Jest to klasa mag posiadająca następujące umiejętności:
FireBall - Użycie na "e" - Po trafieniu gracz płonie przez x sekund zadając obrażenia równe obrażeniom zadanym przy pierwszym uderzeniu podzielone przez 10. Obrażenia zadawane są co 1 sekundę IceBall - Użycie na "PPM" - Po trafieniu gracz nie może się ruszyć przez x sekund zadając obrażenia równe obrażeniom zadanym przy pierwszym uderzeniu podzielone przez 10. Obrażenia zadawane są co 1 sekundę DarkBall - Użycie na "LPM" - Po trafieniu gracz zostaje oślepiony na x sekund Obrażenia z kul, ile ich jest oraz jak długo ma trwać ich efekt można ustawić za pomocą cvarów UWAGA! Ilości kul nie ma w opisie klasy!
cod_fireball_dmg "50.0" // Ile obrażeń zadaje 1 kula cod_iceball_dmg "75.0" // cod_darkball_dmg "10.0" // -1 to natychmiastowe zabicie cod_fireball_int "0.25" // Ile int to dmg cod_iceball_int "0.5" // cod_darkball_int "0.1" // cod_fireball_ile 5 // Ile gracz posiada kul cod_iceball_ile 2 // cod_darkball_ile 2 // -1 to nieskończoność cod_fireball_dis "150.0" // Odległość w której zadaje DMG cod_iceball_dis "300.0" // cod_darkball_dis "100.0" // 190 to standardowy obszar dla podstawowej rakiety z coda QTM_Peyote cod_fireball_moc 10 // Ile czasu trwa moc kul cod_iceball_moc 5 // -1 by moc kul nie była aktywna cod_darkball_moc 5 // Czas wyrażany w sekundach, liczby muszą być całkowite
Plik cstrike rozpakowujemy i łączymy z cstrikiem na FTP.
Kompilujemy .sma i wrzucamy do /addons/amxmodx/plugins
W plugins-codmod który znajduje się w /addons/amxmodx/configs do wolnej linni dopisujemy:
codclass_mag.amxx