Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Misje/Questy - zmiana HUD

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 MrSpiryt

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:248
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Poznan
Offline

Napisano 04.12.2012 15:16

Potrafi ktos zmienic HUD tak by informacje [Rozdzial: %s]^n[Postep: %i/%i]^n[Info: %s]
wyswietlaly sie na dole ekranu tak jak jest to w przypadku moda BF2 rank ?


+++

Załączone pliki


ZabijamBoLubie.PL


#2 wach12

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:40
  • GG:
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 04.12.2012 16:48

// Polozenie x / y
new Float:HudType[][3] = {
{0.02, 0.43},
{0.02, 0.43},
{0.02, 0.43}
}

Tutaj musisz sobie to edytowac.
0.02
To jest polożenie po lewo, jak wpiszesz
-1.0
to bedzie wyśrodkowane.
0.43
Nie jestem na 100% pewny ale jak ustawisz 1 to bedzie na samej gorze.

Pokombinuj z tymi kordami a na pewno ustawisz.

LUB

przed
[Rozdzial: %s]^n[Postep: %i/%i]^n[Info: %s]

dodaj kilka znaczków
^n

czyli
^n^n^n^n[Rozdzial: %s]^n[Postep: %i/%i]^n[Info: %s]

i bedzie ładnie ustawione :)

Użytkownik wach12 edytował ten post 04.12.2012 16:49


#3 MrSpiryt

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:248
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Poznan
Offline

Napisano 04.12.2012 18:36

tak znam ten sposob ale chodzi mi bardziej o zwykly tekst.
Teraz jest na np zielono, i Ty pokazujesz jak przesunac ten tekst.
ja bym chcial zeby to bylo tak jak w BF2 zwykla zółta czcianka :
Dołączona grafika
na dole na czarnym tle jest inny rodzaj huda, wie ktos moze dodatkowo jak wykonac taki ?

ZabijamBoLubie.PL


#4 MrSpiryt

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:248
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Poznan
Offline

Napisano 06.12.2012 08:18

odświeżam

ZabijamBoLubie.PL


#5 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.12.2012 08:53

http://amxx.pl/topic...-diablobf2-itp/
  • +
  • -
  • 0

#6 MrSpiryt

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:248
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Poznan
Offline

Napisano 06.12.2012 20:40

Przy kompilacji w kompilatorze na www jak i przy kompilacji lokalnej errory z pliku colorstatus.inl

include/colorstatus.inc(29) : error 017: undefined symbol "register_forward"
include/colorstatus.inc(29) : warning 215: expression has no effect
include/colorstatus.inc(29) : error 001: expected token: ";", but found ")"
include/colorstatus.inc(29) : error 029: invalid expression, assumed zero
include/colorstatus.inc(29) : fatal error 107: too many error messages on one line

ok, wystarczylo dodac
#if !defined _fakemeta_included
#include <fakemeta>
#endif
pod
/* ColorStatus
*
* by DarkGL
*
* This file is provided as is (no warranties).
*/


jest jakies ograniczenie znakow ? Bo ucina mi tekst ;x
Dołączona grafika

Załączone pliki


ZabijamBoLubie.PL


#7 MrSpiryt

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:248
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Poznan
Offline

Napisano 07.12.2012 12:45

Znalazlem to czego szukalem :) http://amxx.pl/topic...condition-zero/

Ale teraz jest maly problem. po wprowadzeniu obu modyfikacji (ColorStatus i Tutor ) plugin nie dziala poprawnie.
Opis pluginu finalnego : Napis : Nie Robisz Zadnej Misji - w ColorStatus gdy przyjmiesz misje napis zmienia sie na : Rozdzial: %s | Postep: %i/%i. Informacje o misji wyswietalne w tutorze.
Opis jak plugin dziala obecnie: Napis : Nie Robisz Zadnej Misji jest w colorstatus lecz nie chce sie zmienic po przyjeciu misji tylko znika. Jak napis jest standardowo w hud to Rozdzial i postep sa na miejscu lecz przed nimi wyswietla sie nazwa HLTV i ono samo co chwile przechodzi do TT... Moj nick co jakis czas wygoada jakby nicku nie bylo a tututor po przyjeciu misji miga i nie znika ;x

Kod pluginu standardowo :
if( ! ePlayerQuestType[id] )
   Msg = "[Nie Robisz Zadnej Misji]^n[Say /questy]";
  else{
   formatex(Msg2, charsmax(Msg2), QuestInfoMessage[ePlayerQuestType[id]], (get_user_progress_need(id)-get_user_progress(id)));
   formatex(Msg, charsmax(Msg), "[Rozdzial: %s]^n[Postep: %i/%i]^n[Info: %s]", QuestRozdzial[iPlayerPrzedzial[id]], get_user_progress(id), get_user_progress_need(id), Msg2); 
  }
  set_hudmessage(HEX_COLOR_1, HEX_COLOR_2, HEX_COLOR_3, HUD_X, HUD_Y, 0, 1.0, 0.8)
  ShowSyncHudMsg(id, HudObj, Msg);
Kod pluginu przerobionego:
if( ! ePlayerQuestType[id] )
   Msg = "[Nie Robisz Zadnej Misji]";
  else{
   formatex(Msg2, charsmax(Msg2), QuestInfoMessage[ePlayerQuestType[id]], (get_user_progress_need(id)-get_user_progress(id)));
					    makeStatusText(id,RED_STATUS,0.0,"Rozdzial: %s | Postep: %i/%i", QuestRozdzial[iPlayerPrzedzial[id]], get_user_progress(id), get_user_progress_need(id)); 
		  tutorMake(id,TUTOR_GREEN,5.0," %s ", Msg2);
}
  set_hudmessage(HEX_COLOR_1, HEX_COLOR_2, HEX_COLOR_3, HUD_X, HUD_Y, 0, 1.0, 0.8)
  makeStatusText(id,RED_STATUS,0.0, Msg);

ZabijamBoLubie.PL


#8 MrSpiryt

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:248
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Poznan
Offline

Napisano 08.12.2012 14:33

Odswiezam

ZabijamBoLubie.PL






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych