Właśnie tak robię.Tak, ownera wcale nie ustawiaj, jak chcesz zapisać id gracza co tworzył tą mine to dajesz np. EV_ENT_euser3/4
Ustawione, zresztą nie wiem czy wtedy w ogóle mina by wybuchała.Co do dotyku bytów czy ustawiłeś dla nich mins i maks ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 19.12.2012 20:22
Właśnie tak robię.Tak, ownera wcale nie ustawiaj, jak chcesz zapisać id gracza co tworzył tą mine to dajesz np. EV_ENT_euser3/4
Ustawione, zresztą nie wiem czy wtedy w ogóle mina by wybuchała.Co do dotyku bytów czy ustawiłeś dla nich mins i maks ?
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 20.12.2012 13:37
Użytkownik Cypis' edytował ten post 20.12.2012 13:40
Napisano 20.12.2012 13:53
Jeśli bym ustawił wszędzie 0.0, to raczej nie dało by się wykryć toucha jeśli ktoś w nią by wszedł, bo mina przecież reaguje na to, zresztą powinna robić to samo jeśli nóż lub bełt ją dotknie, ale nie wiedzieć czemu coś to nie działa.mins i maks ustawia wielość/szerokość toucha bytu, więc to nie ma znaczenia dla wybuchu miny
entity_set_size(Ent, Float:{-2.5, -8.0, -2.5}, Float:{2.5, 8.0, 2.5});
entity_set_size(Ent, Float:{-2.5, -7.0, -2.0}, Float:{2.5, 7.0, 2.0});
entity_set_size(ent, Float:{-18.0,-18.0,0.0}, Float:{18.0,18.0,2.0});
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 20.12.2012 17:20
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych