Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

piterka - zdjęcie

piterka

Rejestracja: 25.07.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.04.2012 15:47
-----

#280995 blędy w logach monety i silnik

Napisane przez piterka w 10.08.2011 22:09

Co do codmod'a:


if(!(1<<bron & bronie))
{
new weaponname[22];

get_weaponname(bron, weaponname, 21);
if((1<<bron) & (1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG))
set_task(0.1, "ZabierzGranat", id+ZADANIE_ZABIERZ_GRANAT);
else
engclient_cmd(id, "drop", weaponname);
}

zamień na to:

if(!(1<<bron & bronie))
{
if((1<<bron) & (1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG)) {
set_task(0.1, "ZabierzGranat", id+ZADANIE_ZABIERZ_GRANAT);
}
else {
new weaponname[33];
get_weaponname(bron, weaponname, 32);
engclient_cmd(id, "drop", weaponname);
}
}


Poprawione monety.sma - załącznik.
Powinno działać xD

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#280971 Zdrowie w hud

Napisane przez piterka w 10.08.2011 21:09


public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new name[32];

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

get_user_name(target, name, 31);

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Nick : %s^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nZdrowie : %i", name, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], get_user_health(target));
return PLUGIN_CONTINUE;
}

get_user_name(id, name, 31);

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Nick : %s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %i]", name, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_health(id));

return PLUGIN_CONTINUE;
}


Powinno działać
  • +
  • -
  • 1


#280969 Klasa: Elektryk

Napisane przez piterka w 10.08.2011 21:06

Witam. Przedstawiam klasę Elektryk.
Posiada ona 3 pioruny, którymi może strzelać
w przeciwnika po nacelowaniu na niego xD
Zadawane obrażenia: 50.0 + inteligencja

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 27