wyswietlaly sie na dole ekranu tak jak jest to w przypadku moda BF2 rank ?
+++
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 04.12.2012 15:16
ZabijamBoLubie.PL
Napisano 04.12.2012 16:48
// Polozenie x / y new Float:HudType[][3] = { {0.02, 0.43}, {0.02, 0.43}, {0.02, 0.43} }
0.02To jest polożenie po lewo, jak wpiszesz
-1.0to bedzie wyśrodkowane.
0.43Nie jestem na 100% pewny ale jak ustawisz 1 to bedzie na samej gorze.
[Rozdzial: %s]^n[Postep: %i/%i]^n[Info: %s]
^n
^n^n^n^n[Rozdzial: %s]^n[Postep: %i/%i]^n[Info: %s]
Użytkownik wach12 edytował ten post 04.12.2012 16:49
Napisano 04.12.2012 18:36
ZabijamBoLubie.PL
Napisano 06.12.2012 08:18
ZabijamBoLubie.PL
Napisano 06.12.2012 20:40
include/colorstatus.inc(29) : error 017: undefined symbol "register_forward" include/colorstatus.inc(29) : warning 215: expression has no effect include/colorstatus.inc(29) : error 001: expected token: ";", but found ")" include/colorstatus.inc(29) : error 029: invalid expression, assumed zero include/colorstatus.inc(29) : fatal error 107: too many error messages on one line
#if !defined _fakemeta_included #include <fakemeta> #endifpod
/* ColorStatus * * by DarkGL * * This file is provided as is (no warranties). */
ZabijamBoLubie.PL
Napisano 07.12.2012 12:45
if( ! ePlayerQuestType[id] ) Msg = "[Nie Robisz Zadnej Misji]^n[Say /questy]"; else{ formatex(Msg2, charsmax(Msg2), QuestInfoMessage[ePlayerQuestType[id]], (get_user_progress_need(id)-get_user_progress(id))); formatex(Msg, charsmax(Msg), "[Rozdzial: %s]^n[Postep: %i/%i]^n[Info: %s]", QuestRozdzial[iPlayerPrzedzial[id]], get_user_progress(id), get_user_progress_need(id), Msg2); } set_hudmessage(HEX_COLOR_1, HEX_COLOR_2, HEX_COLOR_3, HUD_X, HUD_Y, 0, 1.0, 0.8) ShowSyncHudMsg(id, HudObj, Msg);Kod pluginu przerobionego:
if( ! ePlayerQuestType[id] ) Msg = "[Nie Robisz Zadnej Misji]"; else{ formatex(Msg2, charsmax(Msg2), QuestInfoMessage[ePlayerQuestType[id]], (get_user_progress_need(id)-get_user_progress(id))); makeStatusText(id,RED_STATUS,0.0,"Rozdzial: %s | Postep: %i/%i", QuestRozdzial[iPlayerPrzedzial[id]], get_user_progress(id), get_user_progress_need(id)); tutorMake(id,TUTOR_GREEN,5.0," %s ", Msg2); } set_hudmessage(HEX_COLOR_1, HEX_COLOR_2, HEX_COLOR_3, HUD_X, HUD_Y, 0, 1.0, 0.8) makeStatusText(id,RED_STATUS,0.0, Msg);
ZabijamBoLubie.PL
Napisano 08.12.2012 14:33
ZabijamBoLubie.PL
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych