Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Karpielek
Rejestracja: 09.07.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.05.2013 15:31
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 361
- Odwiedzin: 12 100
- Tytuł: Wszechpomocny
- Wiek: 30 lat
- Urodziny: Wrzesień 9, 1993
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Zakopane
Kontakt
#294479 Prosta edycja pluginu menu na serwer
Napisane przez Gufinsky w 10.09.2011 13:51
#291939 Error w amxbans
Napisane przez Szyfrant w 03.09.2011 18:29
popraw
funkcję:
public prebanned_check_(failstate,Handle:query,error[],errornum,data[],DataSize) { new id = data[0]; if(failstate) { return SQL_Error(query, error, errornum, failstate) } new ban_count = SQL_ReadResult(query, 0) SQL_FreeHandle(query) if(!is_user_connected(id) || ban_count < get_pcvar_num(pcvar_show_prebanned_num)) { return PLUGIN_HANDLED } for(new i = 1; i <= plnum; i++) { if(is_user_bot(i) || is_user_hltv(i) || !is_user_connected(i) || i==id) { continue } if(get_user_flags(i) & ADMIN_CHAT) { ColorChat(i, RED, "%s %L", PREFIX, i, "PLAYER_BANNED_BEFORE", playerData[id][playerName], playerData[id][playerIp], playerData[id][playerSteamid], ban_count) } } log_amx("[AMXBans] %L", LANG_SERVER, "PLAYER_BANNED_BEFORE", playerData[id][playerName], playerData[id][playerIp], playerData[id][playerSteamid], ban_count) return PLUGIN_HANDLED }
i skompiluj ponownie pluga z nowym includem
#279670 Przeróbka pluginu ( [DD2] Restart Mapy )
Napisane przez Angel of Death w 08.08.2011 14:44
Tak więc zwracam się z prośbą o przerobienie pluginu znajdującego się tutaj:
http://amxx.pl/topic/42840-dd2-restart-mapy/
Zmiany jakie chciałbym by zostały wprowadzone są następujące:
* Usuniecie informacji o najlepszym graczu
* Usunięcie rozgrzewki
I chyba najważniejsze:
MR12 - czyli gramy 12 rund w CT, po czym następuje zmiana stron, znów 12 rund tym razem w TT i najlepszy gracz (II rundy, bądź ten który zdobędzie przez te łączne 24 rundy najwięcej fragów) pod koniec mapy wybierał "nextmap", no i na następnej mapie to samo
Do zaoferowania 10-15zł Przelew/Doładowanie komórki/Portfela na hostingu - czegokolwiek
W razie stwierdzenia że oferta jest nieopłacalna lub innych konsultacji zapraszam na GG:666955
@Edit
Zlecenie wykonane, temat można zamknąć i dziękuję za zainteresowanie
#286889 TJM - by nie działał na boty i hltv
Napisane przez speedkill w 23.08.2011 08:37
#276903 BF2 Web Staty
Napisane przez speedkill w 02.08.2011 22:18
#279970 Generator Monitoringu Serwera
Napisane przez speedkill w 09.08.2011 09:07
Dodałem także opcje że pobiera góra i dół w phpbb by przemo ( Potem opiszę jak zrobić żeby działał wszędzie )
Instalacja Plik generator.php wrzucamy do głównego folderu folder status także wrzucamy do głównego katalogu
żeby nasz generator prawidłowo działał otwieramy generator.php znajdujemy linie
$adres_skr = 'http://adresstrony.pl/status/status.php';Gdzie za adresstrony.pl Podajemy adres swojej strony / forum.
Jak zrobić żeby działało wszędzie nie tylko na phpbb by przemo ?
Otwieramy generator.php i usuwamy to :
<?php define('IN_PHPBB', true); $phpbb_root_path = './'; include($phpbb_root_path . 'extension.inc'); include($phpbb_root_path . 'common.'.$phpEx); $userdata = session_pagestart($user_ip, PAGE_INDEX); init_userprefs($userdata); include($phpbb_root_path . 'includes/page_header.'.$phpEx); ?>i to :
<?php include($phpbb_root_path . 'includes/page_tail.'.$phpEx); ?>Jak zmienić wygląd tego obrazka na którym się generuje monitoring serwera ?
Wchodzimy w folder status/status/background.png i podmieniamy na swój wymiary 360x24
Oto macie ss'a jak to wygląda :
a tu ss po wygenerowaniu nie ma takiego ip to tylko przykład
Załączone pliki
-
Generator.rar 439,61 KB 1658 Ilość pobrań
#225882 Ikonka statusu
Napisane przez speedkill w 16.03.2011 11:14
new ikonka // Dodajemy przed plugin_init ikonka = get_user_msgid("StatusIcon") // Dajemy to w plugin init
message_begin(MSG_ONE,ikonka,{0,0,0},id) // Tego używamy w funkcji w której chcemy wyświetlić ikonkę.
Mamy do wyboru 3 typy : 0 = Schowana 1 = Pokazana 2 = Migajaca
write_byte(1) Nasza ikonka, będzie cały czas pokazana.
Przykładowe wyglądy ikonek :
Następnie :
write_string("sprite name") | Za sprite name podajemy nazwe ikonki.Teraz wybieramy kolor ikonki :
write_byte(r) write_byte( B) write_byte(g)
Wyświetlanie ikonki kończymy : message_end()
Jeśli tego nie damy serwer może crahować lub sypać logami. Przykład kodu z użyciem ikonki :
#include <amxmodx> #include <fakemeta> new iconstatus; public plugin_init() { register_plugin("Status Icon","0.1","SAMURAI"); register_forward(FM_PlayerPreThink,"fw_prethink"); iconstatus = get_user_msgid("StatusIcon"); } public fw_prethink(id) { if(!(pev(id,pev_button) & FL_ONGROUND)) { message_begin(MSG_ONE,iconstatus,{0,0,0},id); write_byte(1); // status (0=hide, 1=show, 2=flash) write_string("dmg_poison"); // sprite name write_byte(0); // red write_byte(255); // green write_byte(0); // blue message_end(); } }Ikonka pokaże się wtedy gdy będziemy w powietrzu.
Wszystkie ikonki :
selection bucket1 bucket2 bucket3 bucket4 bucket5 bucket0 dmg_bio dmg_poison dmg_chem dmg_cold dmg_drown dmg_heat dmg_gas dmg_rad dmg_shock number_0 number_1 number_2 number_3 number_4 number_5 number_6 number_7 number_8 number_9 divider cross dollar minus plus c4 defuser stopwatch smallskull smallc4 smallvip buyzone rescue escape vipsafety suit_full suit_empty suithelmet_full suithelmet_empty flash_full flash_empty flash_beam train_back train_stop train_forward1 train_forward2 train_forward3 autoaim_c title_half title_life d_knife d_ak47 d_awp d_deagle d_flashbang d_fiveseven d_g3sg1 d_glock18 d_grenade d_m249 d_m3 d_m4a1 d_mp5navy d_p228 d_p90 d_scout d_sg550 d_sg552 d_ump45 d_usp d_tmp d_xm1014 d_skull d_tracktrain d_aug d_mac10 d_elite d_headshot item_battery item_healthkit item_longjump radar
Źródło : http://forums.allied...meta></amxmodx>
#283366 Duży Problem z Mysql
Napisane przez speedkill w 15.08.2011 19:17
Byłbym wdzięczny gdyby ktoś mógł mi powiedzieć gdzie jest błąd lub naprawić
Cały kod :
#include <amxmodx> #include <csx> #include <sqlx> #define PLUGIN "test" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "speedkill" new Host[] = "" new User[] = "" new Pass[] = "" new Db[] = "" new Handle:g_SqlTuple new g_Error[512] new stats[33] public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) set_task(1.0, "MySql_Init") } public MySql_Init() { g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(Host,User,Pass,Db) new ErrorCode,Handle:SqlConnection = SQL_Connect(g_SqlTuple,ErrorCode,g_Error,charsmax(g_Error)) if(SqlConnection == Empty_Handle) set_fail_state(g_Error) new Handle:Queries Queries = SQL_PrepareQuery(SqlConnection,"CREATE TABLE IF NOT EXISTS top15 (name varchar(255),stats varchar(255),deaths varchar(255))") if(!SQL_Execute(Queries)) { SQL_QueryError(Queries,g_Error,charsmax(g_Error)) set_fail_state(g_Error) } SQL_FreeHandle(Queries) SQL_FreeHandle(SqlConnection) } public plugin_end() { SQL_FreeHandle(g_SqlTuple) } public Load_MySql(id) { new name[32], szTemp[512] get_user_name(id, name, 31) new Data[1] Data[0] = id format(szTemp,charsmax(szTemp),"SELECT * FROM `top15` WHERE (`top15`.`name` = '%s')", name) SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"register_client",szTemp,Data,1) } public register_client(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize) { if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED) { log_amx("Load - Could not connect to SQL database. [%d] %s", Errcode, Error) } else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED) { log_amx("Load Query failed. [%d] %s", Errcode, Error) } new id id = Data[0] if(SQL_NumResults(Query) < 1) { new stats[8], bodyhits[8]; get_user_stats(id, stats, bodyhits); new name[32] get_user_name(id, name, 31) new szTemp[512] format(szTemp,charsmax(szTemp),"INSERT INTO `top15` ( `name` , `stats`, `deaths`)VALUES ('%s','%d','%d');",name,stats,stats[1]) SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"IgnoreHandle",szTemp) } else { stats[id] = SQL_ReadResult(Query, 1) } return PLUGIN_HANDLED } public Save_MySql(id) { new szTemp[512] new stats[8], bodyhits[8]; get_user_stats(id, stats, bodyhits); new name[32] get_user_name(id, name, 31) format(szTemp,charsmax(szTemp),"UPDATE `top15` SET stats='%d' , deaths='%d' WHERE name=%s",stats,stats[1],name) SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"IgnoreHandle",szTemp) } public IgnoreHandle(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize) { SQL_FreeHandle(Query) return PLUGIN_HANDLED } public client_putinserver(id) { Load_MySql(id) } public client_disconnect(id) { Save_MySql(id) }Pozdrawiam speedkill ;]
#281824 Styl Stolarstwo /remontowo-budowa
Napisane przez Zkont?! w 12.08.2011 12:23
Edited:
Znalazłem jedno, ale jest niestety płatne. Szablon dla strony internetowej "Remont, budowa"
#279717 Cron a czyszczenie bazy danych
Napisane przez Leihto w 08.08.2011 16:18
<?php
$connect = mysql_connect ('localhost', 'nazwabazy', 'haslobazy') or die (mysql_error());
mysql_select_db('uzytkownikbazy') or die(mysql_error());
$tabelay = 'nazwa_tabeli_y';
$tabelaz = 'nazwa_tabeli_z';
mysql_query("DROP TABLE `$tabelay`");
mysql_query("DROP TABLE `$tabelaz`");
echo "Usunięto tabele $tabelay i $tabelaz";
mysql_close($connect);
?>
I go odpalaj przez corna
@hiroshima
Wiem
Lecz zapewne skrypt/plugin będzie tworzył na nowo tabele gdy nie będą istniały
Więc na jedno wyjdzie.
#279101 dontsayips - aby nie działało na boty i hltv
Napisane przez speedkill w 07.08.2011 10:38
#276752 BF2 Web Staty
Napisane przez speedkill w 02.08.2011 17:12
oto ss :
widok z wyszukiwania :
Statystyki wszystkich :
Statystyki jednego gracza :
Teraz żeby w naszych statach wyświetlały się prawidłowo obrazki musimy
dopisać nazwę swojej strony gdzie wrzuciliśmy nasze staty
Więc otwieramy index.php (teraz część żeby obrazki działały ;] )
i dopisujemy nasz adres strony w liniach :
12 , 13 , 14 , 24 (Adres strony podajemy bez index.php )
Teraz żeby góra działała prawidłowo edytujemy linie
17 , 18 , 19 i Podajemy co tam chcemy np. link do forum
Teraz część dla ludzi którzy mają więcej odznak niż 24 i mają większy poziom niż Expert
Otwieramy index.php znajdujemy linie :
echo "<td>".$odznaki.'/24</td></tr>';i za 24 dajemy np. 32 , 48
Teraz żeby dopisać poziom większy niż Expert
Idziemy na dół naszego indexu
i znajdujemy takie coś :
<td width="100"><font size="4" style="text-shadow: 1px 1px 10px #60F; font-weight: bold; color: #FFFFFF;"><b><center>0</td> <td width="150"><font size="4" style="text-shadow: 1px 1px 10px #F90; font-weight: bold; color: #F90;"><b>Brak Odznaki</td> <tr> <td width="100px"><font size="4" style="text-shadow: 1px 1px 10px #60F; font-weight: bold; color: #FFFFFF;"><b><center>1</td> <td width="150px"><font size="4" style="text-shadow: 1px 1px 10px #F90; font-weight: bold; color: #F90;"><b>Początkujący</td> <td> <td width="100px"><font size="4" style="text-shadow: 1px 1px 10px #60F; font-weight: bold; color: #FFFFFF;"><b><center>2</td> <td width="150px"><font size="4" style="text-shadow: 1px 1px 10px #F90; font-weight: bold; color: #F90;"><b>Weteran</td> <td <td width="100px"><font size="4" style="text-shadow: 1px 1px 10px #60F; font-weight: bold; color: #FFFFFF;"><b><center>3</td> <td width="150px"><font size="4" style="text-shadow: 1px 1px 10px #F90; font-weight: bold; color: #F90;"><b>Expert</td>Jeśli chcemy do profesjonalisty to zamieniamy na :
<td width="100"><font size="4" style="text-shadow: 1px 1px 10px #60F; font-weight: bold; color: #FFFFFF;"><b><center>0</td> <td width="150"><font size="4" style="text-shadow: 1px 1px 10px #F90; font-weight: bold; color: #F90;"><b>Brak Odznaki</td> <tr> <td width="100px"><font size="4" style="text-shadow: 1px 1px 10px #60F; font-weight: bold; color: #FFFFFF;"><b><center>1</td> <td width="150px"><font size="4" style="text-shadow: 1px 1px 10px #F90; font-weight: bold; color: #F90;"><b>Początkujący</td> <td> <td width="100px"><font size="4" style="text-shadow: 1px 1px 10px #60F; font-weight: bold; color: #FFFFFF;"><b><center>2</td> <td width="150px"><font size="4" style="text-shadow: 1px 1px 10px #F90; font-weight: bold; color: #F90;"><b>Weteran</td> <td <td width="100px"><font size="4" style="text-shadow: 1px 1px 10px #60F; font-weight: bold; color: #FFFFFF;"><b><center>3</td> <td width="150px"><font size="4" style="text-shadow: 1px 1px 10px #F90; font-weight: bold; color: #F90;"><b>Expert</td> <td width="100px"><font size="4" style="text-shadow: 1px 1px 10px #60F; font-weight: bold; color: #FFFFFF;"><b><center>4</td> <td width="150px"><font size="4" style="text-shadow: 1px 1px 10px #F90; font-weight: bold; color: #F90;"><b>Profesjonalista</td>Jeśli mamy wyżej niż profesjonalista to wystarczy skopiować i zmienić nazwę i cyfrę ;]
Teraz żeby nasze Statystyki działały prawidłowo musimy podać dane do bazy mysql w pliku config
tu macie opis jak to zrobić :
/*------------------------------------------------ Info: $dbuser wpisz tam login do logowania do bazy mysql $dbpassword hasło do bazy mysql $dbname - Nazwa bazy danych $dbhost - host serwera mysql $dbtable - Tabela gdzie znajdują się odznaki itp ( domyślnie to bf2ranks ) $dbtable2 - Druga tabela żeby odczytać wszystkie odznaki zabójstwa itp (domyślnie to bf2ranks2 ) $ile - ile ma się wyświetlić graczy w ranku ------------------------------------------------------*/ <? $dbuser = "uzytkownik"; $dbpassword = "haslo"; $dbname = "nazwa bazy"; $dbhost = "host bazy danych"; $dbtable2 = "bf2ranks2"; // nazwa tabeli pierwszej $dbtable = "bf2ranks"; // nazwa tabeli drugiej $ile = "150"; ?>Teraz jeśli nie pasują wam kolory tych belek wystarczy zrobić pasek i nazwać go trow.png i wrzucić do folderu img
są to przerobione diablo web stats
To chyba wszystko ;]
Pozdrawiam speedkill
ps. Nie bijcie za kod
Załączone pliki
-
Web Staty BF2.rar 8,09 KB 584 Ilość pobrań
#274150 Prosta przeróbka
Napisane przez MarWit w 26.07.2011 14:40
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
new czas = 0
public plugin_init(){
RegisterHam(Ham_Killed, "player","Killed", 1);
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
}
public Poczatek_Rundy(){
if(task_exists(444)) remove_task(444);
czas = 0
set_task(1.0, "Ticker", 444, _, _, "b")
}
public Ticker(){
if(czas <= 30){
czas++
} else {
remove_task(444)
}
}
public Killed(id){
if( czas < 30 ){
set_task(0.1, "Respawn", id);
}
}
public Respawn(id)
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
#273710 Prosta przeróbka afk kickera
Napisane przez Infernal w 25.07.2011 13:00
if(!is_user_connected(players[i]) || is_user_bot(players[i])) continuena:
if(!is_user_connected(players[i]) || is_user_bot(players[i]) || cs_get_user_team(players[i]) == CS_TEAM_CT) continue
#267981 Aktualizacja silnika Half-Life 1
Napisane przez Portek w 08.07.2011 21:11
Kolejna aktualizacja silnika, od wersji 5369 wprawdzie wyszły już dwie aktualizacje do 5382, aczkolwiek tę przedostatnią pominę - zawarta jest ona w paczce i changelogu.
Oryginał:
- removed a debug command that shouldn't have been in the shipped bits
- fixed failing to load steam interfaces on windows (updated steamclient binaries) (win32)
- statically linked libsteam.so to libstdc++ so you don't need to update it (linux)
Metoda aktualizacji:
- Automatyczna:
- Aby przeprowadzić aktualizację do parametrów startowych należy dodać: -autoupdate -beta hlbeta
- Dla użytkowników którzy posiadają na serwerze engine w wersji powyżej 5006 - pobieramy paczkę stąd: http://portek.net.pl.../engine5382.zip i nadpisujemy pliki
- Dla użytkowników którzy posiadają na serwerze engine w wersji poniżej 5006 (np. 4883) - pobieramy paczkę stąd: http://portek.net.pl...ne5382_full.zip i nadpisujemy pliki
Poprzednie wersje:
Oryginał:
[hlds] Half-Life 1 engine beta update releasedWe have released a beta update for Half-Life 1 engine based games (Half-Life,
Counter-Strike 1.6, Day of Defeat, etc). To grab this update run the
hldsupdatetool with "-beta hlbeta" on the command line. This update continues
on some exploit fixes we have already shipped within this beta.
Changes:
- Added sv_filetransfermaxsize cvar to limit the size of a file a server will
try to send to a client, by default 10mbytes.
- Prevented halflife.wad from being downloaded from a server (fixes server
hang/stall).
There is also a couple client side fixes, if you run your Steam client with
"-beta hlbeta" on its command line and run Half-Life games you will have some
fixes that prevent server redirection.
Aby przeprowadzić aktualizację do parametrów startowych należy dodać: -autoupdate -beta hlbeta - lub pobrać stąd: http://portek.net.pl.../engine5369.zip i nadpisać pliki na serwerze.
Nowa binnarka w pełni współdziała z dproto!
Metoda aktualizacji:
- Automatyczna:
- Aby przeprowadzić aktualizację do parametrów startowych należy dodać: -autoupdate -beta hlbeta
- Dla użytkowników którzy posiadają na serwerze engine w wersji 5006 - pobieramy paczkę stąd: http://portek.net.pl.../engine5369.zip i nadpisujemy pliki
- Dla użytkowników którzy posiadają na serwerze engine w wersji poniżej 5006 (np. 4883) - pobieramy paczkę stąd: http://portek.net.pl...ne5369_full.zip i nadpisujemy pliki
Jak sprawdzić wersję aktualnego silnika?
- Wchodzimy na serwer
- Otwieramy konsolę i wpisujemy komendę status
Pojawi się coś na wzór:
Gdzie zaznaczony ciąg 4883 to wersja silnika.version : 48/1.1.2.6/Stdio 4883 secure (10)
map : de_dust2 at: 0 x, 0 y, 0 z
players : 0 active (10 max)
Nowa wersja : Engine 5408
- fixed sometimes voice stopping during gameplay - Added "-nobreakpad" command line option to let plugin authors still get old style minidumps if they need it (win32 only) - Fixed sv_logsecret putting the wrong value in the log headernaprawili problem z głosem
Instrukcja wgrywania taka sama jak powyżej
Engine 5408
5408.rar 7,36 MB 1638 Ilość pobrań
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Karpielek
- Regulamin