Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Item po komendzie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 TypeR

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:53
Offline

Napisano 16.04.2011 17:48

Witam, mam pytanie dot. pisania pluginu. Chce aby po wpisaniu komendy /ak dostawało sie Ak47 więc pisze:

register_clcmd("say /ak", "buy_ak")

nastepnie

public  buy_ak(id)

I co mam napisać następnie aby od razu dostać item?
  • +
  • -
  • 0

#2 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 16.04.2011 18:02

public buy_ak(id)
{
give_item(id, "weapon_ak47") 
}

a ammo do ak: give_item(id,"ammo_762nato")
  • +
  • -
  • 1

#3 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 16.04.2011 18:09

public buy_ak(id)
{
give_item(id, "weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
}

Wymagany moduł cstrike.
  • +
  • -
  • 1

#4 TypeR

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:53
Offline

Napisano 16.04.2011 18:46

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Warning: Loose indentation on line 17
Error: Invalid expression, assumed zero on line 17
Error: Undefined symbol "buy_ak" on line 17
Warning: Loose indentation on line 18
Error: Undefined symbol "give_item" on line 19
Warning: Expression has no effect on line 19
Error: Expected token: ";", but found ")" on line 19
Error: Invalid expression, assumed zero on line 19
Error: Too many error messages on one line on line 19

Compilation aborted.
6 Errors.
Could not locate output file F:\Kompilowanie\ak.amx (compile failed).

Przy próbnie kompilacji

A tak to wygląda
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "ak"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "TypeR"


public  plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_clcmd("say /ak", "buy_ak")
	
public  buy_ak(id) 
	{
	give_item(id, "weapon_ak47") 
	}
}

EDIT:
Znalazłem jeden GLUPI błąd ale teraz wyskakuje tylko

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "give_item" on line 20

1 Error.
Could not locate output file F:\Kompilowanie\ak.amx (compile failed).

Użytkownik TypeR edytował ten post 16.04.2011 19:08

  • +
  • -
  • 0

#5 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 16.04.2011 19:11

#include <fun>

Na początek.
  • +
  • -
  • 1

#6 TypeR

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:53
Offline

Napisano 16.04.2011 19:16

No własnie zauwazylem i to dopisałem ale teraz wtwala

Error: Unmatched closing brace on line 24

A 24 linika to

[...]
	give_item(id, "weapon_awp") 
	}
}   <-----to

Użytkownik TypeR edytował ten post 16.04.2011 19:17

  • +
  • -
  • 0

#7 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 16.04.2011 19:18

Usuń tą klamrę na końcu.
  • +
  • -
  • 1

#8 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 16.04.2011 19:20

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fun>

#define PLUGIN "ak"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "TypeR"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /ak", "buy_ak")
}

public buy_ak(id) {
give_item(id, "weapon_ak47")
}

Nie tylko ta klamra na końcu była błędem.

Użytkownik sebul edytował ten post 16.04.2011 19:39

  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#9 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 16.04.2011 19:20

Proponuję jeszcze dodać give item od ammo, bo będzie ak miało tylko 30.

Użytkownik DAMIANq edytował ten post 16.04.2011 19:39

  • +
  • -
  • 1

#10 TypeR

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:53
Offline

Napisano 16.04.2011 19:34

Ok dzięki wam... a teraz mam pytanie, chce podmienić model tego ak na inny lecz tylko dla tego od komendy... to dopisuje pod modułami ścieżki... i co mam dodać następnie aby zmieniło?
  • +
  • -
  • 0

#11 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 16.04.2011 20:36

Tego AK z pluginu czy ogólnie AK 47 w grze?
  • +
  • -
  • 0

#12 TypeR

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:53
Offline

Napisano 16.04.2011 20:40

AK z pluginu
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych