Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

SzYma - zdjęcie

SzYma

Rejestracja: 16.06.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.04.2018 14:37
-----

#716129 Lista broni + Ammo + Nazwy (jako zmienne)

Napisane przez Droso w 12.12.2015 16:27

enum ENUMY_BRONI
{
	CSW_KNIFE=1,
	//
	CSW_GLOCK, // 2
	CSW_USP, 
	CSW_HKP2000,
	CSW_P250,
	CSW_TEC9,
	CSW_FIVESEVEN,
	CSW_CZ75A,
	CSW_DEAGLE,
	CSW_REVOLVER,
	CSW_ELITE, // 11
 
	
	CSW_M4A1S, // 12
	CSW_AK47,
	CSW_AWP,
	CSW_M4A1,
	CSW_NEGEV,
	CSW_FAMAS,
	CSW_AUG,
	CSW_P90,
	CSW_NOVA,
	CSW_XM1014,
	CSW_MAG7,
	CSW_MAC10,
	CSW_MP7,
	CSW_MP9,
	CSW_BIZON,
	CSW_UMP45,
	CSW_GALILAR,
	CSW_SSG08,
	CSW_SG556,
	CSW_M249,
	CSW_SCAR20,
	CSW_G3SG1,
	CSW_SAWEDOFF, // 34
	
	CSW_HEGRENADE,
	CSW_INCGRENADE,
	CSW_DECOY,
	CSW_MOLOTOV,
	CSW_SMOKEGRENADE,
	CSW_FLASHBANG,
	CSW_TASER,     // 41
        CSW_C4
}


new String:BronieNazwy[][] =
{
	"",
	"Knife",
	"Glock-18",
	"USP-S",
	"P2000",
	"P250",
	"Tec-9",
	"Five-SeveN",
	"CZ75-Auto",
	"Desert Eagle",
	"R8 Revolver",
	"Dual Berettas",
	//guns
	"M4A1-S",
	"AK47",
	"AWP",
	"M4A4",
	"Negev",
	"Famas",
	"AUG",
	"P90",
	"Nova",
	"XM1014",
	"MAG7",
	"MAC10",
	"MP7",
	"MP9",
	"Bizon",
	"UMP45",
	"Galil",
	"SSG 08",
	"SG 556",
	"M249",
	"SCAR 20",
	"G3SG1",
	"Sawedoff",
	//granaty
	"HE Grenade",
	"INC Grenade",
	"Wabik",
	"Molotov",
	"Smoke Grenade",
	"Flashbang",
	"Zeus x27",
        "C4"
}


new String:Bronie[][] =
{
	"",//0
	"weapon_knife",//1
	// PISTOLS
	"weapon_glock",//2
	"weapon_usp_silencer",  // 3
	"weapon_hkp2000",//4
	"weapon_p250",//5
	"weapon_tec9",//6
	"weapon_fiveseven",//7
	"weapon_cz75a", // 8
	"weapon_deagle", /// 9	
	"weapon_revolver",//10
	"weapon_elite", // 11
	// GUNS
	"weapon_m4a1_silencer", //12
	"weapon_ak47",// 13
	"weapon_awp",// 14
	"weapon_m4a1", // 15
	"weapon_negev",// 16
	"weapon_famas",//17
	"weapon_aug",//18
	"weapon_p90",//19
	"weapon_nova",//20
	"weapon_xm1014",//21
	"weapon_mag7",//22
	"weapon_mac10",//23
	"weapon_mp7",//24
	"weapon_mp9",//25
	"weapon_bizon",//26
	"weapon_ump45",//27
	"weapon_galilar",//28
	"weapon_ssg08",//29
	"weapon_sg556",//30
	"weapon_m249",//31
	"weapon_scar20",//32
	"weapon_g3sg1",//33
	"weapon_sawedoff",//34
	//GRENADES
	"weapon_hegrenade",//35
	"weapon_incgrenade",//36
	"weapon_decoy",//37
	"weapon_molotov",//38
	"weapon_smokegrenade",//39
	"weapon_flashbang",//40
	"weapon_taser",//41
        //bomba
        "weapon_c4" // 42
};

// AmountOfAmmo[CSW_P90][0] - wielkosc glownego magazynku (P90)
// AmountOfAmmo[CSW_P90][1] - wielkosc zapasowego magazynku (P90)
new AmountOfAmmo[][2] =
{
    {0,0},
    {0,0},
    {20,120},  // start pistolety
    {12,24},
    {13,52},
    {13,26},
    {32,120},
    {20,100},
    {12,12},
    {7,35},
    {8,8},
    {30,120}, // koniec pistoletow
    {20,40},  // start guns
    {30,90},
    {10,30},
    {30,90},
    {150,200},
    {25,90},
    {30,90},
    {50,100}, // pro 90
    {8, 32},
    {7, 32},
    {5, 32},
    {30, 100},
    {30, 120},
    {30, 120},
    {64, 120},
    {25, 100}, // ump
    {35, 90},
    {10, 90},
    {30, 90},
    {100, 200},
    {20,90},
    {20,90},
    {7,32}, // koniec guns
    {-1, 1},
    {-1, 1},
    {-1, 1},
    {-1, 1},
    {-1, 1},
    {-1, 2},
    {-1, 1},
    {-1, 1} // bomba
}

Wszystkie dostępne bronie ładnie wygodnie gotowe do używania w pluginie :)

Uwaga jest to moja numeracja, więc index broni * nie jest równy CSW_*


  • +
  • -
  • 3


#709196 Cichobiegi SM

Napisane przez Sniper Elite w 10.08.2015 20:25

Jokby ktoś chciął to proszę kod.

 

#include <sourcemod>
#include <sdktools>


new bool:cichobiegi[MAXPLAYERS+1] = false;


new Handle:TFootstepsEnabledConVar;


public OnPluginStart()
{
TFootstepsEnabledConVar = FindConVar("sv_footsteps");
AddNormalSoundHook(Event_SoundPlayed);
}


public OnClientPutInServer(client)
{
cichobiegi[client] = false;

SendConVarValue(client, TFootstepsEnabledConVar, "0");
}
/*public Action:OnPlayerRunCmd(client, &buttons, &impulse, Float:vel[3], Float:angles[3], &weapon)
{
SendConVarValue(client, TFootstepsEnabledConVar, "0");
}*/


public Action:Event_SoundPlayed(clients[64],&numClients,String:sample[PLATFORM_MAX_PATH],&entity,&channel,&Float:volume,&level,&pitch,&flags) 
{
if (entity && entity <= MaxClients && (StrContains(sample, "physics") != -1 || StrContains(sample, "footsteps") != -1))
{
if (IsClientInGame(entity) && cichobiegi[entity])
{
//PrintToChat(entity, "Daje cichobiegi");
return Plugin_Handled;
}
else
{
//PrintToChat(entity, "Emituje dzwiek");
EmitSoundToAll(sample, entity);
return Plugin_Handled;
}
}


return Plugin_Continue
}

Wszystko jest zależne od zmiennej cichobiegi.

 


  • +
  • -
  • 1


#708843 Funkcja dostepna od godziny Y do godziny X

Napisane przez Linux' w 07.08.2015 19:29

opis

 

Pokaze jak w prosty sposob mozna stworzyc funkcje dostepna od godziny X do godziny Y. Na poczatek przechodzimy do miejsca w naszym kodzie gdzie chcielibysimy postawic taki warunek. Gdy juz sie tam znajdujemy, dodajemy na gorze:

new String:godzina_str[8];
FormatTime(godzina_str, sizeof(godzina_str), "%H", GetTime());
new godzina = StringToInt(godzina_str);

nastepnie stawiamy warunek przed nasza funkcja:

if(godzina >= 6 && godzina < 24)

i to by bylo na tyle, funkcja bedzie dostepna od godziny 6 do 24. Duzo roboty nie ma :)


  • +
  • -
  • 2


#709024 Cichobiegi SM

Napisane przez th7nder w 09.08.2015 12:51

Żaden z powyższych sposobów wymienionych o góry nie zadziała, trzeba podejść do tego z innej spory,

 

Pozdrawiam - właściciel działających cichych kroków(bez buga na lewtiacje) (;


  • +
  • -
  • 0