Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Przerobienie klas. (Na ciche chodzenie i premium)

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Miusk

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:19
  • Lokalizacja:Sierakowice
Offline

Napisano 27.11.2011 16:56

Witam
Chodzi o to że dopiero się ucze robić servy itd. i mam problem z 2 klasami.
A więc:

W klasie Strzelec próbowwałem dodać Ciche chodzenie i niestety nie wychodzi mi.
Oto .sma
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Strzelec Wyborowy";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = -15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}




Oraz 2 klasa to Predator.
Przerobienie go na premium. Flaga H
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#define CZAS 5 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI
new const nazwa[] = "Predator";
new const opis[] = "Ma 5 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 10% wiecej obrazen z famasa, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ResetHUD(id);
set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;

if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
return;
}

wykorzystal[id] = true;

set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
set_task(CZAS.0, "wyłącz", id);

message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(CZAS)
message_end()
}
public wyłącz(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;

set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
wykorzystal[id] = false;
}
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;

if(!ma_klase[host])
return;

set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_FAMAS)
return HAM_IGNORED;

cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


pomoże ktoś? Proszę o wysłanie samego .sma
Już sam je skompiluje.
Wiem że to błachostki ale sie ucze dopiero.
Dam +
  • +
  • -
  • 0

#2 ReeBok1993

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:82
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.11.2011 17:27


#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>


new const nazwa[] = "Strzelec Wyborowy";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = -38;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
set_user_footsteps(id, 1);
}

public cod_perk_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_user_footsteps(id, 0);
}

Moja klasa :D

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#define CZAS 5 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI
new const nazwa[] = "Predator";
new const opis[] = "Ma 5 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 10% wiecej obrazen z famasa, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
ResetHUD(id);
set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;

if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
return;
}

wykorzystal[id] = true;

set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
set_task(CZAS.0, "wyłącz", id);

message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(CZAS)
message_end()
}
public wyłącz(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;

set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
wykorzystal[id] = false;
}
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;

if(!ma_klase[host])
return;

set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_FAMAS)
return HAM_IGNORED;

cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


Użytkownik ReeBok1993 edytował ten post 27.11.2011 17:31

  • +
  • -
  • 1

#3 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 27.11.2011 18:11

@up
Rebook, to premium Twoje nie będzie działać.

@topic
Trzymaj działające:
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#define CZAS 5 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI
new const nazwa[] = "Predator";
new const opis[] = "Ma 5 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 10% wiecej obrazen z famasa, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
public plugin_init() {
  register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK");

  cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

  register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
  register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);

  RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

  msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}
public cod_class_enabled(id)
{
        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
        {
                client_print(id, print_chat, "Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
                return COD_STOP;
        }
        ma_klase[id] = true;
        ResetHUD(id);
        set_pev(id, pev_gravity, 0.6);

        return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
  ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
  if(!is_user_alive(id))
  return;
  
  if(wykorzystal[id])
  {
  ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
  return;
  }

  wykorzystal[id] = true;

  set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
  set_task(CZAS.0, "wyłącz", id);

  message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
  write_short(CZAS)
  message_end()
}
public wyłącz(id)
{
  if(!is_user_connected(id)) return;

  set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
public ResetHUD(id)
{
  if(ma_klase[id])
  set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
  wykorzystal[id] = false;
}
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
  if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
  return;
  
  if(!ma_klase[host])
  return;
  
  set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
  if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

  if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;

  if(!(damagebits & (1<<1)))
  return HAM_IGNORED;
  
  if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_FAMAS)
  return HAM_IGNORED;
  
  cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.0, idinflictor, damagebits);
  
  return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#4 Miusk

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:19
  • Lokalizacja:Sierakowice
Offline

Napisano 27.11.2011 19:53

rebok tego strzelca nie idzie skomplilować błąc w lini 21

chyba że ty spróbuj skompilować
Tylko zmieniłem wartości:
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = -15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 15;
  • +
  • -
  • 0

#5 Enson

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 159
Profesjonalista

  • Postów:269
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 27.11.2011 23:12

teraz ci sie skompiluje:
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Strzelec Wyborowy";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = -15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 15;
new ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
set_user_footsteps(id, 1);
}

public cod_perk_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_user_footsteps(id, 0);
}

Użytkownik Enson edytował ten post 27.11.2011 23:12

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
Oferuje pomoc: Tworzenie klas/perkow/pluginów na cod modzie oraz pomoc techniczna przy serwerach/sieci. Pomoc poza forum - odplatna

#6 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 28.11.2011 07:50

@up
nadal się nie skompiluje...

@topic
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Strzelec Wyborowy";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = -15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 15;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
                register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
          
                cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
                ma_klase[id] = true;
                set_user_footsteps(id, 1);
}

public cod_perk_disabled(id)
{
                ma_klase[id] = false;
                set_user_footsteps(id, 0);
}

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#7 Enson

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 159
Profesjonalista

  • Postów:269
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 28.11.2011 14:35

@up
jak nie..
mi sie kompiluje -.^
  • +
  • -
  • 0
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
Oferuje pomoc: Tworzenie klas/perkow/pluginów na cod modzie oraz pomoc techniczna przy serwerach/sieci. Pomoc poza forum - odplatna

#8 Miusk

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:19
  • Lokalizacja:Sierakowice
Offline

Napisano 28.11.2011 15:28

A ten Predator się teraz buguje...
Nie idzie wączyć niewydzialnoścni (nie pokazuje się pasek trwania) a jest niewidzialny cały czas. po zmianie klasy tak samo. inna klasa jest niewidzialna
  • +
  • -
  • 0

#9 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 28.11.2011 17:44

@up
jak nie..
mi sie kompiluje -.^

Kompilować to się kompiluje, ale trzeba było
new ma_klase[33];
zamienić na
new bool:ma_klase[33];

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych