Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

model


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 zGraferz

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:282
  • Imię:Filip
Offline

Napisano 19.04.2009 13:05

Przerobiłem plugin Micza tak, aby bez sprawdzania flag itp. automatycznie zmieniał się model CT i TT. Powiedźcie czy to powinno działać
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

public plugin_init() {
	register_plugin("wassup", "1.0", "Miczu")
	register_event("TeamInfo","team_assign","a")
}

public plugin_precache()
{ 
	precache_model("models/player/bone/wassup.mdl")
	precache_model("models/player/hide/hide.mdl")
}

public team_assign()
{
	new id=read_data(1)
	if(get_user_flags(id)
	{
		new team[32]
		read_data(2,team,31)
		
		if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"hide")
		if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"wassup")
	}
}

  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 19.04.2009 13:16

precache_model("models/player/bone/wassup.mdl")

folder modelu gracza musi się nazywać tak samo jak model.
czyli przeżuć model i zmień precache'a na models/player/wassup/wassup.mdl
i brakuje jednego nawiasu zamykającego w:

if(get_user_flags(id)

poza tym wygląda dobrze, najlepiej przetestować.
  • +
  • -
  • 0

#3 zGraferz

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:282
  • Imię:Filip
Offline

Napisano 19.04.2009 13:47

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

public plugin_init() {
	register_plugin("wassup", "1.0", "Miczu")
	register_event("TeamInfo","team_assign","a")
}

public plugin_precache()
{ 
	precache_model("models/player/wassup/wassup.mdl")
	precache_model("models/player/hide/hide.mdl")
}

public team_assign()
{
	new id=read_data(1)
	if(get_user_flags(id))
	{
		new team[32]
		read_data(2,team,31)
		
		if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"hide")
		if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"wassup")
	}
}

dobra działa, dzięki za pomoc
  • +
  • -
  • 0

#4 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 85
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 19.04.2009 15:14

samo get_user_flags(id) chyba nic nie da :D trzeba zastosowac koniunkcje bitowa i wybrana flage jako drugi argument np. get_user_flags(id) & ADMIN_KICK

edit: aa pierwszy post przeczytalem dokladniej. jezeli nie porownojesz flag to po co w ogóle ten warunek? O:)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

public plugin_init() {
    register_plugin("wassup", "1.0", "Miczu")
    register_event("TeamInfo","team_assign","a")
}

public plugin_precache()
{
    precache_model("models/player/wassup/wassup.mdl")
    precache_model("models/player/hide/hide.mdl")
}

public team_assign()
{
    new id=read_data(1)
    new team[32]
    read_data(2,team,31)
       
    if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"hide")
    if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"wassup")
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych