Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

InteR ;) - zdjęcie

InteR ;)

Rejestracja: 08.09.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 31.03.2011 13:44
-----

#195640 Problem z bazą sql

Napisane przez InteR ;) w 11.12.2010 18:48

Sprawdź czy dobrze wpisałeś dane do MySQL
  • +
  • -
  • 1


#195639 [BB] /Skille

Napisane przez InteR ;) w 11.12.2010 18:47

Myślę, że będzie działać. Nie testowałem. 0 errorów.

Łap.
Załączony plik  bb_exp.sma   26,05 KB  67 Ilość pobrań
  bb_exp.amxx
  • +
  • -
  • 1


#195634 Problem z bazą sql

Napisane przez InteR ;) w 11.12.2010 18:25

Wiem :)

Dołączona grafika
Tutaj co zaznaczone wejdz wpisz % i dodaj.

Pozniej dodaj w sql.cfg to co pisales u góry:
amx_sql_host "diabloomod.xaa.pl"
amx_sql_user "diabloom_diablom"
amx_sql_pass "mojehaslo"
amx_sql_db "diabloom_diablo"
amx_sql_table "dbmod_"
amx_sql_type "mysql"


diablo_sql_host "diabloomod.xaa.pl"
diablo_sql_user "diabloom_diablo"
diablo_sql_pass "mojehaslo"
diablo_sql_database "diabloom_diablo"
diablo_sql_table "dbmod_tablet"
diablo_sql_save "0"
;0
;1
;2

  • +
  • -
  • 1


#195442 CodMod problem z ninja

Napisane przez InteR ;) w 11.12.2010 09:49

Zrobiłem ci od nowa Ninje. Reszte klas dodawaj po Klasie Ninja! Inaczej będzie się bugowało (chyba).

Masz plik .sma i .amxx

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#183549 Jak zrobić item żeby było widać klase nie widzialną?

Napisane przez InteR ;) w 26.10.2010 18:10

Pod tym:
if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);


Dodaj to:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 38)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 60);
}

Tam co 60 to widzialność jaka ma być dana klasi, która posiada ten item.

Dodano 26 październik 2010 - 18:11:
PS. Tam co 38 to wpisz numer twojego itemu!
  • +
  • -
  • 1


#172010 Menu [Cod]

Napisane przez InteR ;) w 18.09.2010 09:24

Wyśle ci na PW Poradnik jak robić menu w CS jako plugin :)
  • +
  • -
  • 0