Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ReeBok1993 - zdjęcie

ReeBok1993

Rejestracja: 19.08.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.05.2014 10:19
-----

#376805 Cod Mod by ReeBok

Napisane przez ReeBok1993 w 07.03.2012 18:15

Wersja bez itemu Ubrania zabójcy, który był zbyt dobry ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#341064 Tarcza SWAT nie dziala!

Napisane przez ReeBok1993 w 28.12.2011 15:51

Były już tematy na ten temat wystarczy poszukać.
  • +
  • -
  • 0


#340036 [ROZWIĄZANE] napisanie klasy (muszę ją mieć bo admin mnie zabije)

Napisane przez ReeBok1993 w 26.12.2011 17:43

Łap ;)

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>


new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Msciciel";
new const opis[] = "Posiada jedna rakiete, 1/7 szans na odbicie pocisku";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}

public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;

public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[this])
return HAM_IGNORED;

if(random(7))
return HAM_IGNORED;

cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_SUPERCEDE;
}


  • +
  • -
  • 2


#327405 Przerobienie klas. (Na ciche chodzenie i premium)

Napisane przez ReeBok1993 w 27.11.2011 17:27


#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>


new const nazwa[] = "Strzelec Wyborowy";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = -38;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
set_user_footsteps(id, 1);
}

public cod_perk_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_user_footsteps(id, 0);
}

Moja klasa :D

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#define CZAS 5 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI
new const nazwa[] = "Predator";
new const opis[] = "Ma 5 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 10% wiecej obrazen z famasa, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
ResetHUD(id);
set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;

if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
return;
}

wykorzystal[id] = true;

set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
set_task(CZAS.0, "wyłącz", id);

message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(CZAS)
message_end()
}
public wyłącz(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;

set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
wykorzystal[id] = false;
}
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;

if(!ma_klase[host])
return;

set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_FAMAS)
return HAM_IGNORED;

cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 1


#307164 Perk Lowca Headow

Napisane przez ReeBok1993 w 13.10.2011 18:03

Za strzał w głowę otrzymujemy doświadczenie
:)
Dziękuje temu kto mi pomógł ( nie pamiętam kto :D )

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 9


#307162 Klasa Predator

Napisane przez ReeBok1993 w 13.10.2011 18:02

Wzorowałem się na predatorze z filmu :)

Opis:
Nazwa: Predator
Opis: Ma 5 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 10% wiecej obrazen z famasa, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja
Bronie: FAMAS, HEGRENADE
Zdrowie: 20
Kondycja: 10
Inteligencja: 5
Wytrzymalosc: 15


Stworzyłem tą klase gdyż na serwerze którym się zajmowałem była plaga niewidzialanych klas i perków :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 11


#301597 Proszę o klasy !

Napisane przez ReeBok1993 w 29.09.2011 15:52

Łap :)

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Szakal";
new const opis[] = "Widzi niewidzialnych";
new const bronie = 1<<CSW_G3SG1;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 38;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;

if(!ma_perk[host])
return;

set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}

  • +
  • -
  • 1


#268185 Szukam pluginu który przedstawiam na screenie

Napisane przez ReeBok1993 w 09.07.2011 17:42

To jest w pluginie Spree

Najlepszy gracz rundy - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#245678 Cod Mod by ReeBok

Napisane przez ReeBok1993 w 04.05.2011 15:50

Dołączona grafika
Mamy 16 klas(13 zwykłych i 3 premium) do wyboru, każda z nich ma inne bronie oraz umiejętności.

Mamy także 49 Itemów ułatwiających grę.

Dołączona grafika
say /reset - resetuje statystyki gracza
say /klasa - otwiera menu wyboru klasy
say /klasy - otwiera menu z opisami klas
say /wyrzuc - wyrzuca przedmiot
say /przedmiot - pokazuje informacje o przedmiocie 
say /sklep - wejście do sklepu

Dołączona grafika
cod_addexp "Nick" "ExP to add"
cod_remexp "Nick" "ExP to remove"
cod_setlvl "Nick" "LvL to add"
cod_giveitem "Nick" "Nr_Itemu"

Tylko admin z flagą "A" może użyć powyższych komend.

Dołączona grafika
cod_killxp - ustala ilość doświadczenia za zabójstwo
cod_bombxp - ustala ilość doświadczenia za podlozenie/rozbrojenie bomby
cod_winxp - ustala ilość doświadczenia za wygraną rundę przez twój team

Dołączona grafika
Standardowa.



Szczegółowy opis dodanych klas:
Rambo (Klasa Premium):
M4A1 i AK, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok.

Szturmowiec:
M4A1 i DEAGLE, jedna rakiete, 115hp, 95% biegu, 140 pancerza.

SWAT:
TMP, DEAGLE i FLASH, 120hp, 120% biegu, 100 pancerza, nie dzialaja na ciebie zadne przedmioty.

Tropiciel (Klasa Premium):
GALIL, smiertelnie rani nozem, widzi wszystkich zywych graczy na radarze, 110hp, 120% biegu, 100 pancerza.

Spadochroniarz:
MP5, spadochron, auto BH, ma wszystkie granaty, 120hp, 110% biegu, 50 pancerza.

Mroczny Ninja:
DEAGLE i noz, prawie niewidoczny, cicho i bardzo szybko biega, podwojny skok, 90hp, 140% biegu, 75 pancerza.

Inzynier:
SCOUT i KRIEG, defuser, 100hp, 125% bigu, 75 pancerza, +40 dmg z scouta.

ProSniper (Klasa Premium):
AWP, 1/1 z AWP, wszystkie granaty, 110hp, 110% biegu, 100 pancerza.


Szczegółowy opis dodanych Itemów:
Pas Szeryfa:
Dostajesz Deagla, zadajesz nim 2x wieksze obrazenia.

Scout Sniper:
Masz 1/2 z scout'a.

Pierscien EXP'a:
Za kazdego fraga dostajesz +50exp'a.

Peleryna Niewidka:
Jestes w polowie niewidzialny.

Naboje Terminatora:
Zadajesz 30 obrazen wiecej, ale tracisz 35hp.

Ekwipunek Sapera:
Dostajesz 2 miny.

Marzenie CT:
Dostajesz m4a1 i 1/15 szans na zabicie przeciwnika.

Marzenie TT:
Dostajesz ak47 i 1/15 szans na zabicie przeciwnika.

Bron Piechura:
Dostajesz m249(Krowa).

Niesmiertelnosc:
Po nacisnieciu E jestes niesmiertelny przez 5 sek.

Pierwsza Pomoc:
Dostajesz 2 apteczki.

Pioro Orla:
Masz mniejsza grawitacje.

Tajemnica Komandosa:
Natychmiastowe zabicie z noza, cicho biegasz.

Buty ReeBok'a:
Biegasz 2 razy szybciej.

Czlowiek Widmo:
Po nacisnieciu E mozesz przechodzic przez sciany przez 7 sek.

Dezintegracja: ( ciekawy item )
Masz 1/2 szans na ukrycie celownika u atakowanego na 5 sek.

Bezlik Ammo: ( ciekawy item )
Cały czas masz pełny magazynek.

Fart Strzelca:
Masz 1/5 szans na zabicie z USP/GLOCK.

Ubranie Zabojcy:
Twoja widocznosc jest zredukowana do 1% i posiadasz 1/1 z noza.

Sekret Rusher'a:
Dostajesz M3 i 1/3 szans na zabicie przeciwnika.

Reduktor: ( ciekawy item )
Dostajesz HP w postaci polowy zadanych obrazen.


Proszę o zgłaszanie bugów! ( jeśli są :P )

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7


#242033 Item dodajacy szybkosc

Napisane przez ReeBok1993 w 26.04.2011 14:13

Ok dzięki działa :)
wpisałem 50.0 ale malo widoczne było więc zeby się upewnić dałem 150.0 i działa
+
  • +
  • -
  • 1