Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dangerous. - zdjęcie

Dangerous.

Rejestracja: 03.09.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.02.2011 16:58
-----

#190390 Item z 2x wiekszymi obrażeniami.

Napisane przez Dangerous. w 20.11.2010 21:06

Witam dzis przedstawię wam jak dodac Item do Cod mod'a np. Podwoje obrazenia z Deagla

KROK I (dodawanie Nazwy i Opisu Itemu)

Szukamy:

"Notatki Kapitana",//27
"Modul Odrzutowy"

Zamieniasz na :

"Notatki Kapitana",//27
"Modul Odrzutowy",//28
"np.ZLOTY DGL"

Szukamy:

"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy"

Zmieniasz na:

"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy",
"Dostajesz Deagla, zadajesz nim 2x wieksze obrazenia"


Krok II: (dodawanie mocy itemowi)

Szukamy:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
		give_item(id, "weapon_awp");

Pod tym dodajesz:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 29)
		give_item(id, "weapon_deagle");

Szukamy:

if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
			damage = float(health);	
			}

po tym Dodajesz:

if(weapon == CSW_DEAGLE && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 29)
		damage*=2.0;
		
		if(weapon == CSW_DEAGLE)
		{
				if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 29 && random(5) == 1)
				damage = float(health);
		}


To wszystko teraz mamy item "GOLD DGL" zadajmy nim 2x wieksze obrazenia.

Pozdrawiam Dangerous.

PS. Myśle ze komuś pomoglem.
  • +
  • -
  • 3


#190000 Jak zrobić prostą klasę

Napisane przez Dangerous. w 19.11.2010 21:57

moze przejde na nowy cod i mi sie przyda + leci !
  • +
  • -
  • 2


#189505 Zmiana XP w Cod Mode

Napisane przez Dangerous. w 18.11.2010 13:38

wiem juz co jest grane
trzymaj sma i amxx
plik amxx wrzuc na serwer i zrób restart serwera "wyłącz go i włącz"

aa i z amx.cfg usun te 2 linijki

cod_killxp "1000"
cod_bombxp "1000"


napisz czy dziala
  • +
  • -
  • 1


#189214 [Pytanie] COD

Napisane przez Dangerous. w 16.11.2010 22:21

trzymaj masz tam 4001 lvl i staty po 2000 do tego wgraj plugin Spawn lub respawn a zeby dawalo exp'a za zabicie swoich to moge zrobic jutro bo dzis czasu nie mam juz.
  • +
  • -
  • 1


#189210 Zmiana XP w Cod Mode

Napisane przez Dangerous. w 16.11.2010 22:16

a w cvarach zmieniles? najlepiej podaj sma
  • +
  • -
  • 1


#188151 Mała Modyfikacja COD

Napisane przez Dangerous. w 13.11.2010 12:03

znajdz

if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5)
	{
		if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
			damage = float(health);	
	}

zmien calosc na :

if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5)
	{
		if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10 || klasa_gracza[id] == Aimer)
			damage = float(health);	
	}


powinno dzialać
  • +
  • -
  • 1


#187599 Mała Modyfikacja COD

Napisane przez Dangerous. w 11.11.2010 22:58

trzymaj jak jakis problem to pisz. dodalem ci max lvl 4001 i staty po 2000 reszty co napisales nie zrozumialem

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1