Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

JambaMakers - zdjęcie

JambaMakers

Rejestracja: 21.07.2010
Aktualnie: Poza forum
Poza forum Ostatnio: Prywatna
-----

#344455 hp i 2 perki w hud

Napisane przez VerShinin w 04.01.2012 14:44

Łap, powinno działać ;]

Skopiuj z tego tematu codmod.inc, wgraj do include i skompiluj :)

Nie wiem czy są jakieś błędy, ponieważ dodawałem to na lekcji xD

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#343992 [ROZWIĄZANE] 1pkt=1hp

Napisane przez VerShinin w 02.01.2012 23:09

w Public Odrodzeniu:

maksymalne_zdrowie_gracza[id] = zdrowie_klasy[klasa_gracza[id]]+zdrowie_gracza[id]*2;

2 zmieniasz na 1 ? albo bez tego '*' po prostu.
  • +
  • -
  • 3


#304756 Jakim sposobem zabrać HP?

Napisane przez Kukol w 08.10.2011 21:50

Ale np. do statystyk /top15 też nie dolicza fragów.

Może ja zły tego zapis mam?

if(pev(vid, pev_takedamage))
UTIL_Damage(kid, vid, 45.0, DMG_BULLET, 0, "")



#318686 Kurs programowania dla kompletnie początkującego

Napisane przez Kukol w 06.11.2011 15:24

Ja polecam książkę Grębosza 2 tomy Symfonia C++. Książka znakomita, dużo się z niej nauczyłem. Naprawdę polecam.


#312496 Przygotowanie stanowiska pracy - Notepad++

Napisane przez Kukol w 23.10.2011 16:27

Tylko chyba nie działa coś takiego:

/* Komentarz */


Prawda?


@Edit:

Jak mam tak:

/*********************************/
public Funkcja(index)
{
//code
}
/*********************************/


To wtedy cała funkcja jest wyłączona.


#307858 Generator klas COD Mod

Napisane przez VerShinin w 14.10.2011 21:09

Świetny Generator, przydało by się może też coś od większego DMG z broni itp.
  • +
  • -
  • 2


#309972 Atakujący

Napisane przez Kukol w 18.10.2011 12:57

ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, victim, ent, attacker, fDamage, damagebits);


Za ent możesz podstawić ID atakującego gracza jeżeli o to Ci chodzi.


#309844 Czerwona kulka - sprite / model.

Napisane przez Kukol w 17.10.2011 19:19

Wow! Naprawdę fajny efekt!

A jak mogę podejrzeć listę spritów oraz jaki efekt dają?


#307216 moce klas

Napisane przez Kukol w 13.10.2011 19:16

To jest po ludzku wytłumaczone ale jak widać nie umiesz czytać ze zrozumieniem.


#304157 Jakim sposobem zabrać HP?

Napisane przez Kukol w 08.10.2011 00:51

Czyli wykorzystać mogę tak:

UTIL_Damage(id, vid, 40.0, DMG_BULLET, 0, "")

Czyli zada 40 obrażeń a jak gracz ma mniej niż 40HP to go poprawnie zabije, dobrze rozumiem?


#303404 [ROZWIĄZANE] Regulamin/Odwołanie od ostrzeżenia.

Napisane przez VerShinin w 05.10.2011 18:34

Chciałbym się odwołać co do mojego ostrzeżenia. Na pewno nie zostanie rozpatrzone pozytywnie, bo i tak pewnie będziecie trzymali przy Swoim.

Dostałem warna za 'Regulamin amxbans', tylko przez to, że nie zamieściłem logów kiedy żadnych nie miałem ? Jeżeli nawet, to powinno być to moim zdaniem przynajmniej upomnienie, ze strony Administracji. A dopiero przy kolejnym razie rozdawać ostrzeżenie.

@Down

Piszesz tylko po to, aby posty nabić ? Gdybym tego nie widział napisał bym w temacie o linka do regulaminu.
  • +
  • -
  • 1


#303408 Nowa wersja IPB 3.2.3 - zgłaszanie bugów

Napisane przez VerShinin w 05.10.2011 18:38

Wg. mnie nie powinno być łączenie postów przy 'Odświeżaniu' tematów.
Raz już bym prawie dostał warna za to, że niby odświeżam temat co kilka H. Chyba że zostanie zrobione coś innego względem tego.
  • +
  • -
  • 0


#289954 Nowa wersja IPB 3.2.3 - zgłaszanie bugów

Napisane przez Hiroshima w 30.08.2011 15:37

Dołączona grafika

sprobujcie zmienic kolor. (u mnie na firefoxie wszystko dobrze sie wyswietla, na internet exlorer niewielkie bledy i mialem cos podobnego do tego co pokazujecie, zmienilem kolor i zadzialalo.)
  • +
  • -
  • 1


#285166 Problem z kompilacją COD MODA

Napisane przez VerShinin w 19.08.2011 16:04

Trochę tego było.. przy dawaniu broni bierzesz nazwę stąd:

enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Lekki_Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Bojownik, Szpieg, Rebeliant, Szturmowiec, General, Major, Ciezki_Strzelec, Terrorysta, SWAT, Partyzant, Strzelec_Wyborowy, Elitarny_Komandos, Strzelec_Wsparcia};


A nie wybierasz swoją nazwę.
i gdy już dodajesz tu nazwę klasy ze spacją, spację musisz zamienić na "_" albo dodajesz skróconą nazwę.

także tu:

case Strzelec_Wsparcia:
{
give_item(id, "weapon_g3sg1");
give_item(id, "weapon_sg550");
}


po nazwie klasy musi być dwukropek.

Także nie wystarczy zmienić nazwy Rambo, ponieważ także ta nazwa jest przypisana do kilku funkcji, które też trzeba zmienić.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#286336 Nowy natyw do statystyk.

Napisane przez Goliath w 22.08.2011 07:36

public ZarejestrujKlaseStatysyki(plugin, params)
{
if(params != 5)
return PLUGIN_CONTINUE;

id = get_param(1);
if(id > MAX_ILOSC_KLAS)
return 0;

zdrowie_klas[id] = get_param(2);
kondycja_klas[id] = get_param(3);
inteligencja_klas[id] = get_param(4);
wytrzymalosc_klas[id] = get_param(5);

return 1;
}

native cod_register_stats(id_klasy, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

Pierwszym parametrem funkcji jest id klasy. Aby je znaleźć, musisz użyć natywu cod_get_classid. Przykładowe użycie:
cod_register_stats(cod_get_classid("Snajper"), 25, 10, 0, 20);

  • +
  • -
  • 1