Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

jak zrobić item 1/xx za pomocą random_num

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jakubiak

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 22.04.2011 12:11

Witam. Chciałem zrobić item, który daje nam scouta z mocą generowaną losowo. Chcę, aby wiatróweczka miała minimalnie 1/2 a maksymalnie 1/10.

Umiem jedynie zrobić item, który zawsze daje np. 1/4 a nie inne wartości.

Wiem już, że aby zrobić takiego scouta robimy tak:
if(weapon == CSW_SCOUT)
	{
		if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 34 && random(3) == 1)
			damage = float(health);

Ale jak zrobić item, który będzie miał losowo 1/2 lub 1/3 albo 1/xx albo 1/6 i tak maksymalnie do 1/10?

Proszę o pomoc:/
  • +
  • -
  • 0

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 22.04.2011 12:19

Do funkcji DajPrzedmiot, w switch dodaj:
case Nr. itemu:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] == random_num(2, 10);
}

A to do TakeDamage:
	if(weapon == CSW_SCOUT)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == Nr. itemu && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1)
damage = float(health);
}

  • +
  • -
  • 2

#3 Jakubiak

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 22.04.2011 12:27

I kiedy już to zrobię w opisie przedmiotu mogę napisać, że masz szansę "1/LW" na natychmiastowe zabojstwo?

Bo gdy wcześniej tak robiłem na serwerze czytało to jako "1/0" i item był zbugowany(znaczy nadal było tylko 1/4)
  • +
  • -
  • 0

#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 22.04.2011 12:31

I kiedy już to zrobię w opisie przedmiotu mogę napisać, że masz szansę "1/LW" na natychmiastowe zabojstwo?

Tak. Jeśli dobrze zrobisz, to nie powinno się bugować.
  • +
  • -
  • 1

#5 Jakubiak

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 22.04.2011 12:32

Dzięki wielkie za pomoc. Temacik myślę, że można zamknąć:)

Wszystko wyjaśnione i przyszłym pokoleniom pewnie się przyda.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych