Pierwsze co chciałem przerobić to dodać dodatkowe menu.Efekt Mojej pracy ...
menu.inl
public resetmenu(id)
{
if (!get_pcvar_num(gPcvarBF2Active))
return PLUGIN_CONTINUE;
new menu = menu_create("\rBF2: Restart statystyk", "menu_handler");
menu_additem(menu, "\wZrestartuj Moje statystyki", "0", USER_RESET);
menu_additem(menu, "\wZrestartuj statystyki serwera", "1", ADMIN_RESET);
menu_additem(menu, "\wWstecz", "8", USER_RESET);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menuselection[id]=MENU_RESET;
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
case MENU_RESET:
{
switch (key)
{
case 0: resetme(id);
case 1: resetserver(id);
}
}
Ale nie da się tego przekompilować ;( niżej podaję błędy...
C:\Program Files\AMX Mod X\files\base\scripting\bf2/menu.inl(190) : error 017: undefined symbol "MENU_RESET" C:\Program Files\AMX Mod X\files\base\scripting\bf2/menu.inl(318) : error 017: undefined symbol "MENU_RESET"
Wydaje Mi się że nie ma definicji tego "MENU_RESET" ale nie wiem gdzie dodać definicję.
BTW: Chciał bym jeszcze uzyskać efekt opcji cofnięcia pod klawiszem 9 oraz wyjściem pod klawiszem 0
I druga sprawa ...
Chciał bym dodać dźwięk przy "Green flashu"
badgepowers.inl
if ( givenitem )
screen_flash(id, 0, 255, 0, 100); //Green screen flash
Dodałem już w głównym .sma VAR'a
new gSoundAddHP[] = "bf2rank/dzwiek.wav"; //
forwards.inl
public plugin_precache()
{
new tempSound[64];
formatex(tempSound, charsmax(tempSound), "sound/%s", gSoundRank);
if ( !file_exists(tempSound) )
{
copy(gSoundRank, charsmax(gSoundRank), "buttons/bell1.wav");
}
formatex(tempSound, charsmax(tempSound), "sound/%s", gSoundBadge);
if ( !file_exists(tempSound) )
{
copy(gSoundBadge, charsmax(gSoundBadge), "fvox/bell.wav");
}
formatex(tempSound, charsmax(tempSound), "sound/%s", gSoundAddHP);
if ( !file_exists(tempSound) )
{
copy(gSoundAddHP, charsmax(gSoundAddHP), "fvox/bell.wav");
}
precache_sound(gSoundRank);
precache_sound(gSoundBadge);
precache_sound(gSoundAddHP);
I co dalej ? : )
I jak już piszę to czy dało by radę podpiąc colorchat.inc pod to ?
hud.inl
new nextrankxp = floatround(gRankXP[nextrank] * get_pcvar_float(gPcvarXpMultiplier));
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) )
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank]);
}
else
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d Odznaki: %d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, numofbadges[id], gRankName[rank]);
}
}
Liczę na szybką odpowiedź