Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
ToRRent
Rejestracja: 26.06.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.07.2022 20:54
O mnie
Za dzieciaka coś tu pisałem.
Statystyki
- Grupa: Power User
- Całość postów: 861
- Odwiedzin: 21 191
- Tytuł: Czempion
- Wiek: 28 lat
- Urodziny: Grudzień 18, 1995
-
Imię
Łukasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Wrocław
229
Wszechwidzący
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#434317 [ROZWIĄZANE] Podglad spritesow
Napisane przez ToRRent w 20.07.2012 11:05
#428698 Director Hud Message
Napisane przez ToRRent w 05.07.2012 12:43
Director Hud Message
Autor: Arkshine
Biblioteka dzięki której możemy wyświetlać wiadomości na bardzo zbliżonej zasadzie do standardowego hudmessage. Czym więc różni się hudmessage od dhumessage ?
- DHud nie posiada limitu kanałów, więc nie musimy się martwić o to, czy jakaś wiadomość zastąpi inną ponieważ posiadają ten sam kanał w tym samym momencie
- Wyświetlić możemy maksymalnie 8 wiadomości na raz
- Jest większa czcionka
Konstrukcja jest zbliżona do standardowych wiadomości więc nikt nie powinien mieć problemów z ewentualną zmianą
Wada ? Wiadomość może mieć maksymalnie 128 znaków
red, green, blue - paleta kolorów rgb (skala od 0 do 255)
Float:x, Float:y - Współrzędne położenia
effects - Efekty, 0 = brak efektu, 1 = Efekt zanikania, 2 = Efekt Litera po literze
Float:fxtime - Czas działania efektu
Float:holdtime - Ile czasu wiadomość ma być wyświetlana
Float:fadeintime - ile czasu wiadomość ma się pojawiać ? (tylko przy effects = 1 lub 2)
Float:fadeouttime - Ile czasu wiadomość ma znikać ? (tylko przy effects = 1 lub 2)
bool:reliable - Tego za bardzo nie rozkminiłem szczerze mówiąc dlatego polecam trzymać się domyślnej wartości false
=======================
index - Id gracza, jeżeli podamy 0 wiadomość zobaczą wszyscy połączeni z serwerem gracze
const message[] - Wiadomość
any... - zmienne do których się odwołujemy w parametrze message[]
dhudmessage.inc 3,41 KB 2564 Ilość pobrań
Źródło: http://forums.allied...ad.php?t=149210
Autor: Arkshine
Biblioteka dzięki której możemy wyświetlać wiadomości na bardzo zbliżonej zasadzie do standardowego hudmessage. Czym więc różni się hudmessage od dhumessage ?
- DHud nie posiada limitu kanałów, więc nie musimy się martwić o to, czy jakaś wiadomość zastąpi inną ponieważ posiadają ten sam kanał w tym samym momencie
- Wyświetlić możemy maksymalnie 8 wiadomości na raz
- Jest większa czcionka
Konstrukcja jest zbliżona do standardowych wiadomości więc nikt nie powinien mieć problemów z ewentualną zmianą
Wada ? Wiadomość może mieć maksymalnie 128 znaków
set_dhudmessage( red = 0, green = 160, blue = 0, Float:x = -1.0, Float:y = 0.65, effects = 2, Float:fxtime = 6.0, Float:holdtime = 3.0, Float:fadeintime = 0.1, Float:fadeouttime = 1.5, bool:reliable = false ) show_dhudmessage( index, const message[], any:... )Oznaczenia:
red, green, blue - paleta kolorów rgb (skala od 0 do 255)
Float:x, Float:y - Współrzędne położenia
effects - Efekty, 0 = brak efektu, 1 = Efekt zanikania, 2 = Efekt Litera po literze
Float:fxtime - Czas działania efektu
Float:holdtime - Ile czasu wiadomość ma być wyświetlana
Float:fadeintime - ile czasu wiadomość ma się pojawiać ? (tylko przy effects = 1 lub 2)
Float:fadeouttime - Ile czasu wiadomość ma znikać ? (tylko przy effects = 1 lub 2)
bool:reliable - Tego za bardzo nie rozkminiłem szczerze mówiąc dlatego polecam trzymać się domyślnej wartości false
=======================
index - Id gracza, jeżeli podamy 0 wiadomość zobaczą wszyscy połączeni z serwerem gracze
const message[] - Wiadomość
any... - zmienne do których się odwołujemy w parametrze message[]
dhudmessage.inc 3,41 KB 2564 Ilość pobrań
Źródło: http://forums.allied...ad.php?t=149210
#428358 Szczegóły Hitplace
Napisane przez ToRRent w 04.07.2012 18:24
#424838 [ROZWIĄZANE] wymuszanie developer 0
Napisane przez ToRRent w 26.06.2012 21:06
#419364 Remote Sentry z cod mw3
Napisane przez ToRRent w 09.06.2012 18:14
#416554 Aktualizacja do 3.3.2
Napisane przez ToRRent w 01.06.2012 15:37
#410421 [ROZWIĄZANE] Zalozenie firmy internetowej - co i jak
Napisane przez ToRRent w 14.05.2012 15:36
#401035 KillStreak 1.3.4a, 1.4c ; Wyzwania
Napisane przez ToRRent w 24.04.2012 12:11
#399865 KillStreak 1.3.4a, 1.4c ; Wyzwania
Napisane przez ToRRent w 21.04.2012 16:38
#393178 [ROZWIĄZANE] Kod otwarzacza zippyshare.
Napisane przez ToRRent w 07.04.2012 13:30
Mycode pod MyBB
Wyrażenie regularne:
Zamiana:
Pozmieniaj sobie dla własnych upodobań
Wyrażenie regularne:
\[zs\]http://www(.*?).zippyshare.com/v/(.*?)/file.html\[/zs\]
Zamiana:
<script type="text/javascript">var zippywww="$1";var zippyfile="$2";var zippytext="#000000";var zippyback="#e8e8e8";var zippyplay="#00ff22";var zippywidth=800;var zippyauto=false;var zippyvol=100;var zippywave = "#000000";var zippyborder = "#cccccc";</script><script type="text/javascript" src="http://api.zippyshare.com/api/embed_new.js"></script>
Pozmieniaj sobie dla własnych upodobań
#386997 [ROZWIĄZANE] questy by Gh0st - działanie w godzinach (...)
Napisane przez ToRRent w 27.03.2012 15:03
#384629 Team Frag Game
Napisane przez ToRRent w 22.03.2012 18:36
#380764 [ROZWIĄZANE] Capture The Flag 3.0 czy Just Capture the Flag 1.32b
Napisane przez ToRRent w 14.03.2012 18:24
#373903 [ROZWIĄZANE] Counter-Strike Condition Zero Deleted Scenes Spolszczenie
Napisane przez ToRRent w 02.03.2012 14:01
#366110 co to za piosenki ;/
Napisane przez ToRRent w 17.02.2012 18:41
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: ToRRent
- Regulamin