Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

SzYma - zdjęcie

SzYma

Rejestracja: 16.06.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.04.2018 14:37
-----

Moje posty

W temacie: Kompilacja i poprawa

05.01.2016 14:45

Do czatu użyj

#include <scp>

public Action:OnChatMessage(&author, Handle:recipients, String:name[], String:message[]) 
{
	if(IsClientInGame(author) && IsPlayerGenericAdmin(author))
	{
		Format(name, MAXLENGTH_NAME, "%s", name);
		new MaxMessageLength = MAXLENGTH_MESSAGE - strlen(name) - 5; 
		Format(name, MaxMessageLength, " [VIP]%s",name); 
		return Plugin_Changed;
	}
	return Plugin_Continue;
}

W temacie: Broń przy spawnie

05.01.2016 14:39

 

Prymitywny kod, sprawdź :D

Blokuje wszystko i daje revolver R8

#include <sourcemod>
#include <sdktools>

public Plugin:myinfo ={
	name = "NoPistol",
	author = "SzYma",
	description = "",
	version = "1.0",
	url = ""
};

public OnPluginStart()
	HookEvent("player_spawn", Event_OnPlayerSpawn);

public Action:Event_OnPlayerSpawn(Handle:event,const String:name[],bool:dontBroadcast)
{
	new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
	CreateTimer(0.3, Timer_NoPistol, client);
	GivePlayerItem(client, "weapon_revolver");
}

public Action:Timer_NoPistol(Handle:timer, any:client)
{
		new weapon = GetPlayerWeaponSlot(client, 1);
		if(IsValidEdict(weapon))
		{
			RemovePlayerItem(client, weapon);
			RemoveEdict(weapon);
		}
}


+.smx w załączniku

 

// Chyba że chodzi ci tylko o ustawienie domyślnej broni:

mp_ct_default_primary "weapon_revolver"
mp_t_default_primary "weapon_revolver"

Ale zakręciłeś ten kod, tworzysz timer który usuwa pistolet (0.3) i dajesz R8 czyli najprawdopodobniej go też usunie.

A i on usuwa tylko pistolet nic więcej.

W temacie: [Linux] Dodanie prędkości (m_flLaggedMovementValue) - warning 213: tag mismatch

02.01.2016 18:52

Masz użyć GetClientAuthId zamiast GetClientAuthString

W temacie: [Linux] Dodanie prędkości (m_flLaggedMovementValue) - warning 213: tag mismatch

02.01.2016 18:34

SetEntPropFloat(client, Prop_Send, "m_flLaggedMovementValue", 2.0);

Tak możesz a nawet musisz dziesiętną, ponieważ wartość jest w float.

W temacie: Plugin/Komenda na zmiane graczom na 1hp

26.12.2015 01:43

Masz plugin w załączniku