←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Mała Modyfikacja COD

Zablokowany

  • +
  • -
MrTheWodzu - zdjęcie MrTheWodzu 11.11.2010

Doda mi ktoś do CoD 4001 lvl dodawanie exp graczowi oraz itemów??

Załączone pliki


Użytkownik MrTheWodzu edytował ten post 11.11.2010 21:27
Odpowiedz

  • +
  • -
Dangerous. - zdjęcie Dangerous. 11.11.2010

trzymaj jak jakis problem to pisz. dodalem ci max lvl 4001 i staty po 2000 reszty co napisales nie zrozumialem

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
MrTheWodzu - zdjęcie MrTheWodzu 12.11.2010

trzymaj jak jakis problem to pisz. dodalem ci max lvl 4001 i staty po 2000 reszty co napisales nie zrozumialem


Dobra dzięki ;P

a jak zrobić zeby dresiarz ( moja klasa ) miał 1/3 na natychmiastowe zabicie granatem.
Odpowiedz

  • +
  • -
Dangerous. - zdjęcie Dangerous. 13.11.2010

znajdz

if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5)
	{
		if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
			damage = float(health);	
	}

zmien calosc na :

if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5)
	{
		if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10 || klasa_gracza[id] == Aimer)
			damage = float(health);	
	}


powinno dzialać
Odpowiedz

  • +
  • -
MrTheWodzu - zdjęcie MrTheWodzu 13.11.2010

znajdz

if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5)
	{
		if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
			damage = float(health);	
	}

zmien calosc na :

if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5)
	{
		if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10 || klasa_gracza[id] == Aimer)
			damage = float(health);	
	}


powinno dzialać


aha i tam gdzie jest kalasa_gracza to mam zmienić na nazwe mojej kasy tak? jak chcesz to możesz zrobić ;P dam ci .sma

Załączone pliki


Użytkownik MrTheWodzu edytował ten post 13.11.2010 14:54
Odpowiedz
Zablokowany