
Mapa zawiera nawet dość kamp, a także sekretów i porozrzucanych broni.
Pewnie ją znacie, bo dawno temu ją stworzyłem.


Download:
GameBanana: zm_inferno (Maps > Counter-Strike: 1.6 > ZombieMod > zm_inferno)
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
TypeR nie posiada znajomych
Napisane przez MieTeK_
w 21.05.2011 12:02
Napisane przez
manipers
w 24.07.2011 13:33
Napisane przez
manipers
w 25.07.2011 19:06
Napisane przez MieTeK_
w 25.07.2011 19:24
Napisane przez HaDeS From HELL
w 23.07.2011 09:05
Napisane przez HaDeS From HELL
w 23.07.2011 09:30
Napisane przez DarkGL
w 21.07.2011 21:44
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <fun> #include <engine> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "kusza" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "TypeR" new bool:podmien_model[33] public plugin_init() { register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1") register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel"); register_clcmd("say /xbow", "daj_kusze") } public plugin_precache() { precache_model("models/kusza/w_crossbow.mdl"); precache_model("models/kusza/p_crossbow.mdl"); precache_model("models/kusza/v_crossbow.mdl"); } public client_putinserver(id) { podmien_model[id]=false } public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); { if(weapon == CSW_AWP && podmien_model[id]) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kusza/v_crossbow.mdl") set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/kusza/p_crossbow.mdl") } } } public fw_SetModel(entity, model[]) { if(!pev_valid(entity)) return FMRES_IGNORED if(!equali(model, "models/w_awp.mdl")) return FMRES_IGNORED; new entityowner = pev(entity, pev_owner); if(!podmien_model[entityowner]) return FMRES_IGNORED; podmien_model[entityowner] = false; engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/kusza/w_crossbow.mdl") return FMRES_SUPERCEDE } public daj_kusze(id) { podmien_model[id] = true give_item(id, "weapon_awp") }sprawdź może to coś da
Napisane przez DarkGL
w 21.07.2011 22:20
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <fun> #include <engine> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "kusza" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "TypeR" new bool:podmien_model[33] public plugin_init() { register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1") register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel"); register_clcmd("say /xbow", "daj_kusze") } public plugin_precache() { //precache_model("models/kusza/w_crossbow.mdl"); //precache_model("models/kusza/p_crossbow.mdl"); //precache_model("models/kusza/v_crossbow.mdl"); } public client_putinserver(id) { podmien_model[id]=false } public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(weapon == CSW_AWP && podmien_model[id]) { //set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kusza/v_crossbow.mdl") //set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/kusza/p_crossbow.mdl") client_print(id,print_chat,"ustawiam model kuszy v i p") } } public fw_SetModel(entity, model[]) { if(!pev_valid(entity)) return FMRES_IGNORED if(!equali(model, "models/w_awp.mdl")) return FMRES_IGNORED; new entityowner = pev(entity, pev_owner); if(!podmien_model[entityowner]) return FMRES_IGNORED; podmien_model[entityowner] = false; //engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/kusza/w_crossbow.mdl") client_print(0,print_chat,"ustawiam model kuszy w ") return FMRES_SUPERCEDE } public daj_kusze(id) { podmien_model[id] = true give_item(id, "weapon_awp") }teksty pokazywały odpowiednio
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <fun> #include <engine> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "kusza" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "TypeR" new bool:podmien_model[33] public plugin_init() { register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1") register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel"); register_clcmd("say /xbow", "daj_kusze") } public plugin_precache() { precache_model("models/kusza/w_crossbow.mdl"); precache_model("models/kusza/p_crossbow.mdl"); precache_model("models/kusza/v_crossbow.mdl"); } public client_putinserver(id) { podmien_model[id]=false } public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(weapon == CSW_AWP && podmien_model[id]) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kusza/v_crossbow.mdl") set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/kusza/p_crossbow.mdl") } } public fw_SetModel(entity, model[]) { if(!pev_valid(entity)) return FMRES_IGNORED if(!equali(model, "models/w_awp.mdl")) return FMRES_IGNORED; new entityowner = pev(entity, pev_owner); if(!podmien_model[entityowner]) return FMRES_IGNORED; podmien_model[entityowner] = false; engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/kusza/w_crossbow.mdl"); return FMRES_SUPERCEDE } public daj_kusze(id) { podmien_model[id] = true give_item(id, "weapon_awp") }
Napisane przez Goliath
w 29.12.2010 12:07
say /magazyn - otwiera menu magazynu
/************************************* * KONFIGURACJA PLUGINU * **************************************/ /******************************** Zmień 32 na ilość slotów na twoim serwerze *********************************/ #define MAX_PLAYERS 32 /******************************** Jeżeli używasz pluginu na wytrzymałość perków, zmień poniższą linijkę na: #define WYTRZYMALOSC Jeżeli nie, zmień ją na: //define WYTRZYMALOSC *********************************/ #define WYTRZYMALOSC /******************************** Jeżeli chcesz, aby perki w magazynie przechodziły na następną mapę, zmień poniższą linijkę na: #define ZAPISUJ Jeżeli nie, zmień ją na: //define ZAPISUJ *********************************/ #define ZAPISUJ /******************************** Tutaj zmień 3 na ilość slotów, jaką chcesz mieć w magazynie. *********************************/ #define ILOSC_SLOTOW 3 /* UWAGA! * * Po jakiejkolwiek zmianie w konfiguracji * * musisz ponownie skompilować plugin! * */ /************************************* * KONIEC KONFIGURACJI * **************************************/
cod_magazyn.amxx
Napisane przez A może sma?
w 19.07.2011 13:58
Napisane przez Goliath
w 19.07.2011 15:38
format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1));
format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1));
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 0, 0));
format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 0, 0));
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 0, 0));
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 0, 0));
format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
stock is_bot(id)
{
new ping, loss;
get_user_ping(id, ping, loss);
if(!ping && !loss)
return true;
return false;
}
stock is_bot(id)
{
new sid[65];
get_user_authid(id, sid, 64);
if(contain(sid, "BOT") != -1)
return true;
return false;
}
Napisane przez ;((
w 16.04.2011 18:02
Napisane przez Goliath
w 16.04.2011 18:09
Napisane przez Goliath
w 16.04.2011 19:11
Napisane przez Goliath
w 16.04.2011 19:18