Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

V3ko - zdjęcie

V3ko

Rejestracja: 31.07.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.12.2013 08:00
*****

#354735 Naprawienie CurWeapon bez errorów!!!

Napisane przez V3ko w 28.01.2012 13:52

A ja mam nadal błędy.
  • +
  • -
  • 1


#351161 [ROZWIĄZANE] Nazwa dla sieci Serverów

Napisane przez V3ko w 18.01.2012 21:19

cs-sam_sobie_nie_wymysle

Pytasz się chyba po to, żeby nie mieć czegoś unikatowego, a to chwila myślenia i można mieć fajną domene.
  • +
  • -
  • 1


#342497 Sklep CoD NowY

Napisane przez V3ko w 30.12.2011 19:39

Łap w załączniku.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#342281 Na jaka flage jest ten VIP ?

Napisane przez V3ko w 30.12.2011 14:13

Na H czyli na t aby komuś dodać musi mieć flagi np. "tz"
  • +
  • -
  • 1


#342148 Funkcja do sklepu

Napisane przez V3ko w 30.12.2011 10:12

if(kasa >= m_sprzedaj)
{
cs_set_user_money(id, kasa-m_sprzedaj);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Dostales +5 monet .!");

jeśli dodasz tutaj np. Monety[id] += 5; to tak
  • +
  • -
  • 1


#342113 [ROZWIĄZANE] Wywolanie funkcji po najechaniu na gracza

Napisane przez V3ko w 30.12.2011 09:03

get_user_aiming odpowiada za najechanie, a za sprawdzenie statustext o ile się nie mylę, a jeśli chodzi o wciśnięcie guziku to daj warunek na najechanie, że jeśli pokaże XXX to wtedy dopiero będzie aktywny przycisk.
  • +
  • -
  • 1


#341951 Funkcja do sklepu

Napisane przez V3ko w 29.12.2011 21:20

np. tam gdzie masz dodanie kasy za sprzedanie wpisz np. Moneta[id] += 5; i wtedy doda 5 monet, powiedziałbym gdzie dokładnie jakbys dał .sma
  • +
  • -
  • 1


#341940 Crash serwera przez QTM ?

Napisane przez V3ko w 29.12.2011 21:05

I daj od razu .sma jak bedziesz dawać logi.
  • +
  • -
  • 1


#340839 [ROZWIĄZANE] Zabijaka czy hostvision

Napisane przez V3ko w 28.12.2011 10:30

Cóż no, miałem na zabijace serwer i ciężko się dogadać z nimi. Względem pingów nie było źle (kiedyś) ostatnio od miesiąca - dwóch, pingi są notorycznie podwiększone oraz fps nie są stabilne. Często padają, też im maszyny no ale cóż. Z tych dwóch no to jednak HostVision, ale fakt faktem oferty ciekawej to oni nie mają. W tych samych cenach można kupić serwer u GameSol bądź TSerwery.
  • +
  • -
  • 1


#338749 Crashuje Serwer

Napisane przez V3ko w 23.12.2011 18:23

Jeśli dopiszesz do komendy startowej -hlbeta to oczywiste, że dla wersji z hlbeta, wgraj też autobuyfix, a jeśli nie dopisałeś to wejdź na serwer wpisz status i skopiuj co wyskoczy.
  • +
  • -
  • 1


#335436 [ROZWIĄZANE] co range dodatkowy exp

Napisane przez V3ko w 17.12.2011 14:32

Pomogłem na steam. Jak coś to new i; zamień na new i[33]; itd.
  • +
  • -
  • 1


#332994 Klasa wyrzucająca bronie/ukrywająca celownik

Napisane przez V3ko w 11.12.2011 12:11

Wyrzucanie broni:

do plugin_init dodaj
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");

na koniec .sma klasy dodaj
public Damage(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);

if(!is_user_alive(idattacker))
return;

if(!ma_klase[idattacker])
return;

if(random_num(1, 6) != 1)
return;

client_cmd(id, "drop");
}

szanse zmieniasz tutaj
if(random_num(1, 6) != 1)


co do tego drugiego zaraz wrzuce do siebie na serwer i potestuje jak zadziała to Ci wrzucę.
  • +
  • -
  • 1


#332795 Auto respawn do CoD Stary

Napisane przez V3ko w 10.12.2011 21:18

http://amxx.pl/topic...wy-autorespawn/ łap takiego
  • +
  • -
  • 2


#332284 crashe server + not debug enable

Napisane przez V3ko w 10.12.2011 10:09

Sprawdź teraz. Tylko pamiętaj aby zmienić nazwe na QTM_Codmod.sma ew. przy wrzucaniu dopiero możesz zmienić na QTM_Codmod.amxx :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#332136 crashe server + not debug enable

Napisane przez V3ko w 09.12.2011 21:59

Dopisz debug to QTM_Codmod.amxx, platynowych naboi, naboi kapitana, pulkownikow i daj logi po debugu.
  • +
  • -
  • 1