Mapa zawiera nawet dość kamp, a także sekretów i porozrzucanych broni.
Pewnie ją znacie, bo dawno temu ją stworzyłem.


Download:
GameBanana: zm_inferno (Maps > Counter-Strike: 1.6 > ZombieMod > zm_inferno)
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
TypeR nie posiada znajomych
Napisane przez MieTeK_
w 21.05.2011 12:02


Napisane przez
manipers
w 24.07.2011 13:33
Napisane przez
manipers
w 25.07.2011 19:06
Napisane przez MieTeK_
w 25.07.2011 19:24
Napisane przez HaDeS From HELL
w 23.07.2011 09:05
Napisane przez HaDeS From HELL
w 23.07.2011 09:30
Napisane przez DarkGL
w 21.07.2011 21:44
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "kusza"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "TypeR"
new bool:podmien_model[33]
public plugin_init()
{
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
register_clcmd("say /xbow", "daj_kusze")
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/kusza/w_crossbow.mdl");
precache_model("models/kusza/p_crossbow.mdl");
precache_model("models/kusza/v_crossbow.mdl");
}
public client_putinserver(id)
{
podmien_model[id]=false
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
{
if(weapon == CSW_AWP && podmien_model[id])
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kusza/v_crossbow.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/kusza/p_crossbow.mdl")
}
}
}
public fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED
if(!equali(model, "models/w_awp.mdl"))
return FMRES_IGNORED;
new entityowner = pev(entity, pev_owner);
if(!podmien_model[entityowner])
return FMRES_IGNORED;
podmien_model[entityowner] = false;
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/kusza/w_crossbow.mdl")
return FMRES_SUPERCEDE
}
public daj_kusze(id)
{
podmien_model[id] = true
give_item(id, "weapon_awp")
}sprawdź może to coś da
Napisane przez DarkGL
w 21.07.2011 22:20
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "kusza"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "TypeR"
new bool:podmien_model[33]
public plugin_init()
{
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
register_clcmd("say /xbow", "daj_kusze")
}
public plugin_precache()
{
//precache_model("models/kusza/w_crossbow.mdl");
//precache_model("models/kusza/p_crossbow.mdl");
//precache_model("models/kusza/v_crossbow.mdl");
}
public client_putinserver(id)
{
podmien_model[id]=false
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(weapon == CSW_AWP && podmien_model[id])
{
//set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kusza/v_crossbow.mdl")
//set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/kusza/p_crossbow.mdl")
client_print(id,print_chat,"ustawiam model kuszy v i p")
}
}
public fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED
if(!equali(model, "models/w_awp.mdl"))
return FMRES_IGNORED;
new entityowner = pev(entity, pev_owner);
if(!podmien_model[entityowner])
return FMRES_IGNORED;
podmien_model[entityowner] = false;
//engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/kusza/w_crossbow.mdl")
client_print(0,print_chat,"ustawiam model kuszy w ")
return FMRES_SUPERCEDE
}
public daj_kusze(id)
{
podmien_model[id] = true
give_item(id, "weapon_awp")
}
teksty pokazywały odpowiednio
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "kusza"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "TypeR"
new bool:podmien_model[33]
public plugin_init()
{
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
register_clcmd("say /xbow", "daj_kusze")
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/kusza/w_crossbow.mdl");
precache_model("models/kusza/p_crossbow.mdl");
precache_model("models/kusza/v_crossbow.mdl");
}
public client_putinserver(id)
{
podmien_model[id]=false
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(weapon == CSW_AWP && podmien_model[id])
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kusza/v_crossbow.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/kusza/p_crossbow.mdl")
}
}
public fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED
if(!equali(model, "models/w_awp.mdl"))
return FMRES_IGNORED;
new entityowner = pev(entity, pev_owner);
if(!podmien_model[entityowner])
return FMRES_IGNORED;
podmien_model[entityowner] = false;
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/kusza/w_crossbow.mdl");
return FMRES_SUPERCEDE
}
public daj_kusze(id)
{
podmien_model[id] = true
give_item(id, "weapon_awp")
}
Napisane przez Goliath
w 29.12.2010 12:07


say /magazyn - otwiera menu magazynu

/************************************* * KONFIGURACJA PLUGINU * **************************************/ /******************************** Zmień 32 na ilość slotów na twoim serwerze *********************************/ #define MAX_PLAYERS 32 /******************************** Jeżeli używasz pluginu na wytrzymałość perków, zmień poniższą linijkę na: #define WYTRZYMALOSC Jeżeli nie, zmień ją na: //define WYTRZYMALOSC *********************************/ #define WYTRZYMALOSC /******************************** Jeżeli chcesz, aby perki w magazynie przechodziły na następną mapę, zmień poniższą linijkę na: #define ZAPISUJ Jeżeli nie, zmień ją na: //define ZAPISUJ *********************************/ #define ZAPISUJ /******************************** Tutaj zmień 3 na ilość slotów, jaką chcesz mieć w magazynie. *********************************/ #define ILOSC_SLOTOW 3 /* UWAGA! * * Po jakiejkolwiek zmianie w konfiguracji * * musisz ponownie skompilować plugin! * */ /************************************* * KONIEC KONFIGURACJI * **************************************/
cod_magazyn.amxx

cod_magazyn.sma 5,51 KB 304 Ilość pobrań
cod_magazyn.amxx
cod_magazyn_wytrzymalosc.sma 6,65 KB 331 Ilość pobrań
cod_magazyn_wytrzymalosc.amxx
cod_magazyn.sma 5,56 KB 219 Ilość pobrań
cod_magazyn.amxx
cod_magazyn_wytrzymalosc.sma 6,69 KB 203 Ilość pobrań
cod_magazyn_wytrzymalosc.amxx
cod_magazyn.amxx 9,15 KB 176 Ilość pobrań
cod_magazyn.sma 8,09 KB 337 Ilość pobrań
cod_magazyn.amxx
cod_magazyn_wytrzymalosc.amxx 10,37 KB 165 Ilość pobrań
cod_magazyn_wytrzymalosc.sma 10,06 KB 290 Ilość pobrań
cod_magazyn_wytrzymalosc.amxx
cod_magazyn_novault.sma 4,95 KB 199 Ilość pobrań
cod_magazyn_novault.amxx
cod_magazyn_novault.amxx 5,13 KB 54 Ilość pobrań
cod_magazyn_wytrzymalosc_novault.sma 6,67 KB 207 Ilość pobrań
cod_magazyn_wytrzymalosc_novault.amxx
cod_magazyn_wytrzymalosc_novault.amxx 6,27 KB 37 Ilość pobrań
Napisane przez A może sma?
w 19.07.2011 13:58
Napisane przez Goliath
w 19.07.2011 15:38
format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1));
format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1));
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 0, 0));
format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 0, 0));
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 0, 0));
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 0, 0));
format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
stock is_bot(id)
{
new ping, loss;
get_user_ping(id, ping, loss);
if(!ping && !loss)
return true;
return false;
}
stock is_bot(id)
{
new sid[65];
get_user_authid(id, sid, 64);
if(contain(sid, "BOT") != -1)
return true;
return false;
}
Napisane przez ;((
w 16.04.2011 18:02
Napisane przez Goliath
w 16.04.2011 18:09
Napisane przez Goliath
w 16.04.2011 19:11
Napisane przez Goliath
w 16.04.2011 19:18



Moja zawartość