Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Karpielek
Rejestracja: 09.07.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.05.2013 15:31
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 361
- Odwiedzin: 12 187
- Tytuł: Wszechpomocny
- Wiek: 30 lat
- Urodziny: Wrzesień 9, 1993
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Zakopane
Kontakt
#231887 Prosta edycja, usunięcie say'u
Napisane przez DarkGL w 31.03.2011 18:39
#231911 Prosta edycja, usunięcie say'u
Napisane przez DarkGL w 31.03.2011 19:25
#229699 COD Mod, jaki wybrać
Napisane przez CreatiVe01 w 25.03.2011 18:57
Witam,
Mam kilka pytań odnośnie moda Call Of Duty:
- Jaką wersję wybrać starą czy tą update? // Polecam Ci modyfikację update, jest łatwiejsza i większa orientacja w terenie
- Jakie pluginy prócz tego dobierać? // Takie, które nie zepsują Ci rozgrywki na serwerze, i będzie ona wyrównana - oczywiście sklep, etc. wgraj do silniku cod'a aby nie było problemów.
- Ile pluginów, aby nie zlagować serwera (liczba dodatkowych) ? // W update oryginalnie zdefiniowane max perków to 120 a klas 100, lecz możesz ich dodawać ile chcesz, nie lagują prawie w ogóle. ( klasy + itemy, a takich zwykłych to z 30, obciążają CPU ) .
- Ile klas zrobić? Ile premium? (Ja myślałem coś około 10 w tym premium jedna/dwie) // Bez premiumTo zepsuje gre.Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości
- Co to są perki? // Itemy, Perki - wymyślone przez twórców Call of Duty, to są takie dodatkowe umiejętności.
- Ile leveli? Wszędzie sa takie kolosalne levele, myślałem aby zrobić 100 lv ze średnio trudnym expem... // Proponuję Ci 150 poziomów, z trudnym expem, lecz na 1lvl up przypadało by 6 pkt do rozdania.
Możecie również napisać, co od siebie polecacie aby dać na COD'a. Pozdrawiam! [color=red] Nie !
ps. każda sensowna odpowiedz będzie nagradzana.
#229694 COD Mod, jaki wybrać
Napisane przez SpiewaK w 25.03.2011 18:51
Jaki łatwiej Ci edytować. Preferuję stary.- Jaką wersję wybrać starą czy tą update?
Ban na CFG, SSy ew. AMXBans- Jakie pluginy prócz tego dobierać?
PTB
BuyZoneRange
RoundSound
MapChooser4
AutoBuyFix
HPK
Nie zasyfiaj. Wgrywaj tylko potrzebne. Ja mam u siebie tylko 15- Ile pluginów, aby nie zlagować serwera (liczba dodatkowych) ?
To tylko twoja inwencja twórcza..- Ile klas zrobić? Ile premium? (Ja myślałem coś około 10 w tym premium jedna/dwie)
Perk - Item, przedmiot- Co to są perki?
1000Lv jest popularny i mi pasuje ;D- Ile leveli? Wszędzie sa takie kolosalne levele, myślałem aby zrobić 100 lv ze średnio trudnym expem...
#214103 Fejk friendly fire ;>
Napisane przez R3X w 09.02.2011 12:07
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Fake FF" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "R3X" new gcvarFF; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) gcvarFF = get_cvar_pointer("mp_friendlyfire"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage"); } public fwTakeDamage(id, ent, attacker){ if(!get_pcvar_num(gcvarFF)) return HAM_IGNORED; if(is_user_connected(attacker) && id != attacker && cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(attacker)) return HAM_SUPERCEDE; return HAM_IGNORED; }
Zainstaluj to i włącz FF
#224219 Komenda startowa - pytanie i crash
Napisane przez Portek w 11.03.2011 19:56
#223853 Prosta przeróbka Simple account
Napisane przez DarkGL w 10.03.2011 20:32
#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]
Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56
Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW. Główną zmianą jest budowa moda. Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami. Podziękowania dla: MieTeK - za grafa. Szyfrant - za testa.
say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy. say /klasy - Otwiera menu opisów klas. say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku. say /perki - Otwiera menu opisów perków. say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk. say /reset - Resetuje statystyki. say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki. say /pomoc - Tajne.
cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo. cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana. cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen. cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP. cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom. cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu. cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!
(Tylko dla skrypterów)
forward cod_perk_changed(id, perk); /*------------------------------ Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku ------------------------------*/ forward cod_class_changed(id, klasa); /*------------------------------ Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy ------------------------------*/ forward cod_perk_enabled(id, wartosc); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji ------------------------------*/ forward cod_perk_disabled(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji ------------------------------*/ forward cod_perk_used(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku ------------------------------*/ forward cod_class_enabled(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji ------------------------------*/ forward cod_class_disabled(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji ------------------------------*/
(Tylko dla skrypterów)
native cod_get_user_xp(id); /*------------------------------ Zwraca doswiadczenie gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_level(id); /*------------------------------ Zwraca poziom gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_points(id) /*------------------------------ Zwraca punkty gracza ------------------------------*/ native cod_set_user_xp(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia doswiadczenie gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_class(id); /*------------------------------ Zwraca klase gracza ------------------------------*/ native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0); /*------------------------------ Ustawia klase gracza, jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast ------------------------------*/ native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0); /*------------------------------ Zwraca perk gracza, oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku ------------------------------*/ native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1); /*------------------------------ Ustawia perk gracza. Jezeli wartosc = -1, wartosc perku bedzie losowa. Jezeli perk = -1 perk bedzie losowy ------------------------------*/ native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_points_to_health(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_points_to_intelligence(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_points_to_trim(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_points_to_stamina(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0); /*------------------------------ Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji ------------------------------*/ native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]); /*------------------------------ Zwaca numer perku o podanej nazwie ------------------------------*/ native cod_get_perks_num(); /*------------------------------ Zwaca ilosc perkow ------------------------------*/ native cod_get_perk_name(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje nazwe perku do Return ------------------------------*/ native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje opis perku do Return ------------------------------*/ native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]); /*------------------------------ Zwaca numer klasy o podanej nazwie ------------------------------*/ native cod_get_classes_num(); /*------------------------------ Zwaca ilosc klas ------------------------------*/ native cod_get_class_name(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje nazwe klasy do Return ------------------------------*/ native cod_get_class_desc(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje opis klasy do Return ------------------------------*/ native cod_give_weapon(id, bron); /*------------------------------ Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie ------------------------------*/ native cod_take_weapon(id, bron); /*------------------------------ Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania ------------------------------*/ native cod_set_user_shield(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia tarcze gracza. ------------------------------*/ native cod_set_user_nightvision(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia noktowizor gracza. ------------------------------*/ native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0); /*------------------------------ Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer ------------------------------*/ native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci); /*------------------------------ Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer ------------------------------*/ native cod_get_level_xp(poziom); /*------------------------------ Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu ------------------------------*/
----------------> Link
CodMod.rar 965,15 KB 39452 Ilość pobrań
Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328
Ostatnie zmiany:
- Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
- Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natywów, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
- Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
- Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
- Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
- Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
- Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
- Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
- Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
- Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
#223421 Screens, nie banuje 1.5.1
Napisane przez Portek w 09.03.2011 17:48
#223130 GmAMXBans 1.5.1 - FINAL
Napisane przez Szyfrant w 08.03.2011 19:58
GmAMXBans 1.5.1 FINAL
A więc tak
DżiEm Staff (Gm Staff) przeprasza za zbugggowaną wersję 1.5 i wydaję nową oznaczoną 1.5.1
Oto pliki, które zostały zmodyfikowane
Web
setup.php
ban_list.php
include / amxxhelper.php
include / sql.inc.php
include / config.inc.php
include / admin / admin_wm_ms.php
include / admin / admin_so_in.php
include / admin / admin_so_vs.php
include / admin / admin_so_up.php
include / admin / admin_sm_av.php
templates / *
Plugin
configs / amxbans.cfg
[+] Configs / amxbans-ssban.cfg
scripting / amxbans_core.sma
scripting / amxbans_main.sma
scripting / amxbans_ssban.sma
scripting / include / amxbans / cmdBan.inl
scripting / include / amxbans / init_functions.inl
Bugfixy:
(# 81) Dodano opóźnienie inicjacji połączenia MySQL
(# 64) Poprawiono bug ze zmianą nazwy serwera ",".
(# 74) Poprawiono edytowanie administratorów w WEB
(# 73) Poprawiono unban od strony WEB'a
(T2806) Zapisywanie konfiguracji serwera działa już poprawnie
I wiele innych ( Ychy).
Gratki dla:
@ XPaw
@ Szyfrant, @ Pavulon i generalnie dla AMXX.pl za pomoc techniczną
@ Nardamon - za coś tam. Nie no, żart. Za wyłapywanie bugów i pomoc ogólną.
------------------------------
Gratki od AMXX.PL
L0rdS^P0l4K - Za bystre oko Przycisk usuń bana bez zalogowania
Kawon - Za fix'a [GmAMXBans]Brak uprawnień
@ Gm-community.net
Pierwotny link http://gm-community.net/thread.2822 (Bo zawsze chcą)
---------------
Bugfixy AMXX.PL ( Załącznik)
(# 999997) Przycisk usuń bana bez zalogowania
(# 999998) Wyświetlanie podwójnych banów
(# 999999) [GmAMXBans]Brak uprawnień
ban_list.php
sql.inc.php
admin_sv.tpl (darkgold i default)
ban_list.tpl (darkgold i default)
Poprzednia ilość pobrań: 10
bugfixy.zip 22,21 KB 4493 Ilość pobrań
(BUGFIXY NIE SĄ ZAWARTE W W PACZCE)
Instalacja Bugfix'ów
Pliki należy wkleić do folderu (Gm)AMXBansa
-------------------------------------------------
spolszczone-configi.rar 2,63 KB 4785 Ilość pobrań
Instalacja Spolszonych config'ów
Folder configs należy wgrać do addons/amxmodx/
-------------------------------------------------
Oryginalne 1.5.1 Bez poprawek
Instalacja
Gdy robicie update to tylko zamieniacie pliki, gdy na nowo instalujecie to normalnie poprzez setup.php (Są tematy z instalacją)
Poprzednia ilość pobrań: 140
(Gm) AMXBans 1.5.1(bez fixów).zip 2,36 MB 9669 Ilość pobrań
----------
Co poniektórzy zabierający się za instalację GmAMXBansa nie potrafią nawet skompilować .sma i piszą mi na PW. (Ostrzegam, zwarnuje)
plugins.rar 129,26 KB 7497 Ilość pobrań
#222754 Backlinks, podstawy SEO, Pozycjonowanie SEO
Napisane przez rS. w 07.03.2011 18:10
SEO jest to ogólne pojęcie dotyczące optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarek internetowych, a dokładniej optymalizacji danej strony i wypromowanie jej w Google - dlaczego wujek google ? To proste 90 % użytkowników korzystających właśnie z wyszukiwarek korzysta z google.
Jak zacząć ?
Główna zasada promocji w Google brzmi - backlinki to twoi przyjaciele, ale co to te backlinki ? To nic innego jak linki prowadzące z danej strony na inna stronę.
- Przykład : link ze strony umcumc.pl prowadzi na strone umpaumpa.pl jeżeli na stronie umpaumpa.pl nie ma linku prowadzącego do umcumc.pl to wtedy mówimy że umpaumpa.pl ma backlinka
Pierwsze kroki w SEO - czyli od czego zaczniemy
Na początek najlepiej zawsze zaczynać od zdobycia kilku - kilkunastu backlinków - ale skąd ? Jest kilka wyjść :
- katalogowanie (czyli dodawanie naszej strony do katalogów)
- wymiana buttonami (słabe aczkolwiek tematycznie związane linki mogą okazać się dość skuteczne)
- precelki (żmudne i czasochłonne - jednak bardzo mocno działa na SEO)
- dodawanie linków do komentarzy newsów, księgi gośći itp (mocne SEO jeżeli zwiążemy to z tematyką naszej strony z inna)
- kupowanie linków (mocne SEO zazwyczaj strony które oferują płatne linki mają duży page rank, najlepiej związać z tematyką)
Wyjaśnienia:
- Tematyka: tematyczność strony czyli jeżeli mamy stronę o counter-strike to tematyczną strona do naszej jest strona również o counter-strike , może to być np sieć serwerów itp.
- Katalogowanie: dodawanie strony do katalogów stron www - największy spis katalogów -> www.katalogiseo.info
- Wymiana buttonami: nic innego jak wymiana graficznymi buttonami, bannerami lub linkami.
- Precelki: piszemy artykuł np. 1000 znaków w którym zawierami link do naszej strony - największy spis precli -> www.katalogiseo.info
Osobiście polecam dodawać znaną strone, dlaczego? Przede wszystkim dlatego iż w katalogach nasz wpis jest stały i nie zniknie (w większości katalogów). Działa to jak budowanie fundamentów pod dom - wiadomo bez dobrych fundamentów dom się zawali.
Kilka rad:
Jeżeli nasza strona dopiero powstała dodawanie do katalogów powiniśmy robić dość ostrożnie przykładowo 10 katalogów na tydzień, tutaj nasunie się kolejne pytanie - czemu ? dlaczego nie więcej ? Odpowiedź - aby nasza strona nie dostała bana od wujka googla, nie będe tutaj się rozpisywać na temat banów Google.
Anchor, link tekstowy powinien być powiązany z treścią naszej strony czyli np. NIE dajemy linka <a href="http://www.counter-s...-strike.pl">ser i chleb tanio !</a> tylko powinniśmy dać frazę na którą pozycjonujemy stronę w tym przypadku na słowo counter-strike : <a href="http://www.counter-s...nter-strike</a>
Pozdrawiam i Powodzenia
Paweł
#212388 DeathRun Timer + Save Records
Napisane przez Gufinsky w 03.02.2011 15:26
#147576 MaxRounds
Napisane przez Whitehouse w 27.06.2010 15:06
1. ILOŚĆ RUND DO KOŃCA
OPIS:
Plugin po wpisaniu na say'u: timeleft wyświetla liczbę rund, jakie pozostało do zakończenia mapy, jeżeli mamy ustawiony na serwerze cvar "mp_maxrounds" w server.cfg
Cytat:[/b]
Time left: 10 rounds // Po angielsku
Pozostalo 10 rund
Jeżeli jest ustawiony cvar mp_winlimit wiadomość jest taka:
Time left: 10 rounds won by CT or 10 won by TT // Po angielsku
Pozostalo 10 rund wygranych przez CT albo 10 wygranych przez TT
CVAR'Y:
CVARY
amx_round_polski "0" ; wlacza / wylacza język polski 1 on, 2 off, 0 standard
Instalacja:
Wstawiamy ";" przed timeleft w plugins.ini i na końcu dopisujemy: rundy.amxx
Plik rundy.amxx wrzucamy do plugins.
2. VOTEMAP NA X RUND PRZED KOŃCEM
Kod PHP - by R3X
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#define LAST_MAPS 4
// Handlery do menu map-vote
new mchoose_nextmap // Menu
new mcbchoose_nextmap // Menu Callback
new g_rounds // do ilu rund gramy, wzieta z cvara amx_end_rounds
new g_roundsWonCT // ilosc wygranych rund przez
CT
new g_roundsWonT // ilosc wygranych rund przez T
new gMaps[50][30] // mapy wczytywane z mapcycle.txt
new gMapsCount // ilosc wczytanych map
new gMapsFiltered[50]
new gMapsFilteredCount
new gCurrentMapId // id z gMaps aktualnie granej mapy
new gMapsInVote[5] = (-1, -1, -1, -1, -1) // id map wylosowanych do vote
new gVotes[5] // glosy na wylosowane mapy
new gVoteRunning=0 // czy vote juz uruchomiony
new gLastMaps[LAST_MAPS] // ostatnie grane mapy
new gLastMapsCount
public plugin_init() {
register_plugin("amx_end", "1.4b", "Kobra LeD")
register_event("SendAudio", "event_roundend_T", "a", "2&%!MRAD_terwin") // wygrywa T
register_event("SendAudio", "event_roundend_CT", "a", "2&%!MRAD_ctwin") // wygrywa CT
register_event("TextMsg", "event_reset", "a", "2&#Game_will_restart_in" ); // TX R3X @ amxx.pl!
register_event("TextMsg", "event_reset", "a", "2&#Game_C") // jw
register_cvar("amx_end_rounds", "10")
g_rounds=get_cvar_num("amx_end_rounds")
set_cvar_num("mp_maxrounds", g_rounds*2) // maksymalna ilosc rund ustawiamy na 2x wieksza
read_maps()
read_last_maps()
write_last_maps()
filterMaps()
}
public event_roundend_CT()
{
g_roundsWonCT++
roundend()
}
public event_roundend_T()
{
g_roundsWonT++
roundend()
}
public roundend()
{
if(g_roundsWonCT>g_rounds-1||g_roundsWonT>g_rounds-1) // koniec rundy, sprawdzamy czy konczymy mape
{
set_cvar_num("mp_maxrounds", 1)
} else {
client_print(0,print_chat,"****************")
client_print(0,print_chat,"*** T: %d/%d CT: %d/%d ***",g_roundsWonT,g_rounds,g_roundsWonCT,g_rounds) // nie konczymy mapy, wypisujemy wynik
client_print(0,print_chat,"****************")
}
if((g_roundsWonCT>g_rounds-3 || g_roundsWonT>g_rounds-3) && (gVoteRunning==0)) { // odpalamy vote, jesli ktoras druzyna wygrala 10 rund
run_vote()
}
}
public event_reset() // TX R3X @ amxx.pl!
{
g_roundsWonCT=0
g_roundsWonT=0
}
public bool:filter_wasPlayed(map_id) {
for(new a = 0; a<gLastMapsCount; a++) { // sprawdzamy czy wylosowana mapa nie byla juz ostatnio grana
if(gLastMaps[a] == map_id) {
return true
}
}
return false
}
public bool:filter_isPlayed(map_id) {
if(map_id == gCurrentMapId) {
return true
}
return false
}
public bool:filter_isSelected(map_id) {
for(new a = 0; a<5; a++) { // sprawdzamy, czy wylosowana mapa juz nie zostala wylosowana
if(map_id == gMapsInVote[a]) {
return true
}
}
return false
}
public filterMaps() { // Filtracja map - dodajemy tylko te, ktore nie byly ostatnio grane ORAZ nie sa obecnie grana mapa
for(new a=0; a<gMapsCount; a++) {
if(!filter_isPlayed(a) && !filter_wasPlayed(a)) {
addMap(a)
log_amx("AddedFiltered %s", gMaps[a])
}
}
}
public addMap(map_id) {
gMapsFiltered[gMapsFilteredCount] = map_id
gMapsFilteredCount++
}
public run_vote() { // przygotowujemy vote na nextmap
if(gMapsFilteredCount < 5) {
log_amx("ERROR: Not enough maps after filtering!")
return PLUGIN_CONTINUE
}
gVoteRunning=1
new toLog[128]
new rand = random_num(0, gMapsFilteredCount-1) // pierwsza mapa losowa
new iterateVotes
gMapsInVote[0] = gMapsFiltered[rand];
format(toLog, 128, "%s %s", toLog, gMaps[gMapsInVote[0]]) // debugger
for(iterateVotes=1; iterateVotes<5; iterateVotes++) { // 4x szukamy nastepnych losowych map (ma byc 5)
rand=-1
while(rand == -1) {
rand = random_num(0, gMapsFilteredCount-1)
if(filter_isSelected(gMapsFiltered[rand])) {
rand = -1
}
}
gMapsInVote[iterateVotes] = gMapsFiltered[rand]
format(toLog, 200, "%s %s", toLog, gMaps[gMapsFiltered[rand]]) // debugger
}
log_amx("%s",toLog) // debugger
/* Menu choose_nextmap */
/* Use menu_display(id, mchoose_nextmap, 0) to show the menu to an user. */
mchoose_nextmap = menu_create("Wybierz nastepna mape", "mh_choose_nextmap") // przygotowujemy menu
mcbchoose_nextmap = menu_makecallback("mcb_choose_nextmap")
menu_additem(mchoose_nextmap, gMaps[gMapsInVote[0]], "ma_choose_nextmap", ADMIN_ALL, mcbchoose_nextmap)
menu_additem(mchoose_nextmap, gMaps[gMapsInVote[1]], "ma_choose_nextmap", ADMIN_ALL, mcbchoose_nextmap)
menu_additem(mchoose_nextmap, gMaps[gMapsInVote[2]], "ma_choose_nextmap", ADMIN_ALL, mcbchoose_nextmap)
menu_additem(mchoose_nextmap, gMaps[gMapsInVote[3]], "ma_choose_nextmap", ADMIN_ALL, mcbchoose_nextmap)
menu_additem(mchoose_nextmap, gMaps[gMapsInVote[4]], "ma_choose_nextmap", ADMIN_ALL, mcbchoose_nextmap)
/* Menu End */
new iPlayers[32],iNum
get_players(iPlayers, iNum)
for(new i=0;i<iNum;i++) // wyswietlamy menu dla
kazdego gracz, ktory jest polaczony
{
if(is_user_connected(iPlayers[i]))
{
menu_display(iPlayers[i], mchoose_nextmap, 0)
}
}
set_task(10.0, "end_vote", 666) // za 10 sekund konczymy vote
return PLUGIN_CONTINUE
}
public read_maps() { // wczytujemy mapy z mapcycle.txt
new rsFile[128],s[128],i
new current_map[19]
get_mapname(current_map, 20)
// get_configsdir(rsFile, 128)
format(rsFile, 128 ,"mapcycle.txt", rsFile) // should be something like addons/amxmodx/configs/
i=fopen(rsFile,"rt")
gMapsCount=0
if(i==0){
log_amx("Error loading config file! [%s]", rsFile)
} else {
while (!feof(i)) // Czytamy mapki
{
fgets(i,s,30)
trim(s)
if(s[0]!=0) {
log_amx("Loaded [%s]", s);
if(equal(current_map, s)) {
gCurrentMapId=gMapsCount // zapisujemy ID aktualnie granej mapy - przydatne do pozniejszego losowania map
}
copy(gMaps[gMapsCount], 30, s)
gMapsCount++
}
}
fclose(i)
}
log_amx("Current Map ID: %d", gCurrentMapId) // debugger
log_amx("Loaded maps: %d", gMapsCount)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public read_last_maps() { // wczytujemy ostatnie mapy z lastmaps.ini
new rsFile[128],s[128],i
get_configsdir(rsFile, 128)
format(rsFile, 128 ,"%s/last_maps.ini", rsFile) // should be something like addons/amxmodx/configs/
i=fopen(rsFile,"rt")
gLastMapsCount=0
if(i==0){
log_amx("Error loading last_maps file! [%s]", rsFile)
} else {
while (!feof(i)) // Czytamy ostatnio grane mapki
{
fgets(i,s,30)
trim(s)
if(s[0]!=0) {
for(new x=0; x<gMapsCount; x++) {
if(equal(gMaps[x], s)) {
gLastMaps[gLastMapsCount]=x // zapisujemy ID ostatnio granej mapy
log_amx("Loaded last_maps [%s]", s);
gLastMapsCount++
}
}
}
}
fclose(i)
}
log_amx("Loaded last_maps: %d", gLastMapsCount)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public write_last_maps() {
new current_map[19], ile_do_zapisania, rsFile[128]
get_configsdir(rsFile, 128)
format(rsFile, 128 ,"%s/last_maps.ini", rsFile) // should be something like addons/amxmodx/configs/
if(file_exists(rsFile))
delete_file(rsFile)
get_mapname(current_map, 20)
ile_do_zapisania = gLastMapsCount
if(gLastMapsCount>=LAST_MAPS)
ile_do_zapisania = LAST_MAPS - 1
write_file(rsFile, current_map)
log_amx("Wrote last_maps [%s]", current_map)
for(new x=0; x<ile_do_zapisania; x++) {
write_file(rsFile, gMaps[gLastMaps[x]])
log_amx("Wrote last_maps [%s]", gMaps[gLastMaps[x]])
}
}
public end_vote() { //vote po 10-tej rundzie
new winner=0
for(new i=1; i<5; i++) { // wyszukujemy mape z najwyzsza iloscia glosow
if(gVotes[i]>gVotes[winner]) {
winner = i
}
}
menu_destroy(mchoose_nextmap) // usuwamy menu - koniec glosowania!
set_cvar_string("amx_nextmap",gMaps[gMapsInVote[winner]]) // ustawiamy nextmap
client_print(0, print_chat,"****************")
client_print(0, print_chat,"*** KONIEC GLOSOWANIA! Nastepna mapa: %s (glosow: %i)", gMaps[gMapsInVote[winner]], gVotes[winner]) // wyswietlamy info
o nastepnej mapie
client_print(0, print_chat,"****************")
log_amx("Nastepna mapa: %s (glosow: %i)", gMaps[gMapsInVote[winner]], gVotes[winner])
}
/* Menu choose_nextmap */
public mh_choose_nextmap(id, menu, item) {
/* This event is called when someone presses a key on this menu */
if(item>-1 && item<5) { // 5 map, nie obchodza nas inne wybory (a i tablica wieksza nie jest )
new name[31]
get_user_name (id, name, 32)
gVotes[item]++
client_print(0,print_chat,"%s wybral %s (glosow: %i)", name, gMaps[gMapsInVote[item]], gVotes[item]) // wypisujemy jaka mape wybral gracz i ile ma glosow
}
}
public ma_choose_nextmap(id) {
/* This event is called when an item was selected */
}
public mcb_choose_nextmap(id, menu, item) {
/* This is the callback-event, here you can set items enabled or disabled. */
/* If you want to enable an item, use: return ITEM_ENABLED */
/* If you want to disable an item, use: return ITEM_DISABLED */
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Załączone pliki
-
rundy.amxx 9,45 KB 16 Ilość pobrań
#222080 [Styl] VF Blue
Napisane przez L0rdS^P0l4K w 05.03.2011 22:30
Heh, zasysam. Dobrze że Misieq coś tam zaglądałeś
@hmm, coś chyba źle zrobiłem.. Jak odpalam ten styl to amxbans jest bez skina, sam szkielet, na dark'u mi normalnie śmiga . WTF ?
wyczyśc cache
Panel Admina -> Informacje o systemie -> Inne Funkcje [Panel po prawej] -> Wyczyść Cache
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Karpielek
- Regulamin