Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Karpielek
Rejestracja: 09.07.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.05.2013 15:31




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 361
- Odwiedzin: 13 224
- Tytuł: Wszechpomocny
- Wiek: 32 lat
- Urodziny: Wrzesień 9, 1993
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Zakopane
Kontakt
#454395 SM mapy
Napisane przez Cypis'
w 01.09.2012 16:32
sm plugins
sm plugins 11 itd.
I daj to tutaj na forum.
#218304 Przenoszenie lvl
Napisane przez byCZUS
w 22.02.2011 19:09
#215148 Przenoszenie lvl
Napisane przez byCZUS
w 12.02.2011 16:44
Na sam początek trzeba sprawdzić czy mamy poprawny nativ, ponieważ został on naprawiony dopiero w najnowszej ver mod'a.
A więc tak odpalamy QTM_CodMod.sma i szukamy
public PobierzNazweKlasy(klasa, Return[], len)
Jeśli kod jest poprawny to powinien wyglądać tak:
public PobierzNazweKlasy(klasa, Return[], len)
{
if(klasa <= ilosc_klas)
{
param_convert(2);
copy(Return, len, nazwy_klas[klasa]);
}
}
Lecz jeśli taki nie jest zamieniamy >= na <=. Kompilujemy plugin i wgrywamy na ftp. Teraz przechodzimy do "głównej części programu". Wgrywamy plugin(załącznik) i można już sobie przenosić poziomy
Sposób użycia pluginu: w consoli wpisujemy
cod_przenies <nick> <id starej> <id nowej>
Po tej czynności powinno nas przenieść na nową klasę. Jeśli nie wiesz jakie ID mają klasy specjalnie dodałem opcję sprawdzenia. Służy do tego funkcja
lista_klasTo tyle myślę że się przyda
Załączone pliki
-
cod_przenoszenie.sma 1,57 KB 493 Ilość pobrań
cod_przenoszenie.amxx
-
cod_przenoszenie.amxx 2,89 KB 150 Ilość pobrań
#217358 Dodawkowy exp
Napisane przez byCZUS
w 19.02.2011 19:07
Są 2 ver.
Ver 1:
- podłożona paka
- rozbrojona paka
- uratowanie hosta
cod_plantxp "100" cod_defusxp "120" cod_rescuxp "30"
Ver 2:
- podłożona paka
- rozbrojona paka
cod_plantxp "100" cod_defusxp "120"
Załączone pliki
-
cod_xpv1.sma 1,14 KB 1702 Ilość pobrań
cod_xpv1.amxx
-
cod_xpv1.amxx 2,68 KB 385 Ilość pobrań
-
cod_xpv2.sma 724 bajtów 900 Ilość pobrań
cod_xpv2.amxx
-
cod_xpv2.amxx 1,88 KB 191 Ilość pobrań
#275678 Inne dodawanie punktów
Napisane przez byCZUS
w 30.07.2011 11:51
Witam,
dzisiaj przedstawię troszkę inny sposób dodawanie punktów statystyk niż w innych tutkach ;], wygląda to mniej więcej tak:
Dokładniej chodzi o opcję numer: 1. Po jej kliknięciu liczba dodawanych punktów się zwiększa (można to dowolnie edytować).
A więc do dzieła, na samym początku musimy dodać jedną stałą z naszymi punktami i zmienną która będzie przechowywała informacje o tym co ile ma dodawać na pkt.
Pod:
new const maxAmmo[31] = {0, 52, 0, 90, 1, 31, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 31, 90, 120,
90, 2, 35, 90, 90,0, 100};
dodajemy coś takiego:
new const co_ile[] = { 1, 4, 8, 16, 24 } // Wlasnie tutaj zmieniamy co ile maja rosnac punkty.
new szybkosc_rozdania[33];
Następnym krokiem będzie edycja widoku statystyk i handler'a od tego. Szukamy
public PrzydzielPunkty(id)
{
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];
format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1));
format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1));
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0);
menu_display(id, menu);
}
i zamieniamy napublic PrzydzielPunkty(id)
{
new szybkosc[60];
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];
format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "Ile dodawac: \r%d \y(Ile pkt dodac do statow)", co_ile[szybkosc_rozdania[id]]);
format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1));
format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1));
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, szybkosc);
menu_addblank(menu, 0);
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0);
menu_display(id, menu);
}
Wygląd naszego menu z punktami został już zmieniony teraz, handler, znajduje się on nieco niżej, dokładnie chodzi o to:public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;
new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
zdrowie_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
wytrzymalosc_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
kondycja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
}
}
if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
zamieniamy napublic PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) {
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;
new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]
switch(item) {
case 0: {
if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;
else szybkosc_rozdania[id] = 0;
}
case 1: {
if(inteligencja_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
inteligencja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 2: {
if(zdrowie_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
zdrowie_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 3: {
if(wytrzymalosc_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
}
case 4: {
if(kondycja_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
kondycja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
}
}
if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}No i to tyle, wystarczy teraz przekompilować kod i wgrać plugin. ;]
#295084 Rangi ZombieRanks !
Napisane przez byCZUS
w 11.09.2011 17:47
Dla nie kumatych
- 10 zabić zombie = jakaś ranga dla humana ( ma być ich 28)
- 10 zarażeń humana = jakaś ranga dla zombie. ( ma być ich 15)
Dodam jeszcze że dobrze by było jakoś te rangi ustawić w kolejności od nie ogara do pro.
#310655 Powód Kicka
Napisane przez byCZUS
w 19.10.2011 19:29

Plugin ma za zadanie wyświetlenie powodu wywalenia gracza z serwera. Plugin jest podobny w działaniu do Reason Kicker'a by Tramp lecz ten czyta powody z pliku
w dodatku dodaje informacje w konsoli wywalonego gracza. W menu admina mamy do wyboru powody wczytane z pliku, opcję własnego powodu jak i ostatnio wpisany.

Standardowa, lecz ReasonKicker.amxx w plugins.ini trzeba dodać przed plmenu.amxx (jak w poprzedniej wersji). Pliczek powody_kickow.ini do folderu configs. Ustawione jest maksymalnie 20 powodów po to by lista nie była zbyt długa. Testujcie sobie ![]()

1.0 - pierwsze wydanie pluginu. 1.1 - lekkie poprawki. 1.2 - sprawdzanie show activity, lekkie poprawki.



Załączone pliki
-
powody_kickow.ini 25 bajtów 8007 Ilość pobrań
-
ReasonKicker.sma 4,13 KB 6855 Ilość pobrań
ReasonKicker.amxx
#344298 Kto napisze kilka zdań z niemieckiego?
Napisane przez Portek
w 03.01.2012 21:06
#322116 Paczka TeamPlay
Napisane przez
WiWaldi:*
w 14.11.2011 23:05
Paczka TeamPlay
Moja 1 Paczuszka
Pluginy
.
ad_manager.amxx ; Reklamy w say --- Reklamy się ustawia w cstrike/addons/amxmodx/configs/advertisements.ini admin_freelook.amxx ; Admin ma opcje All Lock admin_spec_esp.amxx ; Admin Esp info_o_zuconym_granacie.amxx ; Info PL ktooslepil.amxx ; Kto Oślepił Interp_Manager.amxx ; Interp Menadżer -- cvary są w cstrike/addons/amxmodx/configs/amxx.cfg HPP.amxx ; Ban za ping działa z amx_bans -- cvary są w cstrike/addons/amxmodx/configs/amxx.cfg M_Antirusher_2.6_alfa.amxx ; AntyRash -- cvary są w cstrike/addons/amxmodx/configs/amxx.cfg in_game_ads.amxx ; AntyRash -- cvary są w cstrike/addons/amxmodx/configs/amxx.cfg
To by było na tyle wszystkie pluginy działają , nie wiem jak wam ale mi takie pluginy na TP starczą .
Download :
Team Play.rar 1,2 MB 1216 Ilość pobrań
#311909 PHP.BLOG v0.1
Napisane przez Gh0st
w 22.10.2011 16:32
#311121 PHP.BLOG v0.1
Napisane przez Gh0st
w 21.10.2011 09:23
O SKRYPCIE
Chcesz mieć swój własny blog przy którym nie trzeba za każdym razem otwierać pliku w którym jest treść strony? jeżeli tak to to jest skrypt dla ciebie. ![]()
Blog nie jest pisany obiektowo co uniemożliwia po większej części ingerencje. Jako iż zaczynam uczyć pomału programowania obiektowego to pomału będę przepisywał ten blog na Klasy i obiekty
Kod nie wygląda za ładnie
więc się nie czepiać ![]()
- Obsługa bazy MYSQL
- Możliwość edytowania menu górnego jak i tego menu po lewej stronie za pomocą panelu admina
- System templatek , zmiana wyglądu strony wtedy nie będzie niczym trudnym
- Przejrzysta strona
- Newsy
- Komentowanie Newsów
- Dodawanie nowych stron z poziomu przeglądarki ( coś takiego jak Add code integration w ip.b
- Dodawanie kont adminów
- Czat (nad tym się jeszcze zastanawiam)
- Zabezpieczona strona, wszystkie dane wychodzące od użytkownika jak i od admina są filtrowane, również zabezpieczony plik config.php przed otwieraniem poprzez notatnik lub z innego serwera.
- No i wiele innych.
INSTALACJA
Otwieramy Plik
config.php
Który znajduje się w paczce która jest w załączniku i tam zmieniamy dane na nasze dane.
Następnie otwieramy plik
zapytania.txtI każde z tych zapytań wprowadzamy do bazy danych
Jeżeli wszystko zostało dobrze wprowadzone strona powinna funkcjonować poprawnie
Następnie wchodzimy do panelu admina adresem :
index.php?action=panel_admina
I Logujemy się danymi :
Admin tomekstw
Zrzut Ekranu

JAK ZMIENIĆ WYGLĄD STRONY?
Wchodzimy do folderu
./tmpl/Następnie edytujmy wybrany przez siebie plik
style.css index.tmpl ./images/Jak pisałem wyżej, to nic trudnego . Lub można też edytować wygląd z poziomu panelu admina.
Edytuj Wygląd Strony
Udanego Korzystania z blogu
Wszystkie Błędy / Bugi / Niedociągnięcia i propozycję proszę zgłaszać w tym temacie
CHANGE LOG
Wersja 0.0 - Dziwna wersja ![]()
- Wydanie Bloga
Wersja 0.1
- Poprawiono parę błędów ortograficznych.
- naprawiony błąd z spamowaniem komentarzami metodą F5
- Dodano możliwość edycji Pozycji w menu
- Dodano Favicon. Która znajduje się w głównym Katalogu
- Odczytywanie newsów na stronie głównej po [b]1024B[b](Bajty) (Podziękowania dla ByCZUS za pomoc
) - Spolszczone Read More i Comments.
- Aby Zrobić UPDATE należy podmienić wszystkie pliki oprócz config.php

Załączone pliki
-
PHP.BLOG.rar 21,01 KB 79 Ilość pobrań
-
PHP.BLOG v0.1.rar 21,26 KB 131 Ilość pobrań
#302806 VPS logowanie na konto backupFTP
Napisane przez Portek
w 03.10.2011 19:05
http://unixhelp.ed.a...CGI/man-cgi?ftp
http://www.digipedia.../doc/view/ftp.1
#298308 zawartość folderu do tar
Napisane przez DarkGL
w 20.09.2011 17:22
#295650 Prosta edycja pluginu menu na serwer
Napisane przez
naXe
w 13.09.2011 01:17
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Szybkie Menu"
#define VERSION "1.2"
#define AUTHOR "emu"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /menu", "szybkie_menu")
register_cvar("menu_cmd1", "/drshop");
register_cvar("menu_cmd2", "/respawnmenu");
register_cvar("menu_cmd3", "/respawn");
register_cvar("menu_cmd4", "say /top15");
register_cvar("menu_cmd5", "say /vip");
register_cvar("menu_cmd6", "say /fps");
register_cvar("menu_cmd7", "say /invis");
register_cvar("menu_cmd8", "say /mute");
register_cvar("menu_cmd9", "");
register_cvar("menu_nazwa1", "Shop (drshop)");
register_cvar("menu_nazwa2", "Respawn menu");
register_cvar("menu_nazwa3", "Uzyj zycia (respawn)");
register_cvar("menu_nazwa4", "Top15 (rekordy mapy)");
register_cvar("menu_nazwa5", "Zakup konta VIP");
register_cvar("menu_nazwa6", "Zwieksz FPS (komendy)");
register_cvar("menu_nazwa7", "Zwieksz FPS (ukryj wode i graczy)");
register_cvar("menu_nazwa8", "Wycisz gracza (mute)");
register_cvar("menu_nazwa9", "");
}
public szybkie_menu(id)
{
new nazwa1[127], nazwa2[127], nazwa3[127], nazwa4[127], nazwa5[127], nazwa6[127], nazwa7[127], nazwa8[127], nazwa9[127];
get_cvar_string("menu_nazwa1", nazwa1, 127)
get_cvar_string("menu_nazwa2", nazwa2, 127)
get_cvar_string("menu_nazwa3", nazwa3, 127)
get_cvar_string("menu_nazwa4", nazwa4, 127)
get_cvar_string("menu_nazwa5", nazwa5, 127)
get_cvar_string("menu_nazwa6", nazwa6, 127)
get_cvar_string("menu_nazwa7", nazwa7, 127)
get_cvar_string("menu_nazwa8", nazwa8, 127)
get_cvar_string("menu_nazwa9", nazwa9, 127)
new zrob1[128], zrob2[128], zrob3[128], zrob4[128], zrob5[128], zrob6[128], zrob7[128], zrob8[128], zrob9[128];
format(zrob1, charsmax(zrob1), "%d", nazwa1);
format(zrob2, charsmax(zrob2), "%d", nazwa2);
format(zrob3, charsmax(zrob3), "%d", nazwa3);
format(zrob4, charsmax(zrob4), "%d", nazwa4);
format(zrob5, charsmax(zrob5), "%d", nazwa5);
format(zrob6, charsmax(zrob6), "%d", nazwa6);
format(zrob7, charsmax(zrob7), "%d", nazwa7);
format(zrob8, charsmax(zrob8), "%d", nazwa8);
format(zrob9, charsmax(zrob9), "%d", nazwa9);
new menu = menu_create("\rxxxxxx - Menu\d xxxxxx.pl^nKasa:\d $\w Strona\r1/1", "menu_wybierz");
menu_additem(menu, zrob1);
menu_additem(menu, zrob2);
menu_additem(menu, zrob3);
menu_additem(menu, zrob4);
menu_additem(menu, zrob5);
menu_additem(menu, zrob6);
menu_additem(menu, zrob7);
menu_additem(menu, zrob8);
menu_additem(menu, zrob9);
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(id, menu);
}
public menu_wybierz(id, menu, item)
{
new cmd1[127], cmd2[127], cmd3[127], cmd4[127], cmd5[127], cmd6[127], cmd7[127], cmd8[127], cmd9[127];
get_cvar_string("menu_cmd1", cmd1, 127)
get_cvar_string("menu_cmd2", cmd2, 127)
get_cvar_string("menu_cmd3", cmd3, 127)
get_cvar_string("menu_cmd4", cmd4, 127)
get_cvar_string("menu_cmd5", cmd5, 127)
get_cvar_string("menu_cmd6", cmd6, 127)
get_cvar_string("menu_cmd7", cmd7, 127)
get_cvar_string("menu_cmd8", cmd8, 127)
get_cvar_string("menu_cmd9", cmd9, 127)
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1 : client_cmd(id,"%d", cmd1)
case 2 : client_cmd(id,"%d", cmd2)
case 3 : client_cmd(id,"%d", cmd3)
case 4 : client_cmd(id,"%d", cmd4)
case 5 : client_cmd(id,"%d", cmd5)
case 6 : client_cmd(id,"%d", cmd6)
case 7 : client_cmd(id,"%d", cmd7)
case 8 : client_cmd(id,"%d", cmd8)
case 9 : client_cmd(id,"%d", cmd9)
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}Tak ? #294503 Prosta edycja pluginu menu na serwer
Napisane przez Gufinsky
w 10.09.2011 15:20
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Karpielek
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość



