Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

piterka - zdjęcie

piterka

Rejestracja: 25.07.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.04.2012 15:47
-----

Moje posty

W temacie: Klasa: Elektryk

17.08.2011 09:46

Dzięki xD

W temacie: Problem ze zmodyfikowanym silnikiem cod'a nowego

11.08.2011 18:07

Tak. Aktualizowałem do najnowszej wersji.

Dodano 13 sierpień 2011 - 10:25:
Lol..
Pomoże ktoś ?
Czy nie w końcu..

W temacie: blędy w logach monety i silnik

11.08.2011 07:24

@UP problem rozwiązany xD

W temacie: Cod Mod Dark Edition - Wersja 3

11.08.2011 07:21

Cieszcie się że DarkGL udostępnił coś w ogóle.
Bardzo dobry plugin. xD

W temacie: Klasa z mniejszą grawitacją

11.08.2011 07:18

Kod klasy ze zmniejszoną gravitką:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>


new const nazwa[] = "Lewitator";
new const opis[] = "Klasa ze zmniejszona grawitacja";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33]

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "piterka")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false
set_pev(id, pev_gravity, 1.0)
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true
set_pev(id, pev_gravity, 0.4)
}

public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id]) {
set_pev(id, pev_gravity, 0.4)
}
}




Jeżeli to nie zadziała to jakiś inny plugin zmienia także gravitację przez co
występują takie błędy.