Tak.Czy jest możliwość zastąpienia standardowego noża, danej klasie?
http://amxx.pl/topic/56290-podmienianie-modeli-broni/Jakie linijki dodać/ująć/zastąpić.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Luker12 nie posiada znajomych
Napisane przez Fili:P
w 11.02.2013 15:17
Napisane przez Jadek
w 09.02.2013 20:03
Napisane przez aaaaaa
w 25.01.2013 15:36
Napisane przez Onyke
w 06.02.2013 20:43
Napisane przez speedkill
w 05.02.2013 14:34
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "glut1997" new const g_MusicPath[] = "sound/misc/dzwiek.mp3"; public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_event("DeathMsg", "PlayerKilled", "a"); } public plugin_precache(){ precache_generic(g_MusicPath); } public PlayerKiller(){ new g_Killer = read_data(1); if(is_user_connected(g_Killer)){ client_cmd(g_Killer , "mp3 play %s", g_MusicPath); } }
Napisane przez glut
w 05.02.2013 14:01
#include <amxmodx>
new const muzyka[]={"misc/dzwiek.mp3"}//Tutaj daj sciezke do pliku
public plugin_init() {
register_plugin("Dzwiek po zabiciu", "1.0", "glut1997");
register_event("DeathMsg", "Death", "a");
}
public Death(){
new zabojca = read_data(1);
if(is_user_connected(zabojca))
play_sound(zabojca,muzyka)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public plugin_precache()
{
new mzk[sizeof(muzyka)]
format(mzk,sizeof(muzyka)-1,"%s.mp3",muzyka)
precache_sound(muzyka)
}
stock play_sound(index, const dzwiek[])
{
if(contain(dzwiek, ".mp3") != -1)
{
new soundform[64]
format(soundform, 63, "sound/%s", dzwiek)
client_cmd(index, "mp3 play %s", soundform)
}
else
client_cmd(index, "spk %s", dzwiek)
}
Napisane przez glut
w 05.02.2013 13:46
#include <amxmodx>
new const muzyka[]={"misc/dzwiek"}//Tutaj daj sciezke do pliku bez koncowki .wav
public plugin_init() {
register_plugin("Dzwiek po zabiciu", "1.0", "glut1997");
register_event("DeathMsg", "Death", "a");
}
public Death(){
new zabojca = read_data(1);
if(is_user_connected(zabojca))
client_cmd(zabojca, "spk %s",muzyka)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public plugin_precache()
{
new mzk[sizeof(muzyka)]
format(mzk,sizeof(muzyka)-1,"%s.wav",muzyka)
precache_sound(muzyka)
}
Napisane przez glut
w 17.11.2012 19:15
Napisane przez BliBs_Pl
w 12.07.2011 10:18
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("Premium", "1.0", "BliBs_Pl") register_clcmd("say /premium","Premium") } public Premium(id) show_motd(id, "premium.txt", "Konta Premium");
Napisane przez kiver
w 30.06.2011 12:21
new informacje_itemu[33][2];
new const nazwy_itemow[][] = {"Brak",
"Jakis Przedmiot"
}
new const opisy_itemow[][] = {"Zabij kogos aby dostac przedmiot",
"Jakas moc"
}
new wytrzymalosc_itemu[33];
new wytrzymalosc_itemu2[33];
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0]) {
if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0) {
wytrzymalosc_itemu[id]-=10;
}
if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0) {
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zniszczenia przedmiotu: %i/100.", wytrzymalosc_itemu[id]);
}
else {
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Przedmiot: %s, zostal calkowicie zniszczony.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
UsunPrzedmiot(id);
}
}
if(informacje_itemu[id][0]) {
if(wytrzymalosc_itemu2[id] > 0) {
wytrzymalosc_itemu2[id]-=10;
}
if(wytrzymalosc_itemu2[id] > 0) {
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zniszczenia przedmiotu: %i/100.", wytrzymalosc_itemu2[id]);
}
else {
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Przedmiot: %s, zostal calkowicie zniszczony.", nazwy_itemow[informacje_itemu[id][0]]);
UsunPrzedmiot2(id);
}
}
if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0])
DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
if(!informacje_itemu[attacker][0])
DajPrzedmiot2(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_itemow-1));
public WyrzucPrzedmiot(id)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0])
{
client_print(id, print_chat, "Wyrzuciles %s.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
UsunPrzedmiot(id);
}
else
client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego przedmiotu.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
}
public WyrzucPrzedmiot2(id)
{
if(informacje_itemu[id][0])
{
client_print(id, print_chat, "Wyrzuciles %s.", nazwy_itemow[informacje_itemu[id][0]]);
UsunPrzedmiot2(id);
}
else
client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego przedmiotu.", nazwy_itemow[informacje_itemu[id][0]]);
}
public UsunPrzedmiot2(id)
{
informacje_itemu[id][1] = 0;
informacje_itemu[id][0] = 0;
wytrzymalosc_itemu2[id] = 0;
if(is_user_alive(id))
set_user_footsteps(id, 0);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ZmienUbranie(id, 1);
}
UsunPrzedmiot2(id);
public DajPrzedmiot2(id, przedmiot)
{
UsunPrzedmiot2(id);
informacje_itemu[id][0] = przedmiot;
client_print(id, print_chat, "Zdobyles %s.", nazwy_itemow[informacje_itemu[id][0]]);
wytrzymalosc_itemu2[id] = 100;
switch(przedmiot)
{
case 1:
{
//w tym przypadku jeśli będą to notatki kapitana
informacje_itemu[id][1] = 3;
}
}
}
public OpisPrzedmiotu2(id)
{
new opis_przedmiotu[128];
new losowa_wartosc[3];
num_to_str(informacje_itemu[id][1], losowa_wartosc, 2);
format(opis_przedmiotu, 127, opisy_itemow[informacje_itemu[id][0]]);
replace_all(opis_przedmiotu, 127, "LW", losowa_wartosc);
client_print(id, print_chat, "Przedmiot: %s.", nazwy_itemow[informacje_itemu[id][0]]);
client_print(id, print_chat, "Opis: %s.", opis_przedmiotu);
}
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(0, 255, 255, 0.02, 0.20, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa: %s]^n[Poziom: %i]^n[Doswiadczenie: %i / %i]^n[Przedmiot: %s] (%i%%)^n[Przedmiot2: %s] (%i%%)^n[HP: %i | AP: %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]],nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id],nazwy_itemow[informacje_itemu[id][0]], wytrzymalosc_itemu2[id], get_user_health(id), get_user_armor(id));
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 255, 0.02, 0.16, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa: %s]^n[Poziom: %i]^n[Doswiadczenie: %i / %i]^n[Przedmiot: %s] (%i%%)^n[Przedmiot2: %s] (%i%%)^n[HP: %i | AP: %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]],nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id],nazwy_itemow[informacje_itemu[id][0]], wytrzymalosc_itemu2[id], get_user_health(id), get_user_armor(id));
return PLUGIN_CONTINUE;
}
register_clcmd("say /item2", "OpisPrzedmiotu2");
register_clcmd("say /drop2", "WyrzucPrzedmiot2");
new const nazwy_itemow[][] dodajemy nazwę naszego przemdiotu
new const opisy_itemow[][] dodajemy opis naszego przedmiotu
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
give_item(id, "weapon_awp");
if(informacje_itemu[id][0] == 1)
give_item(id, "weapon_ak47");
public SprawdzItem(id)
{
new menu = menu_create("Opis:", "SprawdzItem2");
menu_additem(menu, "\wOpis Przedmiotu nr 1", "1", 0);
menu_additem(menu, "\wOpis Przedmiotu nr 2", "2", 0);
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public SprawdzItem2(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
switch(item)
{
case 0:
{
OpisPrzedmiotu(id);
}
case 1:
{
OpisPrzedmiotu2(id);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public WyrzucItem(id){
new mana1=menu_create("Wyrzuc:","WyrzucItem2");
menu_additem(menu, "\wWyrzuc Przedmiot nr 1");
menu_additem(menu, "\wWyrzuc Przedmiot nr 2");
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public WyrzucItem2(id, menu, item){
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
switch(item){
case 0:
{
WyrzucPrzedmiot(id);
}
case 1:
{
WyrzucPrzedmiot2(id);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
register_clcmd("say /item", "OpisPrzedmiotu");
register_clcmd("say /item", "SprawdzItem");
register_clcmd("say /item", "WyrzucPrzedmiot");
register_clcmd("say /drop", "WyrzucItem");
Napisane przez Misiaczek ;c
w 24.06.2011 21:55
precache_sound("QTM_CodMod/Cod/Level.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/nowypoziom.wav");
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/cod/Level");
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/nowypoziom");
Napisane przez R3X
w 24.06.2011 21:59
Napisane przez
FreZZy
w 29.04.2011 13:50
Napisane przez Dalinor
w 28.04.2011 12:25
new player_b_mine[33] = 1
new player_b_drop[33] = 1
player_b_mine[id] = 0
player_b_drop[id] = 0
if (player_b_explode[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_explode[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Gdy umierasz wybuchniesz w promieniu ")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199," zadaje 75 obrazen wokol ciebie - im wiecej masz inteligencji tym wiekszy zasieg wybuchu<br>")
}
if (player_b_drop[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_drop[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"Na wyrzucenie broni przeciwnikowi<br>")
}
case 68:
{
player_item_name[id] = "Ultra Armor"
player_item_id[id] = 68
player_ultra_armor[id]=random_num(7,11)
player_ultra_armor_left[id]=player_ultra_armor[id]
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoj pancerz moze odbic do %i pociskow",player_item_name[id],player_ultra_armor[id])
}
case 69:
{
player_item_name[id] = "Los Złodziejaszka"
player_item_id[id] = rannum
player_b_drop[id] = 6
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 1/6 Szans Na wrzucenie broni przeciwnikowi",player_item_name[id])
}
public add_bonus_darksteel(attacker,id,damage)
{
if (player_b_darksteel[attacker] > 0)
{
if (UTIL_In_FOV(attacker,id) && !UTIL_In_FOV(id,attacker))
{
new dam = floatround (15+player_strength[id]*2*player_b_darksteel[id]/10.0)
Effect_Bleed(id,248)
change_health(id,-dam,attacker,"world")
}
}
}
public add_bonus_drop(attacker_id,id)
{
if(player_b_drop[attacker_id] > 0||c_drop[attacker_id] > 0&& get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id))
{
if (random_num(1,player_b_drop[attacker_id]) == 1)
engclient_cmd(id, "drop")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
if(player_b_sniper[id]>0)
{
if(player_b_sniper[id]>5) player_b_sniper[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_sniper[id]>2) player_b_sniper[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_sniper[id]>1) player_b_sniper[id]-=random_num(-1,1)
}
if(player_b_drop[id]>0)
{
if(player_b_drop[id]>5) player_b_drop[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_drop[id]>2) player_b_drop[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_drop[id]>1) player_b_drop[id]-=random_num(-1,1)
}
Napisane przez
FreZZy
w 28.04.2011 15:17
if (((player_b_silent[id] > 0) || (player_class[id] == Zabojca)) && is_user_alive(id))
entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300)