Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodatkowa moc do klasy.Nie słychać kroków.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Luker12

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:99
  • GG:
  • Lokalizacja:Nie musisz wiedzieć
Offline

Napisano 28.04.2011 14:47

Zatrzymałem się na pewnej mocy do klasy,a mianowicie chodzi mi o dodanie mocy do klasy dzięki której nie będzie słychać jego kroków.
  • +
  • -
  • 0

#2 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 28.04.2011 15:00

g_haskit bodajże

#3 Luker12

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:99
  • GG:
  • Lokalizacja:Nie musisz wiedzieć
Offline

Napisano 28.04.2011 15:01

g_haskit bodajże


też tak myślałem,ale nie wiem gdzie dokładnie to dodać w sma.
  • +
  • -
  • 0

#4 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 28.04.2011 15:17

ojezu ale ja zamulony jestem :rolleyes:

g_haskit to jest wskrzeszanie, za kroki odpowiada:

if (((player_b_silent[id] > 0) || (player_class[id] == Zabojca)) && is_user_alive(id))
entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300)





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych