Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

SpiewaK - zdjęcie

SpiewaK

Rejestracja: 01.08.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.07.2013 23:58
-----

#372950 Czy sieć serwerów jest działalnością gospodarczą??

Napisane przez Droso w 29.02.2012 15:01

Podatki płacisz mi do ręki.
  • +
  • -
  • -1


#264733 [SQL]SelectHandle i funkcja z id

Napisane przez R3X w 30.06.2011 20:42

na końcu funkcji masz
Data[],DataSize
to są dane które nadeśle w SQL_ThreadQuery


new data[1];
data[0] = id;
SQL_ThreadQuery(gTuple, "SelectHandle", "SELECT 1", data, sizeof(data));



public SelectHandle(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize){
    new id = data[0];

}

Jak poradziłeś sobie inaczej to pamiętaj o tym przy następnym selekcie :)
  • +
  • -
  • 1


#226178 Jak pobrać nazwę granatu?

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 16.03.2011 23:05

To nie pomogło mi. Jakieś inne odpowiedzi?

Co ci niby nie pomogło?
Dostałeś źródło gotowego pluginu w którym jest "wykrywanie" typu granatu.
Wystarczy przeanalizować plugin lub dostosować go do własnych wymagań.

Mało? Może jeszcze napisać plugin za ciebie?
  • +
  • -
  • 2


#171176 [QTM COD:MW Mod] Komenda /daj

Napisane przez Jagoda w 14.09.2010 17:57

Jeżeli już taki jest usuńcie
Siema dzisiaj pokaże wam jak zrobic komędę /daj
ktora służy do oddawania itemow innemu graczowi
Zaczynamy:
Szukamy

register_clcmd("say /wyrzuc", "WyrzucPrzedmiot");

Dodajemy pod

register_clcmd("say /daj", "OddajPrzedmiot");

Na koniec kodu dodajemy

new oddaj_id[33];
new bool:dostal_przedmiot[33];

public OddajPrzedmiot(id)
{
new menu = menu_create("Oddaj przedmiot", "OddajPrzedmiot_Handle");
new cb = menu_makecallback("OddajPrzedmiot_Callback");
new numer_przedmiotu;
for(new i=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;
oddaj_id[numer_przedmiotu++] = i;
menu_additem(menu, nazwa_gracza[i], "0", 0, cb);
}
menu_display(id, menu);
}

public OddajPrzedmiot_Handle(id, menu, item)
{
if(!is_user_connected(oddaj_id[item]))
{
client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono rzadanego gracza.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(dostal_przedmiot[id])
{
client_print(id, print_chat, "Musisz poczekac 1 runde.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!informacje_przedmiotu_gracza[id][0])
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego przedmiotu.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[oddaj_id[item]][0])
{
client_print(id, print_chat, "Ten gracz ma juz przedmiot.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true;
DajPrzedmiot(oddaj_id[item], informacje_przedmiotu_gracza[id][0]);
informacje_przedmiotu_gracza[oddaj_id[item]][1] = informacje_przedmiotu_gracza[id][1];
client_print(id, print_chat, "Przekazales %s graczowi %s.",nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]] , nazwa_gracza[oddaj_id[item]]);
client_print(oddaj_id[item], print_chat, "Dostales %s od gracza %s.",nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]] , nazwa_gracza[id]);
UsunPrzedmiot(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public OddajPrzedmiot_Callback(id, menu, item)
{
if(oddaj_id[item] == id)
return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}

Zapisujemy zamykamy kompilujemy i koniec gotowe :D


#215148 Przenoszenie lvl

Napisane przez byCZUS w 12.02.2011 16:44

Napisałem plugin który przenosi lvl między dwoma klasami, na prośbę jednego z użytkowników.

Na sam początek trzeba sprawdzić czy mamy poprawny nativ, ponieważ został on naprawiony dopiero w najnowszej ver mod'a.

A więc tak odpalamy QTM_CodMod.sma i szukamy

public PobierzNazweKlasy(klasa, Return[], len)

Jeśli kod jest poprawny to powinien wyglądać tak:

public PobierzNazweKlasy(klasa, Return[], len)
{
if(klasa <= ilosc_klas)
{
param_convert(2);
copy(Return, len, nazwy_klas[klasa]);
}
}


Lecz jeśli taki nie jest zamieniamy >= na <=. Kompilujemy plugin i wgrywamy na ftp. Teraz przechodzimy do "głównej części programu". Wgrywamy plugin(załącznik) i można już sobie przenosić poziomy :]
Sposób użycia pluginu: w consoli wpisujemy

cod_przenies <nick> <id starej> <id nowej>

Po tej czynności powinno nas przenieść na nową klasę. Jeśli nie wiesz jakie ID mają klasy specjalnie dodałem opcję sprawdzenia. Służy do tego funkcja

lista_klas
To tyle myślę że się przyda :]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 18