new nextrankxp = floatround(gRankXP[nextrank] * get_pcvar_float(gPcvarXpMultiplier));
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) )
{
ColorChat(id, GREEN, "[BF2]^x03 Zabicia:^x04 %d/%d ^x03 Ranga:^x04 %s", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank]);
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "[BF2]^x03 Zabicia:^x04 %d/%d ^x03Odznaki:^x04 %d ^x03 Ranga:^x04 %s", totalkills[id], nextrankxp, numofbadges[id], gRankName[rank]);
}
}
O to chodziło? I na samej górze dopisujesz#include <ColorChat>
Teoretycznie jest to dobrze.W praktyce nie jest to wyświetlane na serwerze cały czas.Tylko jako jedna wiadomość na 'starcie' a efekt końcowy powinien być inny.Ten 'hud' powinien być wyświetlany cały czas.