Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z kompilacją.Proszę mistrzów o przekompilowanie i opisanie błędu.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jakubiak

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 18.09.2011 20:30

Cześć. Proszę kogoś, kto ogarnia errory o naprawienie i przekompilowanie .sma, które jest w załączniku.

Przy kompilacji wyskakuje, że błąd niby w linijce: 851, ale ja tam nic nie widzę, więc nie wiem o co chodzi.

Błędy:
QTM_CodMod.sma(851) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(851) : error 014: invalid statement; not in switch
QTM_CodMod.sma(851) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(851) : error 001: expected token: ";", but found ":"
QTM_CodMod.sma(851) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(851) : fatal error 107: too many error messages on one line

Proszę o przekompilowanie i napisanie, co jest nie tak. Z góry dzięki, za pomoc +

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 18.09.2011 20:34

Trzymaj
  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 Jakubiak

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 18.09.2011 20:37

A mógłbyś powiedzieć, jak to zrobiłeś?
  • +
  • -
  • 0

#4 Dr. Weed

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:76
  • GG:
  • Imię:Matthew
  • Lokalizacja:Amsterdam
Offline

Napisano 18.09.2011 21:00

czytaj bledy.. cos poza switchem brak srednika a tego 3 tak bez kodu ciezko mi powiedziec : P
178.32.240.188:27015 cod mod

178.32.240.188:27016 super hero

178.32.240.188:27031 ffa+bf2

#5 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 19.09.2011 07:25

Dodałeś:
case 10:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == xx
give_item(id, "weapon_knife")
}
Do public Odrodzenie, a case z przeddmiotami to daje się do public DajPrzedmiot.

@up już nie pleć takich głupot, bez obejrzenia sma z samych errorów g*wno się dowiesz

Użytkownik radim edytował ten post 19.09.2011 07:25

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych