Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z tablicą -> Dużo Warnings


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lunatic

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:142
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 08.08.2011 20:31

Witam.
Mam problem z tablicą działa ona prawidłowo jednak kompilator wywala 18 Warnings:
Warning: Tag mismatch on line 291
Warning: Tag mismatch on line 291
Warning: Tag mismatch on line 292
Warning: Tag mismatch on line 292
Warning: Tag mismatch on line 293
Warning: Tag mismatch on line 293
Warning: Tag mismatch on line 294
Warning: Tag mismatch on line 294
Warning: Tag mismatch on line 295
Warning: Tag mismatch on line 295
Warning: Tag mismatch on line 296
Warning: Tag mismatch on line 296
Warning: Tag mismatch on line 297
Warning: Tag mismatch on line 297
Warning: Tag mismatch on line 298
Warning: Tag mismatch on line 298
Warning: Tag mismatch on line 299
Warning: Tag mismatch on line 299

Oto tablica:
new const RASY[9][5][] = {
		{ "Brak",	 "sm_zombie",	 "models/v_knife_sm_zombie.mdl", 	{102.00, 1.00, 1200, 0}, 	"-" },                 //291 linijka kodu
		{ "Zombie",	 "sm_zombie",	 "models/v_knife_sm_zombie.mdl", 	{105.00, 1.90, 9600, 0}, 	"-" },
		{ "Snork",	 "snork",	 "models/v_snork_hands.mdl", 	 	{410.00, 8.00, 2100, 0}, 	"+" },
		{ "Kontroller",	 "controller",	 "models/v_controller.mdl", 	 	{247.00, 7.90, 2500, 0}, 	"+" },
		{ "Pijawka",	 "krovosos",	 "models/v_krovosos_hands.mdl",		{257.00, 1.60, 9000, 8}, 	"+" },
		{ "Nibyolbrzym", "psevdogigant", "models/v_psevdogigant_hands.mdl", 	{225.00, 2.10, 3600, 4}, 	"-" },
		{ "Poltergeist", "poltergeist",	 "models/v_poltergeist_hands.mdl", 	{240.00, 1.50, 2450, 5}, 	"+" },
		{ "Rdoent",	 "sm_zombie",	 "models/v_knife_zombie.mdl", 		{825.00, 0.60, 2800, 0}, 	"-" },
		{ "Burer",	 "sm_zombie",	 "models/v_knife_zombie.mdl", 		{620.00, 1.40, 2200, 1},	"-" }                  //299 linijka kodu
	}

Dodam jeszcze, że jak usunę liczby init i float i zostawię same string to wtedy nie ma żadnego powiadomienia.
Jednak zależy mi na tym by było to w jednaj tablicy.
Proszę o pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 08.08.2011 20:52

Co oznaczają te wyrazenia {102.00, 1.00, 1200, 0} ?
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#3 Lunatic

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:142
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 08.08.2011 20:57

Nową tablice w tablicy gdzie są zmienne float, float, int, int
  • +
  • -
  • 0

#4 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 08.08.2011 21:23

A masz w niej ustawianie prędkości lub czegoś w tym stylu ?
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.08.2011 21:28

łaczenie stringow i float w jednej tablicy musi cos takiego powodować :F rozdziel to na dwie tablice
  • +
  • -
  • 0

#6 Lunatic

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:142
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 08.08.2011 21:41

Tak speedkill123 przechowuje tam speed, grawitacje i hp.

Kurcze, bo mi zależało żeby to było w jednej tablicy.
  • +
  • -
  • -1

#7 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 08.08.2011 21:43

hmm nie wiem czy dobrze myślę ale po ilości speeda trzeba dać .0 np
fm_set_user_maxspeed(id,345.0) - jak nie damy .0 to będzie tag mismatch
a jeśli dalej będzie błąd to musisz wykonać to co dark pisał ;]

Użytkownik speedkill123 edytował ten post 08.08.2011 21:45

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.08.2011 21:53

użyj _:
{ "Brak",	 "sm_zombie",	 "models/v_knife_sm_zombie.mdl", 	{_:102.00, _:1.00, _:1200, 0}, 	"-" },                 //291 linijka kodu
Typ _ - AMXX.pl: Support AMX Mod X
a potem przy pobieraniu zamieniaj na typ float
np.
Float:RACE[1][3][1]

  • +
  • -
  • 1

#9 Lunatic

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:142
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 08.08.2011 21:58

O znalazłem linijkę odpowiadającą za jeden Warnings:
speed[id] = RASY[rasa_mutantow[id]][3][0]

tak jest zdefiniowana zmienna:
new Float:speed[33]

OK już wszystko ładnie działa. Dzięki.

Użytkownik Lunatic edytował ten post 08.08.2011 22:09

  • +
  • -
  • 0

#10 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.08.2011 22:10

patrz mój post wyżej
  • +
  • -
  • 0

#11 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 08.08.2011 22:17

Tak na przyszłość od tego jest typ any:
new const any:RASY[9][5][] = {
		{ "Brak",	 "sm_zombie",	 "models/v_knife_sm_zombie.mdl", 	{102.00, 1.00, 1200, 0}, 	"-" },                 //291 linijka kodu
		{ "Zombie",	 "sm_zombie",	 "models/v_knife_sm_zombie.mdl", 	{105.00, 1.90, 9600, 0}, 	"-" },
		{ "Snork",	 "snork",	 "models/v_snork_hands.mdl", 	 	{410.00, 8.00, 2100, 0}, 	"+" },
		{ "Kontroller",	 "controller",	 "models/v_controller.mdl", 	 	{247.00, 7.90, 2500, 0}, 	"+" },
		{ "Pijawka",	 "krovosos",	 "models/v_krovosos_hands.mdl",		{257.00, 1.60, 9000, 8}, 	"+" },
		{ "Nibyolbrzym", "psevdogigant", "models/v_psevdogigant_hands.mdl", 	{225.00, 2.10, 3600, 4}, 	"-" },
		{ "Poltergeist", "poltergeist",	 "models/v_poltergeist_hands.mdl", 	{240.00, 1.50, 2450, 5}, 	"+" },
		{ "Rdoent",	 "sm_zombie",	 "models/v_knife_zombie.mdl", 		{825.00, 0.60, 2800, 0}, 	"-" },
		{ "Burer",	 "sm_zombie",	 "models/v_knife_zombie.mdl", 		{620.00, 1.40, 2200, 1},	"-" }                  //299 linijka kodu
	}

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych