logecho 1 // 1 - wlacza logowanie komendy echo, 0 - wylacza, np jak masz w server.cfg echo SERVER CFG LOADED to bedziesz mial to logowane
mp_logfile 1 // logowanie wydarzen multiplayer (koniec rundy itp), 1 - tak (standard), 0 - nie
mp_logmessages 1 // loguj komendy say (chat), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logbans 1 // loguj dawanie banow, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logblocks 1 // loguj blokowane proby zmiany zastrzezonych wartosci zmiennych, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logrelay 1 // loguj podlaczenia hltv relay proxy, 1 - tak (standard), 0 - nie

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// voice
sv_voicecodec "voice_miles" // rodzaj kodeka, domyslnie voice_miles
sv_voiceenable 1 // uzywaj opcji voice na serwerze, 1 - tak (domyslnie), 0 - nie
sv_voicequality 3 // jakosc glosu, od 1 do 5, im wiecej tym lepiej ale wieksze uzyci proca i sieci, domyslnie 3
sv_alltalk 0 // 0 - (domyslnie) voice mozna uzywac tylko jesli zywy i tylko do tp, 1 - kazdy moze gadac z kazdym (dobre na poczatek i koniec meczu)

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// downlad
1 // pozwalaj na download, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_allowupload 1 // pozwalaj na upload (np loga), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_send_logos 1 //pozwalaj na wysylanie logo graczy (sprej na sciane)
sv_send_resources 1 // pozwalaj na dowload listy wymaganych plikow aby grac na mapie, 1 - tak (standard), 0 - nie
// url do lokacji skad mozna zasysac pliki serwerowe (FASTDL)
mp_decals 300 // maximum wyswietlanych logo itp na serwerze

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// rozgrywka
mp_autoteambalance 0 // przerzucaj graczy do innych druzyn jesli nierowne sklady, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_buytime 0.25 // czas kupowania na pocz rundy, w ulamku minuty ( jedna minuta = 1.0, 30 sekund = 0.25)
mp_c4timer 35 // czas w sekundach na rozbrojenie bomby (bo inaczej bedzie bum , domyslnie 35
mp_consistency 1 // 0 - nie pozwol graczom na uzywanie wlasnych modeli postaci i broni (standard) , 0 - pozwalaj (bo czituja)
mp_flashlight 0 // 1 - mozna uzywac latarki (standard), 0 - latarka zablokowana
mp_footsteps 1 // 1 - slychac kroki graczy podczas biegu (standard), 0 - wylaczone (quake 1 mode), dobre do cwiczenia refleksu
mp_freezetime 6 // czas w sekundach wstrzymania na poczatku rundy (na reload i kupno broni), ustaw na 0 na mapach aim
mp_friendly_grenade_damage 1 // 0 - granaty nie rania tp (ale zabiebraja armor), 1 - granaty rania graczy z druzyny (standard)
mp_friendlyfire 1 // 0 - jak strzelasz do swoich to ich nie ranisz, 1 - ranisz swoich (standard)
mp_hostagepenalty 0 // ilosc zabic zakladnikow po ktorym dostajesz kicka, 0 - wylaczone
mp_limitteams 0 // ilu graczy moze byc niesymetrycznie po jedej z druzyn, 0 - bez limitu, 2 - maxymalnie moze byc w jednej z druzyn 2 graczy wiecej
mp_maxrounds 0 // maksymalna liczba rund do grani, 0 - brak limitu (standard)
mp_mirrordamage 0 // jak trafiasz swojego to tak jabys trafial siebie, domyslnie 0, 1 - wlacza (nie zalecane)
mp_payerid 0 // wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wsztkich (w kolorach) (standard), 1 - tylko tp i zakladnicy, 2 - nikogo nie pokazuje
mp_roundtime 0 // czas trwania rundy w minutach , standard to 3 minuty, albo 1.75 na szybkie rozgrywki (aby sie nie nudzic na obsie), wartosci od 1 do 9
mp_startmoney 800 // liczba kasy na poczatku rundy
mp_timelimit 20 // limit czasu grania na mapie (po nim nastepuje zmiana mapy), w minutach, ustaw na 0 na brak limitu czasu,
mp_tkpunish 0 // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_winlimit 0 // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard)
pausable 0 // 0 (standard) nie pozwala graczom pauzowac gry
sv_maxspeed 320 // maksymalna predkosc biegu gracza , standard (320)

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// obserwatorzy
allow_spectators 1 // pozwalaj na obserwatorow (osoby kompletnie nie grajace), 1 - tak (standard), 0 - nie,
mp_fadetoblack 0 // 1 - ekran sie sciemnia po smierci gracza (wymagane na niektorych meczach), 0 - bez sciemnienia
mp_forcecamera 2 // forsuj spectarora na: 0 - nie forsuj, 1 - widok z oczu gracza i z chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza, zalecana wartosc 1 albo 2
mp_forcechasecam 1 // 0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl

mp_autokick 0 // automatyczne kickowanie za zabijanie swoich albo dlugie nie ruszanie sie z miejsca
sv_timeout 120 // czas w sekundach, jesli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera (jak komus sie komp zwiesi/padnie na chwile lacze)
sv_spectatormaxspeed 500 // maksymalna predkosc latania obserwatora , normalny gracz biega z predkoscia 320, standard jest 500
mp_chattime 3 // po ilu sekundach po osiagnieciu timelimitu/maxrounds zmienia sie mapa

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// inne
sv_airaccelerate 10 // akcleracja w powietrzu (bunnyjump), wartosc od 0 do 10 , 10 standardowo
sv_airmove 1 // pozwala na ruch w powietrzu (bunnyjump), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_challengetime 150 // czas w sekundach, jesli gracz sie nie podlaczy do gry w tym czasie bedzie uznawany za odlaczonego, zwieksz jesli gracze maja slabe kompy albo duzo sciagaja z serwera
sv_clienttrace 1 // (standard) 1
sv_friction 4 // poslizg na powierzchni podczas biegania, ma wplyw na predkosc kompletnego zatrzymania sie, 4 (standard)
sv_gravity 800 // grawitacja, domyslnie 800, im wiecej tym trudniej skakac (przy pewnych wartosciach zejscie z malego schodka jest smiertelne a granaty padaja pod nogami)
// 0 wylacza grawitacje - jak podskoczysz to juz nie spadniesz


sv_rcon_banpenalty 5 --- Number of minutes that a player can be banned 1 - 60 max
sv_rcon_maxfailures 10 --- Number of times a player can retry to enter a password 1 - 20 max before being banned.
sv_rcon_minfailures 5 --- Number of times a player can retry to enter a password 1 - 20 max before being banned.
sv_rcon_minfailuretime 30 --- Number of seconds that a player has to wait until entering a password again 1 second - 60 minutes max.

// koniec rcon_password ""


sv_allowdownload 1
[b]sv_downloadurl "http://www6957.fastdl.serwerygier.com/cstrike/"[/b]

Lecz nadal nie działa  i jedna mapa ładuje mi sie około 3-4 minut ;/

może ktoś powiedziec czemu ?;/


  • +
  • -
  • 0

#2 Cytrynowy

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:84
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 22.06.2014 11:19

Zmień:


sv_downloadurl "http://www6957.fastd...er.com/cstrike/"

 

Na

 

sv_downloadurl "http://www6957.fastd...ier.com/cstrike"

 

 

I restart serwera.


  • +
  • -
  • 1

#3 TheMrZabek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:25
  • Lokalizacja:SKC
Offline

Napisano 22.06.2014 12:13

Niestety nadal mapy zgrywają się po 4 minuty : /

ale + leci


  • +
  • -
  • 1

#4 ex0

    Wolny strzelec.

  • Power User

Reputacja: 377
Wszechpomocny

  • Postów:1124
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 22.06.2014 12:15

sv_downloadurl "http://www6957.fastdl.serwerygier.com/cstrike/"
sv_allowdownload "1"

Usuń te dwie ostatnie linijki i dodaj tak... Wy nawet pisać mistrze nie potraficie :D
 


  • +
  • -
  • 0

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#5 Puchate

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:432
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.06.2014 12:37

sv_downloadurl "http://www6957.fastdl.serwerygier.com/cstrike"
sv_allowdownload 1
sv_send_resources 1

  • +
  • -
  • 0

#6 Cytrynowy

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:84
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 22.06.2014 15:54

sv_downloadurl "http://www6957.fastdl.serwerygier.com/cstrike/"
sv_allowdownload "1"

Usuń te dwie ostatnie linijki i dodaj tak... Wy nawet pisać mistrze nie potraficie :D
 

 

To nie moja wina że to forum linki ucina ;) Ale coś mi się wydaje mistrzu, a nawet jestem pewny, że na końcu nie ma być ukośnika ;)


  • +
  • -
  • 0

#7 ex0

    Wolny strzelec.

  • Power User

Reputacja: 377
Wszechpomocny

  • Postów:1124
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 22.06.2014 16:01

 

sv_downloadurl "http://www6957.fastdl.serwerygier.com/cstrike/"
sv_allowdownload "1"

Usuń te dwie ostatnie linijki i dodaj tak... Wy nawet pisać mistrze nie potraficie :D
 

 

To nie moja wina że to forum linki ucina ;) Ale coś mi się wydaje mistrzu, a nawet jestem pewny, że na końcu nie ma być ukośnika ;)

 

A ja jestem pewny, że jesteś dziwny.

Skopiuj adres :

 

http://www6957.fastdl.serwerygier.com/cstrike/

Do przeglądarki, po czym potem usuń / i zobacz jak klikniesz enter (czyli wczytaj adres) co zrobi przeglądarka, znowu doda "/"

Pa :D


  • +
  • -
  • 0

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#8 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 23.06.2014 13:07

Co do ukośnika: serwer wyśle do gracza informację, aby mapę de_dust2 pobrał sobie z:

sv_downloadurl/maps/de_dust2.bsp

czyli serwer "doklei" slash na końcu. Co się stanie, gdy podamy url ze slashem? będzie wyglądał on tak:

http://example.com//maps/de_dust2.bsp

czyli będą 2 slashe, ale czy coś to zmieni? Zależy od hostingu, ten akurat na którym posiadasz fastdownload to kompletnie zignoruje. W większości przypadków tak jest, praktycznie niewiele serwerów nie znajdzie pliku, gdy będzie podwójny slash. Więc dodajemy raczej bez slasha, dla tych 2% przypadków :)

Ktoś nie wierzy? developer 1 w konsoli, próbujemy wejść na serwer tak, aby się coś pobrało z fastdl, jak się zacznie pobierać, można anulować i sprawdzić w konsoli skąd pobrać próbował.

Teraz widzę, że w temacie jest trochę od dupy strony zaczęta diagnoza tego FastDownload.

Problemów z fastdownloadem może być kilka, 3 z nich:

1. Nie działa wcale - serwer ładuje się nam cały czas na czarnym ekranie, nie przeskakuje spowrotem na tło menu CSa, aby cokolwiek pobrać albo przynajmniej spróbować pobrać. To oznacza, że serwer wcale nie podaje adresu URL do serwera pobierania.

2. Tylko szybko mignie pasek pobierania (ten na tle menu), a później i tak powoli pobiera z serwera (na czarnym tle), gra próbowała się połączyć z serwerem pobierania, ale się to nie udało, bo albo brakuje plików, albo z serwerem fastdl coś jest nie tak, albo podany jest zły adres url.

3. Pobiera się z fastdl (na tle menu), ale (bardzo) wolno - nie będzie się przecież pobierać z prędkością 5Mb/s jak ktoś ma internet 512Kb/s. Tu już nic nie poradzimy, no chyba że prędkość jest koszmarna, a internet nam ładnie działa, kontaktujemy się wtedy z hostingiem i ustalamy co tu jest nie tak.


Co do 1. i 2. jeśli jesteś pewny, że pliki na fastdl są (możesz to szybko sprawdzić po prostu pobierając je z niego przez przeglądarkę) i wpisałeś poprawny adres w pliku to albo serwer Ci tego pliku nie wczytuje (bo nie zrestartowałeś serwera tylko zmieniasz mapę, a serwer nie dostał magicznej komendy mapchangecfgfile albo podobnej, żeby wiedzieć, że trzeba przeładować) albo cvar jest gdzieś później w konfiguracji serwera zmieniany, dla przykładu przez (wredny lub niekoniecznie) plugin albo w pliku amxx.cfg, albo po prostu niżej w pliku server.cfg.

Jak to sprawdzić? wpisz w konsoli RCON serwera sv_downloadurl i sprawdź, czy Ci się wyświetli prawidłowa wartość.
  • +
  • -
  • 1
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych