Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

problem z hp klas


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 FarGoo

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:36
  • GG:
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 30.11.2012 21:43

Otóż niektóre moje klasy mają regeneracje hp i jak dostawaly item ktory daje 3000 hp to im sie do bazowego pomniejszala... więc zrobilem tak aby dawalo 1500 w sile (to nawet lepiej bo dawalo by wraz ze wzrostem sily wiecej hp) ale jak sie wywali ten item to zostaje to 3000 hp + i mozna używać broni i jak to mam zrobić ?

to jest na tą siłe zeby doawalo :)

switch(player_ring_hp[id])
{
case 1: player_intelligence[id]+=random_num(30,100)
case 2:
{
player_strength[id]+=1500
if(player_class[id] == Horazon) player_strength[id]+=2250
}
case 3: player_agility[id]+=random_num(30,100)
}


a tu na hp wstawie teraz


public add_redhealth_bonus(id)


dalem

if(player_item_id[id]==136)
set_user_health(id,3000)


i co ja mam zrobić zeby hp sie nie bugowalo ? obojentie z którego sposobu bo tak źle i tak nie dobrze ;/

Użytkownik FarGoo edytował ten post 30.11.2012 21:46

Dołączona grafika

#2 FarGoo

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:36
  • GG:
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 02.12.2012 01:12

@edit

można zamknąć poradziłem sobie z tym już sam co prawda troszke mi to zajęło ale dałem rade:)
Dołączona grafika

#3 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 02.12.2012 10:40

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych