Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ToRRent - zdjęcie

ToRRent

Rejestracja: 26.06.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.07.2022 20:54
*****

#434317 [ROZWIĄZANE] Podglad spritesow

Napisane przez ToRRent w 20.07.2012 11:05

Wystarczy poszukać :D
Sprite Viever
  • +
  • -
  • 1


#428698 Director Hud Message

Napisane przez ToRRent w 05.07.2012 12:43

Director Hud Message
Autor: Arkshine

15egyno.png
Biblioteka dzięki której możemy wyświetlać wiadomości na bardzo zbliżonej zasadzie do standardowego hudmessage. Czym więc różni się hudmessage od dhumessage ?

- DHud nie posiada limitu kanałów, więc nie musimy się martwić o to, czy jakaś wiadomość zastąpi inną ponieważ posiadają ten sam kanał w tym samym momencie ;)
- Wyświetlić możemy maksymalnie 8 wiadomości na raz
- Jest większa czcionka
Konstrukcja jest zbliżona do standardowych wiadomości więc nikt nie powinien mieć problemów z ewentualną zmianą

Wada ? Wiadomość może mieć maksymalnie 128 znaków

set_dhudmessage( red = 0, green = 160, blue = 0, Float:x = -1.0, Float:y = 0.65, effects = 2, Float:fxtime = 6.0, Float:holdtime = 3.0, Float:fadeintime = 0.1, Float:fadeouttime = 1.5, bool:reliable = false )
show_dhudmessage( index, const message[], any:... )
Oznaczenia:
red, green, blue - paleta kolorów rgb (skala od 0 do 255)
Float:x, Float:y - Współrzędne położenia
effects - Efekty, 0 = brak efektu, 1 = Efekt zanikania, 2 = Efekt Litera po literze
Float:fxtime - Czas działania efektu
Float:holdtime - Ile czasu wiadomość ma być wyświetlana
Float:fadeintime - ile czasu wiadomość ma się pojawiać ? (tylko przy effects = 1 lub 2)
Float:fadeouttime - Ile czasu wiadomość ma znikać ? (tylko przy effects = 1 lub 2)
bool:reliable - Tego za bardzo nie rozkminiłem szczerze mówiąc :) dlatego polecam trzymać się domyślnej wartości false
=======================
index - Id gracza, jeżeli podamy 0 wiadomość zobaczą wszyscy połączeni z serwerem gracze
const message[] - Wiadomość
any... - zmienne do których się odwołujemy w parametrze message[]

Załączony plik  dhudmessage.inc   3,41 KB  2564 Ilość pobrań


Źródło: http://forums.allied...ad.php?t=149210
  • +
  • -
  • 25


#428358 Szczegóły Hitplace

Napisane przez ToRRent w 04.07.2012 18:24

HubertTM pobrałeś starą wersję :) a ten napis oznacza oczywiście total hits:
  • +
  • -
  • 1


#424838 [ROZWIĄZANE] wymuszanie developer 0

Napisane przez ToRRent w 26.06.2012 21:06

http://amxx.pl/topic...i-developer-pl/
lub
http://amxx.pl/topic...var-checker-pl/
  • +
  • -
  • 1


#419364 Remote Sentry z cod mw3

Napisane przez ToRRent w 09.06.2012 18:14

powinno być nagrodą do ks'a

i może jakieś podziękowania za filmik :P


@kolodziej to z innych pluginów :) o ile dobrze twoje pytanie zrozumiałem
  • +
  • -
  • 2


#416554 Aktualizacja do 3.3.2

Napisane przez ToRRent w 01.06.2012 15:37

aż się nasuwa niecenzuralne słowo na k w odniesieniu do tego pytania. Jeżeli robi się już aktualizację to tak by wszystko co było dalej funkcjonowało, by stracić jak najmniej danych (a najlepiej to w ogóle żeby nie stracić)
  • +
  • -
  • 0


#410421 [ROZWIĄZANE] Zalozenie firmy internetowej - co i jak

Napisane przez ToRRent w 14.05.2012 15:36

Jeżeli edytujesz jakiś styl wpierw musisz uzyskać zgodę na sprzedaż pierwszego twórcy, a co do reszty to nie mam pojęcia ale raczej firmy mieć nie musisz
  • +
  • -
  • 0


#401035 KillStreak 1.3.4a, 1.4c ; Wyzwania

Napisane przez ToRRent w 24.04.2012 12:11

model w standardzie, każdy go ma, za pewne dzięki niemu mamy taki fx kiedy trafimy w sentry guna
  • +
  • -
  • 2


#399865 KillStreak 1.3.4a, 1.4c ; Wyzwania

Napisane przez ToRRent w 21.04.2012 16:38

Zaktualizuj Changelog gdybyś mógł :)

EDIT: aa sory, nie zauważyłem
  • +
  • -
  • 1


#393178 [ROZWIĄZANE] Kod otwarzacza zippyshare.

Napisane przez ToRRent w 07.04.2012 13:30

Mycode pod MyBB

Wyrażenie regularne:
\[zs\]http://www(.*?).zippyshare.com/v/(.*?)/file.html\[/zs\]

Zamiana:
<script type="text/javascript">var zippywww="$1";var zippyfile="$2";var zippytext="#000000";var zippyback="#e8e8e8";var zippyplay="#00ff22";var zippywidth=800;var zippyauto=false;var zippyvol=100;var zippywave = "#000000";var zippyborder = "#cccccc";</script><script type="text/javascript" src="http://api.zippyshare.com/api/embed_new.js"></script>

Pozmieniaj sobie dla własnych upodobań ;)
  • +
  • -
  • 1


#386997 [ROZWIĄZANE] questy by Gh0st - działanie w godzinach (...)

Napisane przez ToRRent w 27.03.2012 15:03

Dodam że plugin się wł. wył. dopiero po zmianie mapy lub restarcie serwera więc raczej o konkretnej godzinie nie zrobisz tego, co najwyżej możesz zbliżyć się do wyznaczonego terminu
  • +
  • -
  • 1


#384629 Team Frag Game

Napisane przez ToRRent w 22.03.2012 18:36

Wierze ze jest jakis sposob zeby mi to nie mrugalo, nawet odświeżane co 0.1 sekundy, tylko jaki :)?


Polecam użyć Director HUD Message :) może wyświetlić 8 wiadomości na raz
  • +
  • -
  • 1


#380764 [ROZWIĄZANE] Capture The Flag 3.0 czy Just Capture the Flag 1.32b

Napisane przez ToRRent w 14.03.2012 18:24

Nie polecam żadnej :) a jeżeli już masz wybierać to JCTF
  • +
  • -
  • 1


#373903 [ROZWIĄZANE] Counter-Strike Condition Zero Deleted Scenes Spolszczenie

Napisane przez ToRRent w 02.03.2012 14:01

W plikach .txt czeror_english.txt itd.
  • +
  • -
  • 1


#366110 co to za piosenki ;/

Napisane przez ToRRent w 17.02.2012 18:41

1. David Guetta Ft. Sia - Titanium
2. chyba jakiś remix C-boola & Isabeel - Body and Soul
3. Nie mam pojęcia
4. Też nie wiem
5. Dev - In the dark
  • +
  • -
  • 1