Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zabicie bytu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#21 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 19.12.2012 20:22

Tak, ownera wcale nie ustawiaj, jak chcesz zapisać id gracza co tworzył tą mine to dajesz np. EV_ENT_euser3/4

Właśnie tak robię.

Co do dotyku bytów czy ustawiłeś dla nich mins i maks ?

Ustawione, zresztą nie wiem czy wtedy w ogóle mina by wybuchała.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#22 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1138
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 20.12.2012 13:37

mins i maks ustawia wielość/szerokość toucha bytu, więc to nie ma znaczenia dla wybuchu miny
możesz podać tu jakie wektory ustawiłeś mins i maks dla miny i bełta ?

Użytkownik Cypis' edytował ten post 20.12.2012 13:40

  • +
  • -
  • 0

#23 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 20.12.2012 13:53

mins i maks ustawia wielość/szerokość toucha bytu, więc to nie ma znaczenia dla wybuchu miny

Jeśli bym ustawił wszędzie 0.0, to raczej nie dało by się wykryć toucha jeśli ktoś w nią by wszedł, bo mina przecież reaguje na to, zresztą powinna robić to samo jeśli nóż lub bełt ją dotknie, ale nie wiedzieć czemu coś to nie działa.

Nóż
entity_set_size(Ent, Float:{-2.5, -8.0, -2.5}, Float:{2.5, 8.0, 2.5});


Bełt
entity_set_size(Ent, Float:{-2.5, -7.0, -2.0}, Float:{2.5, 7.0, 2.0});


Mina
entity_set_size(ent, Float:{-18.0,-18.0,0.0}, Float:{18.0,18.0,2.0});


Na razie przerwałem testy z tym, bo mam coś innego do zrobienia.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#24 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1138
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 20.12.2012 17:20

Napisałem taki proty plugin do przetestowania i umnie wszytsko działa:
Spoiler

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych