Witam Was. Oto nadeszła ta wiekopomna chwila. Może bez liryki się obejdzie, także do rzeczy. Przedstawiam Wam Metin 2 Mod'a.
Krótka historia:
Pomysł moda wziął się jak to zwykle bywa z głowy w tym przypadku mojej. Prace zostały oficjalnie rozpoczęte w Listopadzie roku ubiegłego. Razem to z użytkownikiem i skrypterem DarkGL(któremu należą się podziękowania za nieocenioną pomoc) zaczęliśmy sumiennie tworzyć moda kawałek po kawałku, aż to po dziś dzień.
Opis moda:
* w modyfikacji znajdziecie 4 klasy postaci do wyboru * ponad 200 itemów wziętych prosto z orientalnej gry Metin2 * system rozwijania postaci * i wiele wiele innych
Komendy:
/menu - pokazuje menu główne moda /klasa - pozwala wybrać klasę/zmienić /reset - pozwala zresetować punkty statusu i ponownie je przydzielić /staty - pokazuje punkty statusu postaci /komendy - wyświetla listę komend /itemy - otwiera menu zarządzania itemami /postac - otwiera okno podglądu postaci /respawn - respawnuje gracza podczas trybu CSDM
Cvary( wartości default ):
mt2_mod "1" // wlaczenie moda(1), (0) off mt2_XP_kill "20" // ile dostajesz expa za jedno zabójstwo wroga mt2_XP_team_kill "90" // ile tracisz expa za zabójstwo swojego lub hostage mt2_SaveXP "1" // czy exp sie zapisuje mt2_SaveXP_mode "0" // (0) zapis na sid (1) zapis na nick (2) zapis na sid lub jesli nonsteam to nick mt2_hp_add "2" // ile punktów życia daje jeden punkt statusu życia mt2_mana_add "10" //ile many dostaje gracz mt2_mana_time "1.0" //co ile czasu dostaje mane mt2_mod_gamename "1" //czy jako rodzaj gry ma byc wyswietlane Metin2 Mod mt2_xp_bonus "100" //ile dostaje sie expa za podlozenie/rozbrojenie bomby/doprowadzenie zakładnikow mt2_xp_bonus2 "50" //ile dostaja expa pozostali gracze za cele specjalne mt2_show_health "1" // pokazuje zycie postaci mt2_csdm "1" // wlacza wylacza tryb deathmatch mt2_csdm_respawn_time "2.0" // po jakim czasie gracz ma sie odrodzic mt2_kill_for_item "10" // po ilu zabiciach gracz ma dostawac zwykly item mt2_poison_damage "4" // ile hp ma zabierac trucizna mt2_poison_time_reciving "2.0" // kiedy konczy sie otrucie mt2_poison_time_antidote "10.0" // po jakim czasie trucizna ma przestac dzialac mt2_arrow_speed "1000" // ustala szybkosc strzaly mt2_empire "3" // (1) pokazuje flage krolestwa gracza zawsze (2) pokazuje flage krolestwa gracza 5 sek po respawnie (3) pokazuje flage krolestwa gracza gdy sie na niego naceluje (4) pokazuje flage krolestwa gracza 5 sek po respawnie gdy sie na niego naceluje (0) zeby wylaczyc mt2_arrow_gravity "0.4" //ustala grawitacje strzaly mt2_arrow_reload "9.0" // co ile mozna strzelac lukiem [wartosc float w sekundach]
Instalacja:
Rozpakować archiwa i wrzucić
archiwum sound folder metin2 do /sound/
archiwum sprites pliki do /sprites/
archiwum models folder metin2 do /models/
archiwum metin2 folder metin2 do /amxmodx/
Reszta instalacji standardowa.
Moduły:
* cstrike * fun * nvault * fakemeta * hamsandwich * engine * csx
Changelog:
24 lipca 2010, 10:00 - usunięcie bindowania menu
24 lipca 2010, 10:01 - naprawa błędów, które pojawiały się w logach
Przyszła wersja moda czyli v2.50 będzie oferowała:
* zaawansowany system rozwoju postaci * zaawansowane logowanie i rejestracja * specjalizacja map pod mod'a * dodanie potworów * szereg nowych dźwięków oraz modeli * NPC oraz ulepszanie itemów do +9 * widok TPS * trzy osobne frakcje mogące ze sobą rywalizować * sklepy z specjalnymi dodatkami * nieograniczona możliwość zdobywania pieniędzy(prawie) * oraz wiele, wiele innych
Dodam, że ten kod nie będzie już modernizowany, a kolejna wersja zostanie napisana od nowa w oparciu o Amxx 1.8.2 oraz nowe moduły.
Podziękowania:
DarkGL - za ogół prac włożonych w projekt mod'a
G[o]Q - za pomoc w systemie zapisu na mysql( który nie zostanie niestety upubliczniony )
Na koniec chciałbym dorzucić, że jeśli komuś się chce to na końcu źródła jest zapis itemów nie do końca sprawny, bo jak zwykle gonił nas czas.