Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Luker12 - zdjęcie

Luker12

Rejestracja: 06.07.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.07.2020 12:45
-----

#513814 Model Noża dla danej klasy. Da się? Dbmod 5.9l

Napisane przez Fili:P w 11.02.2013 15:17

Czy jest możliwość zastąpienia standardowego noża, danej klasie?

Tak.

Jakie linijki dodać/ująć/zastąpić.

http://amxx.pl/topic/56290-podmienianie-modeli-broni/
  • +
  • -
  • 1


#513003 Problem z Kompilacją Diablo Mod Core 1.10

Napisane przez Jadek w 09.02.2013 20:03

Teraz skompiluj :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#506489 Diablo Mod Core 1.1.0 PL

Napisane przez aaaaaa w 25.01.2013 15:36

Moglby ktos wrzucic klasy juz z opisami albo dac opisy ?
  • +
  • -
  • 1


#511801 Podwójne zabicie - Podwójne naliczanie fragów

Napisane przez Onyke w 06.02.2013 20:43

http://amxx.pl/topic...m-przy-smierci/
  • +
  • -
  • 1


#511135 [ROZWIĄZANE] Dźwięk podczas zabicia gracza

Napisane przez speedkill w 05.02.2013 14:34

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>



#define PLUGIN "New Plug-In"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "glut1997"



new const g_MusicPath[] = "sound/misc/dzwiek.mp3";



public plugin_init(){

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

	register_event("DeathMsg", "PlayerKilled", "a");

}

public plugin_precache(){

	precache_generic(g_MusicPath);

}

public PlayerKiller(){

	new g_Killer = read_data(1);

	

	if(is_user_connected(g_Killer)){

		client_cmd(g_Killer , "mp3 play %s", g_MusicPath);

	}

}

  • +
  • -
  • 1


#511131 [ROZWIĄZANE] Dźwięk podczas zabicia gracza

Napisane przez glut w 05.02.2013 14:01

sprawdź

#include <amxmodx>

new const muzyka[]={"misc/dzwiek.mp3"}//Tutaj daj sciezke do pliku

public plugin_init() {
register_plugin("Dzwiek po zabiciu", "1.0", "glut1997");
register_event("DeathMsg", "Death", "a");
}

public Death(){
new zabojca = read_data(1);

if(is_user_connected(zabojca))
play_sound(zabojca,muzyka)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public plugin_precache()
{
new mzk[sizeof(muzyka)]
format(mzk,sizeof(muzyka)-1,"%s.mp3",muzyka)
precache_sound(muzyka)
}
stock play_sound(index, const dzwiek[])
{
if(contain(dzwiek, ".mp3") != -1)
{
new soundform[64]
format(soundform, 63, "sound/%s", dzwiek)
client_cmd(index, "mp3 play %s", soundform)
}
else
client_cmd(index, "spk %s", dzwiek)
}

  • +
  • -
  • 1


#511122 [ROZWIĄZANE] Dźwięk podczas zabicia gracza

Napisane przez glut w 05.02.2013 13:46

Proszę

#include <amxmodx>
new const muzyka[]={"misc/dzwiek"}//Tutaj daj sciezke do pliku bez koncowki .wav
public plugin_init() {
register_plugin("Dzwiek po zabiciu", "1.0", "glut1997");
register_event("DeathMsg", "Death", "a");
}
public Death(){
new zabojca = read_data(1);

if(is_user_connected(zabojca))
client_cmd(zabojca, "spk %s",muzyka)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public plugin_precache()
{
new mzk[sizeof(muzyka)]
format(mzk,sizeof(muzyka)-1,"%s.wav",muzyka)
precache_sound(muzyka)
}

  • +
  • -
  • 1


#480138 Problem DiabloMod by Onyke nie zapisuje lvl

Napisane przez glut w 17.11.2012 19:15

W bazie danych przez phpmyadmin usuń tabele "wwwdb" i powinno być ok bo z tego wynika że prawdopodobnie miałeś inne diablo i zmieniłeś na onyke : )
  • +
  • -
  • 1


#268866 Dorobienie funkcji /premium

Napisane przez BliBs_Pl w 12.07.2011 10:18

Robisz coś takiego:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
        register_plugin("Premium", "1.0", "BliBs_Pl")
        register_clcmd("say /premium","Premium")
}

public Premium(id) 
        show_motd(id, "premium.txt", "Konta Premium");

Potem robisz w kodzie html stronkę co ma się wyświetlać ale plik ma się nazywać premium.txt
  • +
  • -
  • 1


#264485 Dwa przedmioty na raz

Napisane przez kiver w 30.06.2011 12:21

Na początek musimy dodać nową tablicę.

Pod tabelą z opisami przedmiotów (tymi zwykłymi) dodajemy :

new informacje_itemu[33][2];
new const nazwy_itemow[][] = {"Brak",
"Jakis Przedmiot"
}
new const opisy_itemow[][] = {"Zabij kogos aby dostac przedmiot",
"Jakas moc"
}



//=====================================================================================//

Należy się do tego jak mamy dodaną wytrzymałość przedmiotu

Szukamy :
new wytrzymalosc_itemu[33];

Dodajemy pod :
new wytrzymalosc_itemu2[33];


if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0]) {
if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0) {
wytrzymalosc_itemu[id]-=10;
}
if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0) {
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zniszczenia przedmiotu: %i/100.", wytrzymalosc_itemu[id]);
}
else {
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Przedmiot: %s, zostal calkowicie zniszczony.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
UsunPrzedmiot(id);
}
}


I pod to dodajemy to :

if(informacje_itemu[id][0]) {
if(wytrzymalosc_itemu2[id] > 0) {
wytrzymalosc_itemu2[id]-=10;
}
if(wytrzymalosc_itemu2[id] > 0) {
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zniszczenia przedmiotu: %i/100.", wytrzymalosc_itemu2[id]);
}
else {
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Przedmiot: %s, zostal calkowicie zniszczony.", nazwy_itemow[informacje_itemu[id][0]]);
UsunPrzedmiot2(id);
}
}


//=====================================================================================//

w public Death(id) szukamy :
if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0])
DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));


I pod to dodajemy to :
if(!informacje_itemu[attacker][0])
DajPrzedmiot2(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_itemow-1));


Następnie pod :
public WyrzucPrzedmiot(id)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0])
{
client_print(id, print_chat, "Wyrzuciles %s.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
UsunPrzedmiot(id);
}
else
client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego przedmiotu.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
}


Dodajemy to :

public WyrzucPrzedmiot2(id)
{
if(informacje_itemu[id][0])
{
client_print(id, print_chat, "Wyrzuciles %s.", nazwy_itemow[informacje_itemu[id][0]]);
UsunPrzedmiot2(id);
}
else
client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego przedmiotu.", nazwy_itemow[informacje_itemu[id][0]]);
}


Szukamy public UsunPrzemdiot(id) i za nim dodajemy
public UsunPrzedmiot2(id)
{
informacje_itemu[id][1] = 0;
informacje_itemu[id][0] = 0;
wytrzymalosc_itemu2[id] = 0;
if(is_user_alive(id))
set_user_footsteps(id, 0);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ZmienUbranie(id, 1);
}


W public client_connect(id) za UsunPrzedmiot(id); dodajemy :
UsunPrzedmiot2(id);

W public client_disconnect(id) za UsunPrzedmiot(id); dodajemy :
UsunPrzedmiot2(id);



Szukamy public DajPrzedmiot(id, przedmiot) i dodajemy za nim :

public DajPrzedmiot2(id, przedmiot)
{
UsunPrzedmiot2(id);
informacje_itemu[id][0] = przedmiot;
client_print(id, print_chat, "Zdobyles %s.", nazwy_itemow[informacje_itemu[id][0]]);

wytrzymalosc_itemu2[id] = 100;
switch(przedmiot)
{
case 1:
{
//w tym przypadku jeśli będą to notatki kapitana
informacje_itemu[id][1] = 3;
}
}
}


Szukamy public OpisPrzedmiotu(id) i dodajemy pod nim :

public OpisPrzedmiotu2(id)
{
new opis_przedmiotu[128];
new losowa_wartosc[3];
num_to_str(informacje_itemu[id][1], losowa_wartosc, 2);
format(opis_przedmiotu, 127, opisy_itemow[informacje_itemu[id][0]]);
replace_all(opis_przedmiotu, 127, "LW", losowa_wartosc);

client_print(id, print_chat, "Przedmiot: %s.", nazwy_itemow[informacje_itemu[id][0]]);
client_print(id, print_chat, "Opis: %s.", opis_przedmiotu);
}


Jeśli mamy dodaną do COD'a wytrzymałość to public PokażInformacje(id) podmieniamy na to :

public PokazInformacje(id) 
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(0, 255, 255, 0.02, 0.20, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa: %s]^n[Poziom: %i]^n[Doswiadczenie: %i / %i]^n[Przedmiot: %s] (%i%%)^n[Przedmiot2: %s] (%i%%)^n[HP: %i | AP: %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]],nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id],nazwy_itemow[informacje_itemu[id][0]], wytrzymalosc_itemu2[id], get_user_health(id), get_user_armor(id));

return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 255, 0.02, 0.16, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa: %s]^n[Poziom: %i]^n[Doswiadczenie: %i / %i]^n[Przedmiot: %s] (%i%%)^n[Przedmiot2: %s] (%i%%)^n[HP: %i | AP: %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]],nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id],nazwy_itemow[informacje_itemu[id][0]], wytrzymalosc_itemu2[id], get_user_health(id), get_user_armor(id));

return PLUGIN_CONTINUE;
}


w public plugin_init() dodajemy
register_clcmd("say /item2", "OpisPrzedmiotu2");
register_clcmd("say /drop2", "WyrzucPrzedmiot2");


//================================================================//
Dodawanie nowego przedmiotu :

Aby dodać przedmiot np. dawanie AK47 na początku rundy robimy tak (tak samo jak dodawanie normalnego itemu tylko że w nowych tabelach):

W :
new const nazwy_itemow[][] dodajemy nazwę naszego przemdiotu

W :
new const opisy_itemow[][]  dodajemy opis naszego przedmiotu 


I teraz w public Odrodzenie(id)

Pod :
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
give_item(id, "weapon_awp");


Dodajemy :

if(informacje_itemu[id][0] == 1)
give_item(id, "weapon_ak47");



//================================================================//

Jeśli chcemy żeby opis i wyrzucanie wyświetlało nam się w 'menu' dodajemy na końcu SMA :

public SprawdzItem(id) 
{
new menu = menu_create("Opis:", "SprawdzItem2");
menu_additem(menu, "\wOpis Przedmiotu nr 1", "1", 0);
menu_additem(menu, "\wOpis Przedmiotu nr 2", "2", 0);

menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;

}
public SprawdzItem2(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
switch(item)
{
case 0:
{
OpisPrzedmiotu(id);
}
case 1:
{
OpisPrzedmiotu2(id);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public WyrzucItem(id){
new mana1=menu_create("Wyrzuc:","WyrzucItem2");

menu_additem(menu, "\wWyrzuc Przedmiot nr 1");
menu_additem(menu, "\wWyrzuc Przedmiot nr 2");

menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public WyrzucItem2(id, menu, item){
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
switch(item){
case 0:
{
WyrzucPrzedmiot(id);
}
case 1:
{
WyrzucPrzedmiot2(id);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


I w public plugin_init() zamieniamy :

To :
register_clcmd("say /item", "OpisPrzedmiotu");

Na to :
register_clcmd("say /item", "SprawdzItem");


I to :
register_clcmd("say /item", "WyrzucPrzedmiot");

Na to :
register_clcmd("say /drop", "WyrzucItem");



Jeśli coś nie będzie działało to pisać, bo mogłem coś przeoczyć.
  • +
  • -
  • 9


#262525 Problem z odgrywaniem dźwięki

Napisane przez Misiaczek ;c w 24.06.2011 21:55

zamień
precache_sound("QTM_CodMod/Cod/Level.wav");


zamień na

precache_sound("QTM_CodMod/nowypoziom.wav");



zamień
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/cod/Level");


zamień na

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/nowypoziom");


dzwięk nazwij nowypoziom.wav i wgraj do katalogu QTM_CodMod

jest to najprostsze rozwiązanie, najlepiej sprawdzić czy dźwięk odgrywa się w cs ;] jeśli działa w cs to powinien tez działać przez plugin, jesli nie należy naprawić ów dźwięk aby był odgrywany w cs ;]
  • +
  • -
  • 1


#262528 Problem z odgrywaniem dźwięki

Napisane przez R3X w 24.06.2011 21:59

developer 2
spk QTM_CodMod/Cod/Level.wav
developer 0

uruchom to i dostaniesz na żółto info dlaczego .wav nie gra
  • +
  • -
  • 2


#243171 Informację o klasach

Napisane przez FreZZy w 29.04.2011 13:50

format(text, 512, "\yinfo klas - ^n\w1. Mag^n\w2. Paladyn^n\w3. Mnich^n\w4. Barbarzynca^n\w5. Zabojca^n\w6. Nekromanta^n\w7. Ninja^n\w8. Lowca^n\w9. Klasa^n^n\w0 Exit")


#242773 Pomoc w zrobieniu itemów.

Napisane przez Dalinor w 28.04.2011 12:25

2.
znajdz

new player_b_mine[33] = 1

dodaj pod

new player_b_drop[33] = 1

znajdz

player_b_mine[id] = 0

dodaj pod

player_b_drop[id] = 0

znajdz

if (player_b_explode[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_explode[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Gdy umierasz wybuchniesz w promieniu ")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199," zadaje 75 obrazen wokol ciebie - im wiecej masz inteligencji tym wiekszy zasieg wybuchu<br>")
}

dodaj pod

if (player_b_drop[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_drop[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"Na wyrzucenie broni przeciwnikowi<br>")
}

znajdz

case 68:
{
player_item_name[id] = "Ultra Armor"
player_item_id[id] = 68
player_ultra_armor[id]=random_num(7,11)
player_ultra_armor_left[id]=player_ultra_armor[id]
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoj pancerz moze odbic do %i pociskow",player_item_name[id],player_ultra_armor[id])
}

pod dodaj

case 69:
{
player_item_name[id] = "Los Złodziejaszka"
player_item_id[id] = rannum
player_b_drop[id] = 6

show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 1/6 Szans Na wrzucenie broni przeciwnikowi",player_item_name[id])

}

znajdz

public add_bonus_darksteel(attacker,id,damage)
{
if (player_b_darksteel[attacker] > 0)
{
if (UTIL_In_FOV(attacker,id) && !UTIL_In_FOV(id,attacker))
{

new dam = floatround (15+player_strength[id]*2*player_b_darksteel[id]/10.0)

Effect_Bleed(id,248)
change_health(id,-dam,attacker,"world")
}
}
}

pod dodaj

public add_bonus_drop(attacker_id,id)
{
if(player_b_drop[attacker_id] > 0||c_drop[attacker_id] > 0&& get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id))
{
if (random_num(1,player_b_drop[attacker_id]) == 1)
engclient_cmd(id, "drop")
}
return PLUGIN_HANDLED
}

znajdz

if(player_b_sniper[id]>0)
{
if(player_b_sniper[id]>5) player_b_sniper[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_sniper[id]>2) player_b_sniper[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_sniper[id]>1) player_b_sniper[id]-=random_num(-1,1)
}

pod dodaj

if(player_b_drop[id]>0)
{
if(player_b_drop[id]>5) player_b_drop[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_drop[id]>2) player_b_drop[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_drop[id]>1) player_b_drop[id]-=random_num(-1,1)
}


Nie moje !!!

[Tutorial] Moc wyrzucenie broni przeciwnikowi - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#242840 Dodatkowa moc do klasy.

Napisane przez FreZZy w 28.04.2011 15:17

ojezu ale ja zamulony jestem :rolleyes:

g_haskit to jest wskrzeszanie, za kroki odpowiada:

if (((player_b_silent[id] > 0) || (player_class[id] == Zabojca)) && is_user_alive(id))
entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300)