Zmniejszenie prawdopodobieństwa na drop perku
Jerem96
29.11.2012
Witam,
Czy jest możliwość zmniejszenie pradopodobieństwa na wybrany perk?
Jeżeli tak to proszę o instr. jak zrobić to zrobić
Czy jest możliwość zmniejszenie pradopodobieństwa na wybrany perk?
Jeżeli tak to proszę o instr. jak zrobić to zrobić

dasiek
01.12.2012
W funkcji dawania perku dodaj sprawdzenie czy ranodm_num(1, x) == 1 jak tak to daj jak nie to losuj następny.
Jerem96
02.12.2012
Hmmm?
Nie za bardzo czaję
Mozesz to zrobić na tym perku jak ma to wyglądać?
Nie za bardzo czaję

Mozesz to zrobić na tym perku jak ma to wyglądać?
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <codmod> new const perk_name[] = "Eagle Eye"; new const perk_desc[] = "Widzisz niewidzialnych"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1) } public cod_perk_enabled(id) { ma_perk[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet) { if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent)) return; if(!ma_perk[host]) return; set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0); }
dasiek
02.12.2012
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <codmod> new const perk_name[] = "Eagle Eye"; new const perk_desc[] = "Widzisz niewidzialnych"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1) } public cod_perk_enabled(id) { if(random_num(1,5) == 1) { ma_perk[id] = true; return COD_CONTINUE; } return COD_STOP; } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet) { if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent)) return; if(!ma_perk[host]) return; set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0); }
Przy wylosowaniu jest 1/5 szansy na jego uzyskanie.