Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Karpielek - zdjęcie

Karpielek

Rejestracja: 09.07.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.05.2013 15:31
-----

#231887 Prosta edycja, usunięcie say'u

Napisane przez DarkGL w 31.03.2011 18:39

Wklejka 13015931676262 - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#231911 Prosta edycja, usunięcie say'u

Napisane przez DarkGL w 31.03.2011 19:25

kompiluje sie ? kompiluje , wiec ?
jak masz amx studio to tools->indenter albo w notepad++
TextFX->TextFX Edit->Reindent c++ code
  • +
  • -
  • 2


#229985 DeathRun Timer + Save Records

Napisane przez verman w 26.03.2011 11:18

Zrobiłem dla was nowy wygląd statystyk z rekordami :)
Dołączona grafika

Załączone pliki

  • Załączony plik  stat.rar   235,1 KB  223 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 4


#229699 COD Mod, jaki wybrać

Napisane przez CreatiVe01 w 25.03.2011 18:57

Witam,

Mam kilka pytań odnośnie moda Call Of Duty:
- Jaką wersję wybrać starą czy tą update? // Polecam Ci modyfikację update, jest łatwiejsza i większa orientacja w terenie
- Jakie pluginy prócz tego dobierać? // Takie, które nie zepsują Ci rozgrywki na serwerze, i będzie ona wyrównana - oczywiście sklep, etc. wgraj do silniku cod'a aby nie było problemów.
- Ile pluginów, aby nie zlagować serwera (liczba dodatkowych) ? :^D // W update oryginalnie zdefiniowane max perków to 120 a klas 100, lecz możesz ich dodawać ile chcesz, nie lagują prawie w ogóle. ( klasy + itemy, a takich zwykłych to z 30, obciążają CPU ) .
- Ile klas zrobić? Ile premium? (Ja myślałem coś około 10 w tym premium jedna/dwie) // Bez premium

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości

To zepsuje gre.
- Co to są perki? // Itemy, Perki - wymyślone przez twórców Call of Duty, to są takie dodatkowe umiejętności.
- Ile leveli? Wszędzie sa takie kolosalne levele, myślałem aby zrobić 100 lv ze średnio trudnym expem... // Proponuję Ci 150 poziomów, z trudnym expem, lecz na 1lvl up przypadało by 6 pkt do rozdania. :)

Możecie również napisać, co od siebie polecacie aby dać na COD'a. Pozdrawiam! :rolleyes: [color=red] Nie !


ps. każda sensowna odpowiedz będzie nagradzana.




#229694 COD Mod, jaki wybrać

Napisane przez SpiewaK w 25.03.2011 18:51

- Jaką wersję wybrać starą czy tą update?

Jaki łatwiej Ci edytować. Preferuję stary.

- Jakie pluginy prócz tego dobierać?

Ban na CFG, SSy ew. AMXBans
PTB
BuyZoneRange
RoundSound
MapChooser4
AutoBuyFix
HPK

- Ile pluginów, aby nie zlagować serwera (liczba dodatkowych) ? :^D

Nie zasyfiaj. Wgrywaj tylko potrzebne. Ja mam u siebie tylko 15 ;)

- Ile klas zrobić? Ile premium? (Ja myślałem coś około 10 w tym premium jedna/dwie)

To tylko twoja inwencja twórcza..

- Co to są perki?

Perk - Item, przedmiot

- Ile leveli? Wszędzie sa takie kolosalne levele, myślałem aby zrobić 100 lv ze średnio trudnym expem...

1000Lv jest popularny i mi pasuje ;D
  • +
  • -
  • 1


#214103 Fejk friendly fire ;>

Napisane przez R3X w 09.02.2011 12:07

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Fake FF"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

new gcvarFF;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	gcvarFF = get_cvar_pointer("mp_friendlyfire");
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage");
}
public fwTakeDamage(id, ent, attacker){
	if(!get_pcvar_num(gcvarFF))
		return HAM_IGNORED;
		
	if(is_user_connected(attacker) && id != attacker && cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(attacker))
		return HAM_SUPERCEDE;
	return HAM_IGNORED;
}

Zainstaluj to i włącz FF
  • +
  • -
  • 1


#224219 Komenda startowa - pytanie i crash

Napisane przez Portek w 11.03.2011 19:56

A szczególniej o: -sport 23001 i -zone 8192, co oznaczają te wartości?

Pierwsza to port dla aktualizacji serwera (połączenie do VALVE), druga to rozmiar bufora do ładowania plików cfg przy starcie serwera.
  • +
  • -
  • 1


#223853 Prosta przeróbka Simple account

Napisane przez DarkGL w 10.03.2011 20:32

sma
Wklejka 12997855496262 - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56

testyq.png

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW.
Główną zmianą jest budowa moda.
Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami.

Podziękowania dla:
MieTeK - za grafa.
Szyfrant - za testa.
testbs.png

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - Tajne.
testue.png

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
testhm.png

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

testdi.png
(Tylko dla skrypterów)

forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
testkdr.png
(Tylko dla skrypterów)

native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza,
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza.
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza.
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/    


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
testpx.png testyi.png
----------------> Link
Załączony plik  CodMod.rar   965,15 KB  39452 Ilość pobrań

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328

Ostatnie zmiany:
  • Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
  • Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natyw&#243;w, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
  • Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
  • Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
  • Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
  • Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
  • Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
  • Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
  • Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
  • Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
Zgłaszajcie bugi i zaglądajcie co jakiś czas czy nie ma łatek.
  • +
  • -
  • 323


#223421 Screens, nie banuje 1.5.1

Napisane przez Portek w 09.03.2011 17:48

Regulamin działu - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#223130 GmAMXBans 1.5.1 - FINAL

Napisane przez Szyfrant w 08.03.2011 19:58

GmAMXBans 1.5.1 FINAL


A więc tak

DżiEm Staff (Gm Staff) przeprasza za zbugggowaną wersję 1.5 i wydaję nową oznaczoną 1.5.1

Oto pliki, które zostały zmodyfikowane

Web
setup.php
ban_list.php
include / amxxhelper.php
include / sql.inc.php
include / config.inc.php
include / admin / admin_wm_ms.php
include / admin / admin_so_in.php
include / admin / admin_so_vs.php
include / admin / admin_so_up.php
include / admin / admin_sm_av.php
templates / *

Plugin
configs / amxbans.cfg
[+] Configs / amxbans-ssban.cfg
scripting / amxbans_core.sma
scripting / amxbans_main.sma
scripting / amxbans_ssban.sma
scripting / include / amxbans / cmdBan.inl
scripting / include / amxbans / init_functions.inl


Bugfixy:
(# 81) Dodano opóźnienie inicjacji połączenia MySQL
(# 64) Poprawiono bug ze zmianą nazwy serwera ",".
(# 74) Poprawiono edytowanie administratorów w WEB
(# 73) Poprawiono unban od strony WEB'a
(T2806) Zapisywanie konfiguracji serwera działa już poprawnie
I wiele innych ( Ychy).

Gratki dla:
@ XPaw
@ Szyfrant, @ Pavulon i generalnie dla AMXX.pl za pomoc techniczną
@ Nardamon - za coś tam. Nie no, żart. Za wyłapywanie bugów i pomoc ogólną.

------------------------------
Gratki od AMXX.PL

L0rdS^P0l4K - Za bystre oko Przycisk usuń bana bez zalogowania
Kawon - Za fix'a [GmAMXBans]Brak uprawnień

@ Gm-community.net
Pierwotny link http://gm-community.net/thread.2822 :D (Bo zawsze chcą)

---------------
Bugfixy AMXX.PL ( Załącznik)


(# 999997) Przycisk usuń bana bez zalogowania
(# 999998) Wyświetlanie podwójnych banów
(# 999999) [GmAMXBans]Brak uprawnień

ban_list.php
sql.inc.php
admin_sv.tpl (darkgold i default)
ban_list.tpl (darkgold i default)


Poprzednia ilość pobrań: 10
Załączony plik  bugfixy.zip   22,21 KB  4493 Ilość pobrań
(BUGFIXY NIE SĄ ZAWARTE W W PACZCE)

Instalacja Bugfix'ów
Pliki należy wkleić do folderu (Gm)AMXBansa

-------------------------------------------------

Załączony plik  spolszczone-configi.rar   2,63 KB  4785 Ilość pobrań


Instalacja Spolszonych config'ów
Folder configs należy wgrać do addons/amxmodx/
-------------------------------------------------
Oryginalne 1.5.1 Bez poprawek

Instalacja
Gdy robicie update to tylko zamieniacie pliki, gdy na nowo instalujecie to normalnie poprzez setup.php (Są tematy z instalacją)


Poprzednia ilość pobrań: 140
Załączony plik  (Gm) AMXBans 1.5.1(bez fixów).zip   2,36 MB  9669 Ilość pobrań


----------
Co poniektórzy zabierający się za instalację GmAMXBansa nie potrafią nawet skompilować .sma i piszą mi na PW. (Ostrzegam, zwarnuje)
Załączony plik  plugins.rar   129,26 KB  7497 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 48


#222754 Backlinks, podstawy SEO, Pozycjonowanie SEO

Napisane przez rS. w 07.03.2011 18:10

Co to w ogóle jest SEO ?
SEO jest to ogólne pojęcie dotyczące optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarek internetowych, a dokładniej optymalizacji danej strony i wypromowanie jej w Google - dlaczego wujek google ? To proste 90 % użytkowników korzystających właśnie z wyszukiwarek korzysta z google.


Jak zacząć ?
Główna zasada promocji w Google brzmi - backlinki to twoi przyjaciele, ale co to te backlinki ? To nic innego jak linki prowadzące z danej strony na inna stronę.
  • Przykład : link ze strony umcumc.pl prowadzi na strone umpaumpa.pl jeżeli na stronie umpaumpa.pl nie ma linku prowadzącego do umcumc.pl to wtedy mówimy że umpaumpa.pl ma backlinka
Chyba proste, ale pewnie dużo osób zada sobie następne pytanie to po co jest wymiana buttonami przykładowo na obojętnie jakiej stronie - to również dość proste. Sama wymiana również przynosi pozytywny wpływ na pozycje w google - jednak jest on znacznie mniejszy niż sam czysty backlink.


Pierwsze kroki w SEO - czyli od czego zaczniemy
Na początek najlepiej zawsze zaczynać od zdobycia kilku - kilkunastu backlinków - ale skąd ? Jest kilka wyjść :
  • katalogowanie (czyli dodawanie naszej strony do katalogów)
  • wymiana buttonami (słabe aczkolwiek tematycznie związane linki mogą okazać się dość skuteczne)
  • precelki (żmudne i czasochłonne - jednak bardzo mocno działa na SEO)
  • dodawanie linków do komentarzy newsów, księgi gośći itp (mocne SEO jeżeli zwiążemy to z tematyką naszej strony z inna)
  • kupowanie linków (mocne SEO zazwyczaj strony które oferują płatne linki mają duży page rank, najlepiej związać z tematyką)

Wyjaśnienia:
  • Tematyka: tematyczność strony czyli jeżeli mamy stronę o counter-strike to tematyczną strona do naszej jest strona również o counter-strike , może to być np sieć serwerów itp.
  • Katalogowanie: dodawanie strony do katalogów stron www - największy spis katalogów -> www.katalogiseo.info
  • Wymiana buttonami: nic innego jak wymiana graficznymi buttonami, bannerami lub linkami.
  • Precelki: piszemy artykuł np. 1000 znaków w którym zawierami link do naszej strony - największy spis precli -> www.katalogiseo.info

Osobiście polecam dodawać znaną strone, dlaczego? Przede wszystkim dlatego iż w katalogach nasz wpis jest stały i nie zniknie (w większości katalogów). Działa to jak budowanie fundamentów pod dom - wiadomo bez dobrych fundamentów dom się zawali.


Kilka rad:
Jeżeli nasza strona dopiero powstała dodawanie do katalogów powiniśmy robić dość ostrożnie przykładowo 10 katalogów na tydzień, tutaj nasunie się kolejne pytanie - czemu ? dlaczego nie więcej ? Odpowiedź - aby nasza strona nie dostała bana od wujka googla, nie będe tutaj się rozpisywać na temat banów Google.

Anchor, link tekstowy powinien być powiązany z treścią naszej strony czyli np. NIE dajemy linka <a href="http://www.counter-s...-strike.pl">ser i chleb tanio !</a> tylko powinniśmy dać frazę na którą pozycjonujemy stronę w tym przypadku na słowo counter-strike : <a href="http://www.counter-s...nter-strike</a>

Pozdrawiam i Powodzenia
Paweł

  • +
  • -
  • 2


#212388 DeathRun Timer + Save Records

Napisane przez Gufinsky w 03.02.2011 15:26

W załączniku masz na mysql.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#147576 MaxRounds

Napisane przez Whitehouse w 27.06.2010 15:06

1. ILOŚĆ RUND DO KOŃCA



OPIS:

Plugin po wpisaniu na say'u: timeleft wyświetla liczbę rund, jakie pozostało do zakończenia mapy, jeżeli mamy ustawiony na serwerze cvar "mp_maxrounds" w server.cfg

Cytat:[/b]

Time left: 10 rounds // Po angielsku
Pozostalo 10 rund


Jeżeli jest ustawiony cvar mp_winlimit wiadomość jest taka:

Time left: 10 rounds won by CT or 10 won by TT // Po angielsku
Pozostalo 10 rund wygranych przez CT albo 10 wygranych przez TT
CVAR'Y:


CVARY

amx_round_polski "0" ; wlacza / wylacza język polski 1 on, 2 off, 0 standard

Instalacja:


Wstawiamy ";" przed timeleft w plugins.ini i na końcu dopisujemy: rundy.amxx
Plik rundy.amxx wrzucamy do plugins.

2. VOTEMAP NA X RUND PRZED KOŃCEM



Kod PHP - by R3X
Spoiler

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#222080 [Styl] VF Blue

Napisane przez L0rdS^P0l4K w 05.03.2011 22:30

Kolego wyżej, czytaj cały temat. MisieQ odpowiedział już na twoje pytanie w tym temacie. [To niżej pogrubione]

Heh, zasysam. Dobrze że Misieq coś tam zaglądałeś :D

@hmm, coś chyba źle zrobiłem.. Jak odpalam ten styl to amxbans jest bez skina, sam szkielet, na dark'u mi normalnie śmiga . WTF ?


wyczyśc cache :P


Panel Admina -> Informacje o systemie -> Inne Funkcje [Panel po prawej] -> Wyczyść Cache
  • +
  • -
  • 1