#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> public plugin_init() { register_plugin("wassup", "1.0", "Miczu") register_event("TeamInfo","team_assign","a") } public plugin_precache() { precache_model("models/player/bone/wassup.mdl") precache_model("models/player/hide/hide.mdl") } public team_assign() { new id=read_data(1) if(get_user_flags(id) { new team[32] read_data(2,team,31) if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"hide") if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"wassup") } }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
model
Temat rozp. zGraferz, 19.04.2009 13:05
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19.04.2009 13:05
Przerobiłem plugin Micza tak, aby bez sprawdzania flag itp. automatycznie zmieniał się model CT i TT. Powiedźcie czy to powinno działać
#2
Napisano 19.04.2009 13:16
folder modelu gracza musi się nazywać tak samo jak model.precache_model("models/player/bone/wassup.mdl")
czyli przeżuć model i zmień precache'a na models/player/wassup/wassup.mdl
i brakuje jednego nawiasu zamykającego w:
poza tym wygląda dobrze, najlepiej przetestować.if(get_user_flags(id)
#3
Napisano 19.04.2009 13:47
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> public plugin_init() { register_plugin("wassup", "1.0", "Miczu") register_event("TeamInfo","team_assign","a") } public plugin_precache() { precache_model("models/player/wassup/wassup.mdl") precache_model("models/player/hide/hide.mdl") } public team_assign() { new id=read_data(1) if(get_user_flags(id)) { new team[32] read_data(2,team,31) if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"hide") if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"wassup") } }
dobra działa, dzięki za pomoc
#4
Napisano 19.04.2009 15:14
samo get_user_flags(id) chyba nic nie da trzeba zastosowac koniunkcje bitowa i wybrana flage jako drugi argument np. get_user_flags(id) & ADMIN_KICK
edit: aa pierwszy post przeczytalem dokladniej. jezeli nie porownojesz flag to po co w ogóle ten warunek?
edit: aa pierwszy post przeczytalem dokladniej. jezeli nie porownojesz flag to po co w ogóle ten warunek?
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> public plugin_init() { register_plugin("wassup", "1.0", "Miczu") register_event("TeamInfo","team_assign","a") } public plugin_precache() { precache_model("models/player/wassup/wassup.mdl") precache_model("models/player/hide/hide.mdl") } public team_assign() { new id=read_data(1) new team[32] read_data(2,team,31) if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"hide") if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"wassup") }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych