Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Jakubiak - zdjęcie

Jakubiak

Rejestracja: 24.08.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.01.2018 01:50
-----

#486259 [ROZWIĄZANE] Widzi niewidzialnych item

Napisane przez dasiek w 02.12.2012 21:44

public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
  
	    if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
			    return;
  
	    if(informacje_przedmiotu_gracza[host][0]!=NUMER_ITEMU)
			    return;
  
	    set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}

i dodajesz do plugins_init
	    register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)

zamiast NUMER_ITEMU wpisujesz numer itemu który ma mieć takową niewidzialność
  • +
  • -
  • 2


#407169 [ROZWIĄZANE] Problem z HE 1/2 u klasy

Napisane przez dasiek w 06.05.2012 09:17

jeśli ma mieć 1/2 szansy musisz zrobic losowanie z dwóch liczb randomem. w sma sprawdzenie czy klasa to Jakub i czy bd miala natychmiastowe zabicie wyglada tak

|| klasa_gracza[idattacker] == Jakub && random_num(1,2) == 1

Sma gotowego w zaloczniku

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#323711 Zwiększenie limitu statystyk

Napisane przez ZepA*** w 19.11.2011 13:07

Poszukaj takiego kodu:

  case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id]<XXX)
inteligencja_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety.");

}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id]<XXX)
zdrowie_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety.");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id]<XXX)
wytrzymalosc_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety.");

}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<XXX)
kondycja_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety.");
}


Znajduje sie w

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)


i w miejsca XXX wstaw te 5000 albo ile tam chcesz.
Pozniej skompiluj i bedzie dzialac
  • +
  • -
  • 2


#299239 Prośba o szybką kompilację

Napisane przez ParadisO w 23.09.2011 15:03

Masz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#297736 Problem z dodaniem opcji posiadania 2 itemów

Napisane przez radim w 19.09.2011 07:27

Dwóch itemów nikt Ci nie zrobi(w każdym bądź razie ja tak uważam i każdy inny też), jedynie co możesz to http://amxx.pl/topic...n-na-perki-v20/
  • +
  • -
  • 1


#297687 Problem z kompilacją.

Napisane przez radim w 18.09.2011 20:34

Trzymaj
  • +
  • -
  • 1


#297735 Problem z kompilacją.

Napisane przez radim w 19.09.2011 07:25

Dodałeś:
case 10:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == xx
give_item(id, "weapon_knife")
}
Do public Odrodzenie, a case z przeddmiotami to daje się do public DajPrzedmiot.

@up już nie pleć takich głupot, bez obejrzenia sma z samych errorów g*wno się dowiesz
  • +
  • -
  • 1


#240120 Item dodający statystyki

Napisane przez Goliath w 22.04.2011 13:19

EDIT: Czekaj, źle. Dodaj do DajPrzedmiot, do switch:
case nr. itemu:
{
zdrowie_gracza[id] += 250;
wytrzymalosc_gracza[id] += 100;
kondycja_gracza[id] -= 10;
}

To na początek UsunPrzedmiot:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr. itemu)
{
zdrowie_gracza[id] -= 250;
wytrzymalosc_gracza[id] -= 100;
kondycja_gracza[id] += 10;
}

To na początek ZapiszDane:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr. itemu)
{
zdrowie_gracza[id] -= 250;
wytrzymalosc_gracza[id] -= 100;
kondycja_gracza[id] += 10;
}

A to na koniec ZapiszDane:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr. itemu)
{
zdrowie_gracza[id] -= 250;
wytrzymalosc_gracza[id] -= 100;
kondycja_gracza[id] += 10;
}

  • +
  • -
  • 1


#240092 jak zrobić item 1/xx za pomocą random_num

Napisane przez Goliath w 22.04.2011 12:31

I kiedy już to zrobię w opisie przedmiotu mogę napisać, że masz szansę "1/LW" na natychmiastowe zabojstwo?

Tak. Jeśli dobrze zrobisz, to nie powinno się bugować.
  • +
  • -
  • 1


#240083 jak zrobić item 1/xx za pomocą random_num

Napisane przez Goliath w 22.04.2011 12:19

Do funkcji DajPrzedmiot, w switch dodaj:
case Nr. itemu:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] == random_num(2, 10);
}

A to do TakeDamage:
	if(weapon == CSW_SCOUT)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == Nr. itemu && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1)
damage = float(health);
}

  • +
  • -
  • 2


#226140 Nie otrzymuje sie przedmiotów

Napisane przez SpiewaK w 16.03.2011 21:11

Spróbuj zmienić
new nowe_doswiadczenie = 0;

nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;


na

new nowe_doswiadczenie = 8000;

  • +
  • -
  • 1


#226091 Nie otrzymuje sie przedmiotów

Napisane przez SpiewaK w 16.03.2011 19:23

Dodaj

if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0]) DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));


na końcu funkcji Death
  • +
  • -
  • 1


#225699 Zrobienie itemka dodającego prędkość

Napisane przez CreatiVe01 w 15.03.2011 18:22

Tutaj masz schematy, i co tam chcesz:

[CoD Stary] Jak zrobić item dający +x statystyk - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[CoD Stary] Jak zrobić item dodający obrażenia [CodMod Stary] - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[CoD Stary] Jak zrobić item - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[CoD Stary] Jak zrobić nowy item ? - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[CoD Stary] Jak zrobić item czasowy? - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[CoD Stary] Jak zrobic item/klase Auto BH - AMXX.pl: Support AMX Mod X


#225658 Error z du*y. Błąd przy kompilacji

Napisane przez SpiewaK w 15.03.2011 16:50

W załączniku poprawka ;)

Pierwsza szybkość zmiana z 0 na 0.0, a reszta to już "lekkie" błędy ;)

Pozdrawiam!

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#224119 Jak zrobic klasie 1/x z broni ?

Napisane przez BraciiK w 11.03.2011 17:19

Szukasz:

if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)

pod tym dodajesz

if(weapon == CSW_TWOJA_BRON) // twoja bron
{
if((klasa_gracza[idattacker] == TWOJA_KLASA && random(15) == 1)) // klasa bedzie miala 1/15 z danej broni
damage = float(health);
}