Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Lunatic - zdjęcie

Lunatic

Rejestracja: 30.07.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.07.2014 00:33
*****

#284437 Map Spawns Editor v1.0

Napisane przez Lunatic w 17.08.2011 23:37

Dołączona grafika
Za pomocą tego pluginu z łatwością można edytować, kasować i dodawać spawany na mapach za pomocą wygodnego menu.

Dołączona grafika
* amx_spawn_editor 1/0 // Włącz / Wyłącz edycję
* amx_editor_menu // Otwórz menu edycji

Dołączona grafika
// Standardowa
1. Plik Map_Spawns_Editor.amxx wrzucić do \addons\amxmodx\plugins
2. W pliku \addons\amxmodx\configs\plugins.ini dodać na koniec Map_Spawns_Editor.amxx
3. Plik map_spawns_editor.txt wrzucić do \addons\amxmodx\data\lang
4. Zresetować serwer lub zmienić mapę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 33


#280905 If gracz stoi w miejscu / biegnie / kuca

Napisane przez Lunatic w 10.08.2011 18:57

Ja wiem jak się kuca ale w public client_PreThink(id):

new button2 = get_user_button(id);
if(button2 & IN_DUCK) {

}
  • +
  • -
  • 1


#279896 Problem z tablicą -> Dużo Warnings

Napisane przez Lunatic w 08.08.2011 21:41

Tak speedkill123 przechowuje tam speed, grawitacje i hp.

Kurcze, bo mi zależało żeby to było w jednej tablicy.
  • +
  • -
  • -1


#278414 szukam gungame xp mod i zm lub samego zm xp moda

Napisane przez Lunatic w 05.08.2011 22:03

Pokombinuj w cfg.
  • +
  • -
  • 1


#278026 All Flagi

Napisane przez Lunatic w 05.08.2011 12:17

Wystarczy chwile poszukać.
Flagi
  • +
  • -
  • 1


#221399 Prosty VIP.

Napisane przez Lunatic w 04.03.2011 09:55

Mogę ci to napisać odpłatnie jeśli chcesz.
  • +
  • -
  • -1


#219037 Block kill

Napisane przez Lunatic w 25.02.2011 07:34

Witam.
Przedstawiam wam plugin, który blokuje komendę kill na serwerze.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#216148 Menu dla CT i TT

Napisane przez Lunatic w 15.02.2011 17:56

Tak po mojemu:


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "ct_jail_menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "LucKy_skiLL"



public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /menu", "menu")


}

public menu(id)
{
if(get_user_team(id) == 2) {
new menu = menu_create("\rMenu dla Klawisza", "wybieranie_CT")
menu_additem(menu, "\wProwadz", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wOtworz cele", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wFreeDay menu", "3", 0)
menu_additem(menu, "\wWalka wiezniow", "4", 0)
menu_additem(menu, "\wPomoc", "5", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)

menu_display(id, menu, 0)
}
if(get_user_team(id) == 1) {
new menu = menu_create("\rMenu dla Wieznia", "wybieranie_T")
menu_additem(menu, "\wProwadz", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wOtworz cele", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wFreeDay menu", "3", 0)
menu_additem(menu, "\wWalka wiezniow", "4", 0)
menu_additem(menu, "\wPomoc", "5", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)

menu_display(id, menu, 0)
}
}

public wybieranie_CT(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)

new key = str_to_num(data)


switch(key)
{
case 1: {
client_cmd(id,"say /simon")
client_print(id, print_chat,"Jestes simonem, wydajesz rozkazy!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

case 2: {
client_cmd(id,"say /open")
client_print(id, print_chat,"Cele zostały otwarte!")
return PLUGIN_CONTINUE
}

case 3: {
client_cmd(id,"say /fd")
client_print(id, print_chat,"Wybierz FreeDay'a dla wszystkich lub dla poszczegolnych wiezniow!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 4: {
client_cmd(id,"say /box")
client_print(id, print_chat,"Walka wlaczona!")
return PLUGIN_CONTINUE
}

case 5: {
client_cmd(id,"say /help")
return PLUGIN_CONTINUE
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED

}

public wybieranie_T(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)

new key = str_to_num(data)


switch(key)
{
case 1: {
client_cmd(id,"say /simon")
client_print(id, print_chat,"Jestes simonem, wydajesz rozkazy!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

case 2: {
client_cmd(id,"say /open")
client_print(id, print_chat,"Cele zostały otwarte!")
return PLUGIN_CONTINUE
}

case 3: {
client_cmd(id,"say /fd")
client_print(id, print_chat,"Wybierz FreeDay'a dla wszystkich lub dla poszczegolnych wiezniow!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 4: {
client_cmd(id,"say /box")
client_print(id, print_chat,"Walka wlaczona!")
return PLUGIN_CONTINUE
}

case 5: {
client_cmd(id,"say /help")
return PLUGIN_CONTINUE
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED

}

  • +
  • -
  • 1


#210351 Nauka c++

Napisane przez Lunatic w 28.01.2011 17:44

Ja przeczytałem najpierw książkę i jeden tutorial na których się nauczyłem nawet i się odnajduję w pisaniu pluginów w amxx.
Niestety brak mi jeszcze doświadczenia.
Jako książkę polecam ci: Jerzy Grebosz "Symfonia C ++"
Jako darmowy tutorial: Od Zera Do Gier Kodera.
Radzę się uczyć na obu, ponieważ ja czasem czegoś nie zrozumiałem to patrzyłem do tutorailu ale w tutorialu nie było wszystkiego.
  • +
  • -
  • 1


#201328 Crash serwera

Napisane przez Lunatic w 30.12.2010 15:49

Problem rozwiązany. Problem tkwi w users.ini. Pewna osoba miała za długie hasło i z tego powodu crash szedł.
Oto wpis który powodował crash:
"konan" "asfkhk,jh,k.rtnkkfgnjn_deaglemaster" "tz" "a"

  • +
  • -
  • 1


#200225 Counter Strike 1.6 i Cstrike/Sprites

Napisane przez Lunatic w 27.12.2010 20:43

Proszę:
Sprites Download
  • +
  • -
  • 1


#157929 Robienie screenow

Napisane przez Lunatic w 07.08.2010 00:48

Wydaje mi się że to jet to: Ultimate ScreenShot v1.2 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Tylko zmień cvar:
amx_ss_design 3 //wyglad podczas i po zrobieniu ss [od 0 do 3]
  • +
  • -
  • 1


#157826 Robienie screenow

Napisane przez Lunatic w 06.08.2010 16:48

Zobacz to:
http://www.cscenter.pl/pluginy_amx_mod_x/93929-admin_screen_edit_caxixi.html
Lub to:
Ultimate ScreenShot v1.2
  • +
  • -
  • 1


#156924 Respawn

Napisane przez Lunatic w 03.08.2010 13:31

Zobacz to:

/* AMXX Mod script.
*
* © Copyright 2004, developed by Geesu
* This file is provided as is (no warranties).
*
* Changelog
* 1.1:
* Added /respawn command to spawn a player if they're dead
* Added a public cvar
* 1.0:
* Pistols are now given to players when they respawn
* sv_checkpistols cvar added, if this is set to 0, then players will always spawn with a pistol, otherwise they will only spawn with a pistol when it is not scoutzknivez and not a ka map
* sv_respawn cvar added, set this to 0 to disable the plugin
*/

new const VERSION[] = "1.1"

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define DISABLE_CS 0

// team ids
#define UNASSIGNED 0
#define TS 1
#define CTS 2
#define AUTO_TEAM 5

new bool:g_PistolsDisabled = false

public plugin_init(){

register_plugin("Respawn Forever", VERSION, "Pimp Daddy (OoTOAoO)")


register_cvar("sv_checkpistols", "1")
register_cvar("sv_respawn", "1")
register_cvar("respawn_forever_version", VERSION, FCVAR_SERVER)

register_clcmd("say","on_Chat")
register_clcmd("say_team","on_Chat")

register_concmd("say /respawn", "on_Death")
}

public on_Chat(id)
{
if ( !get_cvar_num("sv_respawn") )
{
client_print(id, print_chat, "* Respawn plugin disabled")
return PLUGIN_CONTINUE
}

new szSaid[32]
read_args(szSaid, 31)

if (equali(szSaid,"^"/respawn^"") || equali(szSaid,"^"respawn^""))
{
spawn_func(id)
}
}

public check_pistols()
{
/* Determine if we should give players a pistol or not */
if ( get_cvar_num("sv_checkpistols") )
{
set_task(1.0, "check_pistols")
new mapname[32]
get_mapname(mapname,31)
if ( containi(mapname,"ka_")!=-1 || containi(mapname,"scoutzknivez")!=-1 )
g_PistolsDisabled = true
}
}

public spawn_func(id)
{
new parm[1]
parm[0]=id

/* Spawn the player twice to avoid the HL engine bug */
set_task(0.5,"player_spawn",72,parm,1)
set_task(0.7,"player_spawn",72,parm,1)

/* Then give them a suit and a knife */
set_task(0.9,"player_giveitems",72,parm,1)
}

public on_Death()
{
if ( !get_cvar_num("sv_respawn") )
return PLUGIN_CONTINUE

new victim_id = read_data(2)

spawn_func( victim_id )

return PLUGIN_CONTINUE
}

public player_giveitems(parm[1])
{
new id = parm[0]

give_item(id, "item_suit")
give_item(id, "weapon_knife")

/* Determines if a players should be given a pistol */
if ( !g_PistolsDisabled )
{
new wpnList[32] = 0, number = 0, bool:foundGlock = false, bool:foundUSP = false
get_user_weapons(id,wpnList,number)

/* Determine if the player already has a pistol */
for (new i = 0;i < number;i++)
{
if (wpnList[i] == CSW_GLOCK18)
foundGlock = true
if (wpnList[i] == CSW_USP)
foundUSP = true
}

/* Give a T his/her pistol */
if ( get_user_team(id)==TS && !foundGlock )
{
give_item(id,"weapon_glock18")
give_item(id,"ammo_9mm")
give_item(id,"ammo_9mm")
}
/* Give a CT his/her pistol */
else if ( get_user_team(id)==CTS && !foundUSP )
{
give_item(id,"weapon_usp")
give_item(id,"ammo_45acp")
give_item(id,"ammo_45acp")
}
}

return PLUGIN_CONTINUE
}

public player_spawn(parm[1])
{
spawn(parm[0])
}

  • +
  • -
  • 1


#156811 SSy na cfg

Napisane przez Lunatic w 02.08.2010 20:04

Ultimate SS
  • +
  • -
  • 1