Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Pobieranie Rankingu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 98
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 02.12.2012 01:04

Witam. Jak będzie wyglądać funkcja która będzie zwracała rank ze zmiennej. Czyli np. mam zmienna[id] i każdy gracz ma inną wartość i funkcja by zwracała graczy od największej do najmniejszej coś podobnego do pluginu "Exp dla 3 najlepszych graczy".

Przykład:
1. Gracz ze zmienna największą
2. Gracz ze zmienna największą ale mniejszą od gracza 1

..... itd.

Przepraszam za takie dziwne tłumaczenie ale chyba wiecie o co chodzi
  • +
  • -
  • 0

#2 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 02.12.2012 08:59

Użyj sortowania
  • +
  • -
  • 1

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#3 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 02.12.2012 09:45

http://amxx.pl/topic...jwiecej-fragow/
  • +
  • -
  • 1

#4 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 98
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 02.12.2012 11:55

Nie do końca o to chodziło



stock PobierzIdNajlepszegoGracza(id, zmienna)
{
new best, index, fragi, i;
for(i=1; i<=32; ++i)
{
if(is_user_connected(id))
{
if((fragi = zmienna) > best)
{
best = fragi;
rank = i;
}
}
}
return rank;
}


Nie wiem jak pobrać miejsce gracza. Chcę żeby rank zwrócił tak jak w /rank tylko że staty są zastąpione zmieną.

Nie umiem tego bardziej wytłumaczyć.
  • +
  • -
  • 0

#5 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 02.12.2012 12:28

zależy co rozumiesz przez staty, jak one są liczone ?
  • +
  • -
  • 0

#6 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 98
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 02.12.2012 14:04

Staty to wartość zmiennej
  • +
  • -
  • 0

#7 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 02.12.2012 22:40

Utwórz tablicę dwuwymiarową 2 × maxPlayers, przechowując w polu 0, idGracza jego id, a w polu 1, idGracza jego punkty ze zmiennej.
Okrój tablicę z wierszy graczy nieobecnych i posortuj.

Najlepszy gracz będzie posiadał id w pierwszej komórce pierwszego wiersza, a liczbę punktów zmiennej w drugiiej komórce pierwszego wiersza.
Każdy kolejny wiersz zawiera id oraz punkty kolejnego gracza.

@edit: Załączam profesjonalne, graficzne zilustrowanie rozwiązania:

arcydzielo_benia.png

Użytkownik benio101 edytował ten post 02.12.2012 22:56
mer.


#8 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 98
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 03.12.2012 13:05

Utwórz tablicę dwuwymiarową 2 × maxPlayers, przechowując w polu 0, idGracza jego id, a w polu 1, idGracza jego punkty ze zmiennej.
Okrój tablicę z wierszy graczy nieobecnych i posortuj.

Najlepszy gracz będzie posiadał id w pierwszej komórce pierwszego wiersza, a liczbę punktów zmiennej w drugiiej komórce pierwszego wiersza.
Każdy kolejny wiersz zawiera id oraz punkty kolejnego gracza.

@edit: Załączam profesjonalne, graficzne zilustrowanie rozwiązania:

arcydzielo_benia.png


Dziękuję za poświęcenie czasu na namalowanie tego arcydzieła. Czy o to chodziło ??


new zmienna[33][33];


for(new i = 0 ; i <= get_maxplayers() ; i++)
zmienna[i][zmienna2[i]] // zmienna2[i] to wartość pewnej zmiennej


Tylko jak to sortować i czy dobrze to rozumiem ??
  • +
  • -
  • 0

#9 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 03.12.2012 14:47

new tablica[33][2]; // uzupełniasz kolumnę 0 numerami id graczy, kolumnę 1 wartością (czyt. zmienna2[i])

I sortujesz funkcją SortCustom2D malejąco według kolumny 1.

Pętlę zaczynasz iterować od jedynki, nie zera i nie pobieraj każdorazowo liczby graczy przy przebiegu pętli.

#10 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 98
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 03.12.2012 16:55

czyli coś takiego ??



new zmienna[33][2];


for(new i = 1 ; i <= 32 ; i++)
{
zmienna[i][0] = i;
zmienna[i][1] = zmienna2[i];
}

}

(03.12.2012 16:59):
Dokładnie

Użytkownik Pan PrO edytował ten post 03.12.2012 16:55

  • +
  • -
  • 0

#11 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 98
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 03.12.2012 18:21

Dziękuję ci benio za pomoc oraz innym za staranie.

Można zamknąć.
  • +
  • -
  • 0

#12 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 03.12.2012 19:14

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych